Je hoeft ook niet alles voor zoete koek te slikkenwim schreef:Met veel van wat je schrijft kan ik het alleen maar eens zijn. Maar dat er een verrechtsing gaande is, is wel duidelijk. Toen RF eenmaal goed liep na de OSW-periode had ik heel weinig kritiek op de mods. Er was meer ruimte voor kritiek. Tenminste, zo zie ik dat.Wilhelm schreef:We moeten uitkijken dat het geen forum wordt waar er enkel geschopt en afbrekend kritisch gesproken wordt.
Er wordt ook wel heel snel een term als 'schoppen' gebruikt wanneer iemand kritisch is. Je krijgt ook heel snel het etiket 'gefrustreerd' opgeplakt. Er zijn nu eenmaal mensen die wat kritischer in het leven staan en niet alles voor zoete koek slikken.
Vergeet ook niet dat de gereformeerde gezindte veel breder is dan de mods ons willen doen geloven. De uiteenlopende meningen die binnen onze gezindte (de refo's zogezegd) leven, mogen hier toch wel geventileerd worden?
Natuurlijk kunnen we het niet altijd helemaal met elkaar eens zijn , dat hoeft ook niet, maar het gaat zo vaak om de toon hoe iets gezegd wordt. En daar schort het helaas nog weleens aan.
En wat de breedte van onze gezindte betreft, deze is duidelijk aangegeven in de registratievoorwaarden , en volgens mij wordt die ruimte om de verschillende meningen, (binnen de aangegeven kaders) te ventileren, ook zeker geboden.