Wat zijn de voor- en nadelen van ''refo'' zijn?

Herman
Moderator

Re: Wat zijn de voor- en nadelen van ''refo'' zijn?

Bericht door Herman »

refo schreef: 17 okt 2024, 10:13
Dodo schreef: 17 okt 2024, 10:11 Ben ik nou de enige die helemaal geen biblebelt terug zie in dat kaartje?
Nee, niemand ziet het, behalve HH.
Op het eerste oog kan je alleen zeggen dat meer verstedelijkte gebieden meer oranje en rood kleuren. Zo is de bijbelgordel gemeente Apeldoorn oranje, terwijl daarvan toch echt allerlei dorpsgemeenten tot de refo's behoren. En dat nog even afgezien van Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Tilburg, Groningen en alle andere rode enclaves op de kaart.
HersteldHervormd

Bericht door HersteldHervormd »

Ik was te voorbarig, excuus. Het is meer iets van stad en platteland inderdaad. Andere (plattelands) gemeentes van Nederland waar weinig of geen refo's wonen laten vergelijkbare cijfers zien.

Je kan wel wat afwijkende gemeentes zien. Bijvoorbeeld Urk in de provincie Flevoland. Die scoort echt veel beter dan de rest van Flevoland.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
merel

Bericht door merel »

HersteldHervormd schreef: 17 okt 2024, 19:56 Ik was te voorbarig, excuus. Het is meer iets van stad en platteland inderdaad. Andere (plattelands) gemeentes van Nederland waar weinig of geen refo's wonen laten vergelijkbare cijfers zien.

Je kan wel wat afwijkende gemeentes zien. Bijvoorbeeld Urk in de provincie Flevoland. Die scoort echt veel beter dan de rest van Flevoland.
Drugsgeld :haha
HersteldHervormd

Bericht door HersteldHervormd »

merel schreef: 17 okt 2024, 20:53
HersteldHervormd schreef: 17 okt 2024, 19:56 Ik was te voorbarig, excuus. Het is meer iets van stad en platteland inderdaad. Andere (plattelands) gemeentes van Nederland waar weinig of geen refo's wonen laten vergelijkbare cijfers zien.

Drugsgeld :haha
Foei merel! :D
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Plaats reactie