haha hij zou het graag willen eten, maar krijgt het nog niet. Zoetigheid willen we hem nog even niet geven.TAF schreef:Om een echt "local gem" te zijn zou het ook een zelfstandig bedrijf moeten zijn, helaas zijn die nauwelijks nog te vinden, en zijn de meeste merken in de winkel slechts submerken van een handvol multinationals.-DIA- schreef:Het ware beter als hij, uit cultuur-historisch oogpunt voor een oud, doch op wereldschaal, klein merk als KOOPMANS had gekozen. KOOPMANS mag dan een klein merk zijn, maar het is in dit land een LOCAL JEWEL zoals een bekende multinational met haar wortels in de Nederlandse cultuur, deze kleine lokale merken pleegt te noemen.Lassie schreef:Het is een hij.
Vertel over het merk..
Als hij gekozen had voor Dr. OETKER was het mij ook goed geweest. Dr. OETKER is wel een wereldmerk,
en KOOPMANS is ook een dochter (een zij dus) van DR. OETKER... Dus in feite maakt het niet veel uit of hij voor KOOPMANS of DR. OETKER zou kiezen.
Zelf heb ik een lichte voorkeur voor KOOPMANS, die ik wel graag als LOCAL JEWEL gehandhaafd zou willen zien...![]()
HOME MADE is een betrekkelijk nieuw merk. Ik heb het merk zien komen bijn AH als vervangers voor een B-merkje, dat intussen verdwenen is. Vreemd genoeg (of misschien helemaal niet vreemd) vermeld het merk op haar site niks and niemendal over "our history"... Waarom niet? Nou die ontbreekt denkelijk...
Overigens heb ik mijn kast ook volstaan met dit foute merk;)
Hoewel ook wel huismerk en koopmans.
de reden dat ik veel home made in de kast heb staan is omdat daar alleen water bijhoefd.
Ik heb niet altijd genoeg melk, boter en eieren in huis, en het is wel zo handig als je spontane visite kunt verwelkomen met een vers baksel.
en aan zijn lachende koppie te zien, smaakt home made deze knaap ook best;)
Maar dit was een eenmalige actie. Smaakte prima. Maar meestal maak ik cake zelf, zonder pak.