Klopt, dit is een incomplete lijst, maar wel de gemeenten waar de 'Papendrecht' gelijken tussen zouden moeten staan. De rest van de lijst buigt naar rechts af.huisman schreef: ↑Gisteren, 23:34Ik ga niet in detail op de lijst in alleen dat hij in zijn totaliteit niet klopt. Verder vind jij tussen de gemeenten op jouw lijst geen midden gemeenten volgens je eigen definitie? Geen verdriet bij het lezen van deze namen van jouw lijst? (Die dus niet allemaal kloppen en waar er ook op gemist worden).
Ten slotte dit:
Laat gemeenten/kerkenraden zelf besluiten of ze hun ‘keus’ openbaar willen maken. Sommigen waarnemers hebben nog een gemeenteavond voor de boeg om met hun leden in gesprek te gaan voor dat ze een besluit nemen. Gooi geen olie op het vuur a.u.b.
De namen die ik hier zie en die ik als midden zou typeren, zijn in mijn beleving ook de gemeenten die of zich de laatste keer niet meer gemeld hebben of die alsnog af zijn gehaakt na de tweede convent dag.
Snap niet goed waarom dit olie op het vuur zou zijn.
Er wordt hierboven beweerd dat de liturgie/sfeer van Papendrecht breder bij Rijnsburg c.s. vertegenwoordigd zou zijn.
Dat zie ik niet echt terug.
Als ik in het gesprek tussen Uitslag en Smits een getal van 30 echt deelnemers hoor langskomen en nog enkele intentieverklaringen om deelnemer te worden/zijn. Is mijn conclusie dat het vooral de BhP gemeenten zijn die echt stappen zetten en dat alles 'daarna' al meer of minder op de rem aan het drukken is.