Kleine ergernissen [1]

Afgewezen

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Afgewezen »

henriët schreef:
Afgewezen schreef:Iets dat bezorgd zal worden en dan niet komt op de afgesproken dag. :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead
:barbare :barbare :barbare
oh kreun dat is balen,
morgen misschien of is dat te laat..
Bel ik op, krijg ik te horen: "Ze zijn aan de deur geweest, maar het artikel is geweigerd."
:banghead :banghead :wiz :wiz :wiz :wiz
Achrrrrrrrrrrrrrrrr.......................
:fouet
albion

Bericht door albion »

Jongere schreef:
Waar zijn we bang voor? Voor tijden van eventuele lichamelijke verdrukkingen? Lees dan de brief van Petrus eens, je zou gaan verlangen naar tijden van vervolging. (Al zeg ik dat natuurlijk makkelijk, maar toch.)
We kunnen ons dat niet voorstellen en het zal niet meevallen naar het vlees. Er zijn er verschillende geweest die hun geloof afgezworen hebben, maar als je jezelf geborgen weet in die Schuilplaats dan heb je niets te vrezen, zoals Luther dat verwoord.
Jongere schreef:
Angst: dat is het wat ik vaak hoor in reacties zoals die van albion. Angst dat ooit de Islam hier de overhand zal krijgen.
Sommige oudvaders waarschuwen er ons ook tegen. Er is er een die profeteerde dat Rome zal vallen en dat we eerst nog tegen de Turken (Islam) zullen moeten vechten, voordat het eind der wereld er zal zijn. Het zal ook een bange tijd worden.

Toen ik nog in Ommeren werkte, was daar ook een Marokkaanse jongere in de fabriek aan het werk. Hij zei letterlijk tegen mij (toen al): Wacht maar, tot wij aan de macht komen.
En hoe dat hij het zei, dat meende hij ook.

Ik heb in Den Haag gewoond en ik heb op een school gezeten die niet reformatorisch was|(is), wel christelijk en we woonden in een nieuwbouwwijk met allerlei rassen en we speelden met elkaar (ik heb ook niets tegen de mensen op zich), maar ik geloof wel dat de islam een gevaar is. (In hoe korte tijd zijn er geen moskees gebouwd).

Even off-topic:

Ik maak even een link naar Z-A, daar moest de apartheid ook verdwijnen. Je moet eens zien hoe het land er nu voorstaat. Kijk naar Rhodesie nu Zimbabwe. In Zuid Afrika zijn al 2000 boeren vermoord en 9000 zijn invaliden. De blanken worden doodgeschoten op straat zonder motief (ze worden niet beroofd) en Zuma wil de blanken elimineren. Dat komt ervan als je zo 'tolerant' met elkaar omgaat. Het komt nl. maar van één kant.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Leopard

Bericht door Leopard »

Je analyse is duidelijk Albion. Ik deel hem niet.
Anyway, probeer nu eens een stap verder te gaan.
Wat zijn je oplossingen?
Veritas odium parit
albion

Bericht door albion »

Leopard schreef:Je analyse is duidelijk Albion. Ik deel hem niet.
Wat zijn je oplossingen?
als ik je dat op een presenteerblaadje aan kan bieden, dan deed ik dat nu. Maar helaas zo eenvoudig is een probleem niet op te lossen.
Het zal bij mij wel een gevoelskwestie zijn, dat geloof ik graag. Nu is het een burgermeester die een stad regeert, straks komt er een minister-president....
refo

Bericht door refo »

Het is een gevoelskwestie. In NL zijn de meeste moslims vrijzinnig. Er is niet eens behoefte aan een politieke partij. En in de partijen zitten ook maar een paar moslims.

Moslims aan de macht is net zo irreëel als de SGP aan de macht.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
albion

Bericht door albion »

refo schreef:Het is een gevoelskwestie. In NL zijn de meeste moslims vrijzinnig. Er is niet eens behoefte aan een politieke partij. En in de partijen zitten ook maar een paar moslims.

'k Vind je vergelijking niet kloppen. Vlgs mij wil SGP niet regeren, maar als de islam kans ziet aan de macht te komen zullen ze wat graag regeren.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

albion schreef:
Leopard schreef:Je analyse is duidelijk Albion. Ik deel hem niet.
Wat zijn je oplossingen?
als ik je dat op een presenteerblaadje aan kan bieden, dan deed ik dat nu. Maar helaas zo eenvoudig is een probleem niet op te lossen.
Het zal bij mij wel een gevoelskwestie zijn, dat geloof ik graag. Nu is het een burgermeester die een stad regeert, straks komt er een minister-president....
Zou ook dit niet allemaal in Zijn Vaderhand liggen???
Ik weet, mijn Verlosser leeft
refo

Bericht door refo »

albion schreef:
refo schreef:Het is een gevoelskwestie. In NL zijn de meeste moslims vrijzinnig. Er is niet eens behoefte aan een politieke partij. En in de partijen zitten ook maar een paar moslims.

'k Vind je vergelijking niet kloppen. Vlgs mij wil SGP niet regeren, maar als de islam kans ziet aan de macht te komen zullen ze wat graag regeren.
Als de SGP niet wil regeren, moeten ze onmiddellijk stoppen met politiek bedrijven.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

refo schreef:
albion schreef:

Als de SGP niet wil regeren, moeten ze onmiddellijk stoppen met politiek bedrijven.
Wat versta je in dit geval onder regeren :quoi
-DIA-

Bericht door -DIA- »

TIP: Koop geen sokken (of soms ook ondergoed) bij de HEMA. Vooral de sokken zijn binnen de kortste tijd stuk... Een (duurdere) winkel heeft in dit geval vaak ook betere kwaliteit, en dan ben je uiteindelijk nog (vaak) voordeliger uit...

-DIA-
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

-DIA- schreef:TIP: Koop geen sokken (of soms ook ondergoed) bij de HEMA. Vooral de sokken zijn binnen de kortste tijd stuk... Een (duurdere) winkel heeft in dit geval vaak ook betere kwaliteit, en dan ben je uiteindelijk nog (vaak) voordeliger uit...

-DIA-
Ik vind de sokken bij de HEMA (zeker voor de kinderen) perfect!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
-DIA-

Bericht door -DIA- »

JolandaOudshoorn schreef:
-DIA- schreef:TIP: Koop geen sokken (of soms ook ondergoed) bij de HEMA. Vooral de sokken zijn binnen de kortste tijd stuk... Een (duurdere) winkel heeft in dit geval vaak ook betere kwaliteit, en dan ben je uiteindelijk nog (vaak) voordeliger uit...

-DIA-
Voor mij zeker geen sokken van de Hema meer!
Ondergoed gaat soms wel, maar ook daar zit rommel bij...

-DIA-
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ariene

Bericht door Ariene »

-DIA- schreef:
JolandaOudshoorn schreef:

-DIA-
Voor mij zeker geen sokken van de Hema meer!
Ondergoed gaat soms wel, maar ook daar zit rommel bij...

-DIA-
Gijs zal deze tip vast bevestigen ;)
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Ariene schreef:
Gijs zal deze tip vast bevestigen ;)
Nou die sokken gaan best nog wel tijdje mee, zulke slechte ervaringen heb ik er ook nog weer niet mee, maar naar verlopen van tijd komt er gewoon een gat in. Hoe vaak moet vrouwen geen nieuwe panty kopen, dan zijn de heren nog goedkoop uit! Ik kan ook sokken kopen bij herenmodezaak maar dan ben ik waarschijnlijk duurder uit. Voor bij een kostuum zou wellicht kunnen.
Oude Paden

Bericht door Oude Paden »

:banghead
Gesloten