Leuk joh!MarthaMartha schreef:de wieg is zo goed als klaar, alleen het hemeltje nog, maar de rest is super!

Leuk joh!MarthaMartha schreef:de wieg is zo goed als klaar, alleen het hemeltje nog, maar de rest is super!
Leuk joh! Enne...hoe voelde het om je trouwjurk te verknippen?MarthaMartha schreef:de wieg is zo goed als klaar, alleen het hemeltje nog, maar de rest is super!
vlinder schreef:Leuk joh! Enne...hoe voelde het om je trouwjurk te verknippen?MarthaMartha schreef:de wieg is zo goed als klaar, alleen het hemeltje nog, maar de rest is super!
MarthaMartha schreef: Ik heb zojuist mijn sluier van de kam gepeuterd, nu nog een zoompje erin, en dan kan hij dienen als hemeltje voor de wieg.
Zo leuk, want je hoeft er niet in te knippen en kan hem toch mooi hergebruiken....
MarthaMartha schreef:mmm... zijn er nog anderen die een kindje verwachten?
als mijn geklets jullie gaat storen zeg je het maar.... (of je slaat het topic over natuurlijk)
misschien kunnen Willem en Rijssen hier wel een leuke foto plaatsen!!!![]()
Ik heb zojuist mijn sluier van de kam gepeuterd, nu nog een zoompje erin, en dan kan hij dienen als hemeltje voor de wieg.
Zo leuk, want je hoeft er niet in te knippen en kan hem toch mooi hergebruiken....
Aaaaaahhhh wat liefffffffffRijssen schreef:MarthaMartha schreef:mmm... zijn er nog anderen die een kindje verwachten?
als mijn geklets jullie gaat storen zeg je het maar.... (of je slaat het topic over natuurlijk)
Ik heb zojuist mijn sluier van de kam gepeuterd, nu nog een zoompje erin, en dan kan hij dienen als hemeltje voor de wieg.
Ben al een paar weken niet online geweest, en zag vanavond ineens m'n naam of het forum.
Allemaal bedankt voor de felicitaties, en hier een foto van Lucas
Wow!!! wat een droppie!!!Rijssen schreef:MarthaMartha schreef:mmm... zijn er nog anderen die een kindje verwachten?
Ben al een paar weken niet online geweest, en zag vanavond ineens m'n naam of het forum.
Allemaal bedankt voor de felicitaties, en hier een foto van Lucas
met 7 maanden ben je nog een baby. Ik zou daarom geen middeltjes aanraden. (gekookt) water of moedermelk is het beste voor het zere keeltje van je kleintje. En een stoombad wil ook wel eens helpen. (gewoon in de badkamer zitten en de hete kraan opendraaien of iemand een hete douche laten nemen en je kleine op schoot)Ander schreef:Ben je met 7 maanden nog een baby? Onze jongste van 7 maanden is zooo ziek. Koorts, snotteren, hoesten met het volume van een volwassene, slecht drinken. Erg sneu. Hij heeft volgens mij een zere keel, want hij gaat onbedaarlijk huilen als hij hoest. Weet één van de wijze moeders van dit forum een middeltje hiervoor?
Probeer voor het zere keeltje wat warme rooibosthee (zuiver rooibos, dus geen honing oid)Ander schreef:Ben je met 7 maanden nog een baby? Onze jongste van 7 maanden is zooo ziek. Koorts, snotteren, hoesten met het volume van een volwassene, slecht drinken. Erg sneu. Hij heeft volgens mij een zere keel, want hij gaat onbedaarlijk huilen als hij hoest. Weet één van de wijze moeders van dit forum een middeltje hiervoor?
Geef inderdaad geen honing, dat is niet goed voor baby's en kan zelfs gevaarlijk zijn!henriët schreef:Probeer voor het zere keeltje wat warme rooibosthee (zuiver rooibos, dus geen honing oid)Ander schreef:Ben je met 7 maanden nog een baby? Onze jongste van 7 maanden is zooo ziek. Koorts, snotteren, hoesten met het volume van een volwassene, slecht drinken. Erg sneu. Hij heeft volgens mij een zere keel, want hij gaat onbedaarlijk huilen als hij hoest. Weet één van de wijze moeders van dit forum een middeltje hiervoor?
dat is onschadelijk en mag een baby van 7 mnd zonder problemen.
Verder zou ik naar de drogist gaan en luuf halen.
Dat smeer je dan op zn halsje/borstkas ( als hij erg schrsal is/gevoelige huid, op t rompertje smeren).
Zorg dat zn kamertje goed doorgelucht wordt, als hij zn bedje uit is, zn raam ff open zetten en zn bedje open leggen.
Maak je niet druk om als hij wat minder eet, laat m wel voldoende drinken, baby s zijn zo uitgedroogd nl.
Sterkte en beterschap!
Bedankt dames!henriët schreef:Probeer voor het zere keeltje wat warme rooibosthee (zuiver rooibos, dus geen honing oid)Ander schreef:Ben je met 7 maanden nog een baby? Onze jongste van 7 maanden is zooo ziek. Koorts, snotteren, hoesten met het volume van een volwassene, slecht drinken. Erg sneu. Hij heeft volgens mij een zere keel, want hij gaat onbedaarlijk huilen als hij hoest. Weet één van de wijze moeders van dit forum een middeltje hiervoor?
dat is onschadelijk en mag een baby van 7 mnd zonder problemen.
Verder zou ik naar de drogist gaan en luuf halen.
Dat smeer je dan op zn halsje/borstkas ( als hij erg schrsal is/gevoelige huid, op t rompertje smeren).
Zorg dat zn kamertje goed doorgelucht wordt, als hij zn bedje uit is, zn raam ff open zetten en zn bedje open leggen.
Maak je niet druk om als hij wat minder eet, laat m wel voldoende drinken, baby s zijn zo uitgedroogd nl.
Sterkte en beterschap!