Huishouden en dat soort zaken..

vragensteller

Re: Huishouden en dat soort zaken..

Bericht door vragensteller »

irmo schreef:
MarthaMartha schreef:
henriët schreef:
irmo schreef:het is weer bijna volle maan! En daar moet de gemiddelde vrouw zich op voorbereiden, dus:

ik heb chocola..
Ik heb ijs..
ik heb lasagne..
goede wijn..
een huilfilm..
irrationele emo buien..
en ik heb 2 pukkels.

Ik ben dr helemaal klaar voor! :slurp
:bobo
wacht even, dat snap ik niet?
wat heeft dit alles met volle maan en de gemiddelde vrouw te maken??
Gewoon, dat bij de meeste vrouwen de cyclus zich afstemt op de maanstand....
(zo komt het ook dat in een gezin met meerdere meiden/vrouwen bijna ieders cyslus gelijk oploopt (ongeveer))
Inderdaad. Daarom doe ik al 2 dagen nix anders dan bankhangen! En ijs eten. :OO3
Fijn dat je dit even met ons deelt :8|

(Volgens mij ontbreekt het belangrijkste aan je lijstje voorbereidingen ...)
irmo

Bericht door irmo »

Fijn dat je dit even met ons deelt :8|

(Volgens mij ontbreekt het belangrijkste aan je lijstje voorbereidingen ...)[/quote]

Hey! Ik hield het anders nog best netjes! En bovendien heb ik 10 dagen vrij na 40 uur werken in 3 dagen, so I'm allowed to do nada....
"Faci ce vrei atata timp cat nu faci rau nimanui"
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Verschrikkelijk.... al twee keer gedweild, maar het zout zit gewoon ingevreten in de houten vloer denk ik.... het ziet er niet uit.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
irmo

Bericht door irmo »

Ik kreeg zojuist een rekening van...0,66! :bobo
met een begeleidende brief erbij, dat dit immense bedrag meteen en binnen 3 werkdagen voldaan moet zijn of anders wordt er een incassobureau ingeschakeld...

U begrijpt, dat ik meteen mijn banksaldo ga aanvullen, en met overschrijving en al naar de bank ren, in blinde paniek, om verder groot onheil te voorkomen. :jongle

( alleen de portokosten al van dit schrijven, plus papier en drukkosten, plus arbeidskosten overschrijden dit dreigement... ) :oO
refo

Bericht door refo »

irmo schreef:Ik kreeg zojuist een rekening van...0,66! :bobo
met een begeleidende brief erbij, dat dit immense bedrag meteen en binnen 3 werkdagen voldaan moet zijn of anders wordt er een incassobureau ingeschakeld...

U begrijpt, dat ik meteen mijn banksaldo ga aanvullen, en met overschrijving en al naar de bank ren, in blinde paniek, om verder groot onheil te voorkomen. :jongle

( alleen de portokosten al van dit schrijven, plus papier en drukkosten, plus arbeidskosten overschrijden dit dreigement... ) :oO
Ik zou het maar snel betalen. Bij sommige bedrijven komt er geen mensenhand meer aan te pas. Alles wat te laat is: betalen, basta. Voor je het weet is het 50,66.
irmo

Bericht door irmo »

Ik zou het maar snel betalen. Bij sommige bedrijven komt er geen mensenhand meer aan te pas. Alles wat te laat is: betalen, basta. Voor je het weet is het 50,66.[/quote]

Weet ik....maar ik vond het wel grappig....zoveel moeite voor nog niet 1 euro :slurp

Mijn eigen persoonlijke telefoon soap gaat trouwens ook nog gewoon door:

Dus ik dacht..men belt mij niet..dan bel ik men . Tis nu al 5 dagen geleden. Dat gegeven op zich is al een grote GRRRRR! waard.
Dus ik bel ( let even op) een telefoonbedrijf. Er neemt niemand op. Een uur later neemt er nog steeds niemand op. IK HERHAAL: Ik bel dus met een telefoon bedrijf!
Na 1.5 uur eindelijk contact...ik leg verhaal uit en wordt doorverbonden...mijn ONfavorietste bezigheid ooit.
Juiste persoon te pakken...diepe zucht....verhaal....en vraag: wanneer wordt ik gebeld? Ik neem namelijk WEL op.
Daar kon men mij geen antwoord op geven...noch op wanner, noch op hoelang het wanneer ging duren...

Telefoonmevrouw werd steeds onvriendelijker...en dus heb ik naar het telefoonnummer van de klachtendienst gevraagd...

Ik bel de klachtendienst.....na een ellendig lang keuzemenu, waar mijn afdeling niet bij zat...eindelijk bij nummer 9 gekomen..."U wilt een medewerker spreken" JA!
Tuttut....eerst nog een kwartier lang duffe muziekjes aanhoren...ondertussen zijn mijn ogen bloeddoorlopen en komt er stoom uit mijn oren.

Klachtenmiep aan de lijn. 1e klacht: ik moet een kwartier wachten!
2e klacht: hele verhaal uitgelegd...en ja hoor...ik heb mijn antwoord..joepiedepoepie!

Morgen wordt ik gebeld, of euh...ten laatste woensdag...en de uitleg over het waarom van het zo lang is ook wel mooi.

Men is aan 't onderzoeken of de capaciteit van de telefoonlijnen in mijn straat aan zun max zit. Is dat zo dan moet er iemand komen...is dat niet zo , dan kan het per pc geactiveerd worden.

euh.....

AAAARRRGHHHH!
helma

Bericht door helma »

Afbeelding

A man came home from work and found his 3 children outside, still in their pyjamas, playing in the mud, with empty food boxes and wrappers strewn around garden, The door of his wife's car was open, as was the front door to the house and no sign of the dog, walking in the door, he found ...an even bigger mess. A lamp had been knocked over, the throw rug was against one wall, In the front room the TV was on loudly with the cartoon channel, the family room was strewn with toys and various items of clothing. In the kitchen, dishes filled the sink, breakfast food was spilled on the counter, the fridge door was open wide, dog food was spilled on the floor, a broken glass lay under the table, and a small pile of sand was spread by the back door. He quickly headed up the stairs, stepping over toys and more piles of clothes, looking for his wife. He was worried she might be ill, or that something serious had happened. He was met with a small trickle of water as it made its way out the bathroom door. As he peered inside he found wet towels, scummy soap and more toys strewn over the floor. Miles of toilet paper lay in a heap and toothpaste had been smeared over the mirror and walls. As he rushed to the bedroom, he found his wife still curled up in the bed in her pyjamas, reading a novel... She looked up at him, smiled and asked how his day went. He looked at her bewildered and asked, 'What happened here today?' She again smiled and answered, 'You know every day when you come home from work and you ask me what in the world do I do all day?.. ''Yes," was his incredulous reply.. She answered,. 'Well, today I didn't do it. :)
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

:yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo
:mdr :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr
:humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Geduld

Bericht door Geduld »

MarthaMartha schreef::yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo
:mdr :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr
:humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi
dat ja :D
let sin never hold true, that Love never broke through.
Barmhartigheid

Bericht door Barmhartigheid »

MarthaMartha schreef:Verschrikkelijk.... al twee keer gedweild, maar het zout zit gewoon ingevreten in de houten vloer denk ik.... het ziet er niet uit.
Wat vreselijk balen :soupir
Is het goed gekomen???

Ik voel me een beetje ' :sorc ' !!! Want... we hebben nu ook een stofzuiger (nieuw!!!) voor de bovenverdieping :super
Dat scheelt een hoop gesleep en gesjouw :yahoo
-DIA-

Bericht door -DIA- »

OPROEP AAN ALLE HUISHOUDDESKUNDIGEN!

Ik heb een nieuwe thermosfles aangeschaft, maar het lijkt me niet zo goed
om deze zomaar uit de winkel te gebruiken.
Welke 'voorbehandeling' zou een thermosfles moeten hebben voor gebruik?

Is getekend,
een huisman, die geen echte huisvrouw is..
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Mara

Bericht door Mara »

-DIA- schreef:OPROEP AAN ALLE HUISHOUDDESKUNDIGEN!

Is getekend,
Drupje afwas erin, zo heet mogelijk water erbij, beetje schudden, goed naspoelen met heet water gewoon uit de kraan. :)
Anders is je eerste bakkie een schuimbekkopje ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Mara schreef:

Is getekend,
Drupje afwas erin, zo heet mogelijk water erbij, beetje schudden, goed naspoelen met heet water gewoon uit de kraan. :)
Dank je! :)
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Mara

Bericht door Mara »

-DIA- schreef:
Mara schreef:

Is getekend,
Dank je! :)
Fijne vakantie gewenst DIA. Rust lekker uit. En behouden terugkeer.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Zal je altijd zien: strijkt een ander voor je, gaat je strijkijzer kuren vertonen :huhu
Wie heeft ervaring met een stoomgenerator, is het het waard, vergeleken bij een goed normaal stoomstrijkijzer en past de generator op deze strijkplank?
Ik heb deze strijkplank nog niet zo lang, zou toch jammer zijn om ook weer een nieuwe strijkplank te kopen.
http://www.strijkplank-webshop.nl/produ ... les/38108/
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Plaats reactie