Ik zou het maar snel betalen. Bij sommige bedrijven komt er geen mensenhand meer aan te pas. Alles wat te laat is: betalen, basta. Voor je het weet is het 50,66.[/quote]
Weet ik....maar ik vond het wel grappig....zoveel moeite voor nog niet 1 euro
Mijn eigen persoonlijke telefoon soap gaat trouwens ook nog gewoon door:
Dus ik dacht..men belt mij niet..dan bel ik men . Tis nu al 5 dagen geleden. Dat gegeven op zich is al een grote GRRRRR! waard.
Dus ik bel ( let even op) een telefoonbedrijf. Er neemt niemand op. Een uur later neemt er nog steeds niemand op. IK HERHAAL: Ik bel dus met een telefoon bedrijf!
Na 1.5 uur eindelijk contact...ik leg verhaal uit en wordt doorverbonden...mijn ONfavorietste bezigheid ooit.
Juiste persoon te pakken...diepe zucht....verhaal....en vraag: wanneer wordt ik gebeld? Ik neem namelijk WEL op.
Daar kon men mij geen antwoord op geven...noch op wanner, noch op hoelang het wanneer ging duren...
Telefoonmevrouw werd steeds onvriendelijker...en dus heb ik naar het telefoonnummer van de klachtendienst gevraagd...
Ik bel de klachtendienst.....na een ellendig lang keuzemenu, waar mijn afdeling niet bij zat...eindelijk bij nummer 9 gekomen..."U wilt een medewerker spreken" JA!
Tuttut....eerst nog een kwartier lang duffe muziekjes aanhoren...ondertussen zijn mijn ogen bloeddoorlopen en komt er stoom uit mijn oren.
Klachtenmiep aan de lijn. 1e klacht: ik moet een kwartier wachten!
2e klacht: hele verhaal uitgelegd...en ja hoor...ik heb mijn antwoord..joepiedepoepie!
Morgen wordt ik gebeld, of euh...ten laatste woensdag...en de uitleg over het waarom van het zo lang is ook wel mooi.
Men is aan 't onderzoeken of de capaciteit van de telefoonlijnen in mijn straat aan zun max zit. Is dat zo dan moet er iemand komen...is dat niet zo , dan kan het per pc geactiveerd worden.
euh.....
AAAARRRGHHHH!