Spannend Daphne! Voer voor je volgende collumnDaphne schreef:Goede nacht! Ik denk dat ik net een uurtje geslapen heb...ik ga straks naar t ziekenhuis waar een vriendin van mij gaat bevallen vannacht (*of aan t bevallen is momenteel!!)
we zijn heel benieuwd of het een jongen of meisje is geworden natuurlijk... houd ons op de hoogteDaphne schreef:Goede nacht! Ik denk dat ik net een uurtje geslapen heb...ik ga straks naar t ziekenhuis waar een vriendin van mij gaat bevallen vannacht (*of aan t bevallen is momenteel!!)
Het liefst met foto's.henriët schreef:we zijn heel benieuwd of het een jongen of meisje is geworden natuurlijk... houd ons op de hoogteDaphne schreef:Goede nacht! Ik denk dat ik net een uurtje geslapen heb...ik ga straks naar t ziekenhuis waar een vriendin van mij gaat bevallen vannacht (*of aan t bevallen is momenteel!!)
+ naamTiberius schreef:Het liefst met foto's.
Ach, zo mooi en zo lief als mijn Sharon kan het toch niet zijn!Jo-Ann schreef:+ naamTiberius schreef:Het liefst met foto's.
Tiberius schreef:Het liefst met foto's.henriët schreef:we zijn heel benieuwd of het een jongen of meisje is geworden natuurlijk... houd ons op de hoogteDaphne schreef:Goede nacht! Ik denk dat ik net een uurtje geslapen heb...ik ga straks naar t ziekenhuis waar een vriendin van mij gaat bevallen vannacht (*of aan t bevallen is momenteel!!)
leuk, gefeliciteerd voor haar!! Hopelijk is alles goed,Daphne schreef:Tiberius schreef:henriët schreef:
![]()
het is een meisje!!!!
![]()
als t mn eigen kind was, had ik t laten zien natuurlijk maar er zijn grenzen natuurlijk
![]()
prachtig kind!
Ik duik straks de stad in voor cadeautjes!!!
dank je en ook jij welterustenMarthaMartha schreef:welterusten allen