Goede nacht
Re: Goede nacht
Goede nacht! Ik denk dat ik net een uurtje geslapen heb...
ik ga straks naar t ziekenhuis waar een vriendin van mij gaat bevallen vannacht (*of aan t bevallen is momenteel!!) 
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- JolandaOudshoorn
Spannend Daphne! Voer voor je volgende collumnDaphne schreef:Goede nacht! Ik denk dat ik net een uurtje geslapen heb...ik ga straks naar t ziekenhuis waar een vriendin van mij gaat bevallen vannacht (*of aan t bevallen is momenteel!!)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
we zijn heel benieuwd of het een jongen of meisje is geworden natuurlijk... houd ons op de hoogteDaphne schreef:Goede nacht! Ik denk dat ik net een uurtje geslapen heb...ik ga straks naar t ziekenhuis waar een vriendin van mij gaat bevallen vannacht (*of aan t bevallen is momenteel!!)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Het liefst met foto's.henriët schreef:we zijn heel benieuwd of het een jongen of meisje is geworden natuurlijk... houd ons op de hoogteDaphne schreef:Goede nacht! Ik denk dat ik net een uurtje geslapen heb...ik ga straks naar t ziekenhuis waar een vriendin van mij gaat bevallen vannacht (*of aan t bevallen is momenteel!!)
+ naamTiberius schreef:Het liefst met foto's.
- JolandaOudshoorn
Ach, zo mooi en zo lief als mijn Sharon kan het toch niet zijn!Jo-Ann schreef:+ naamTiberius schreef:Het liefst met foto's.
Tiberius schreef:Het liefst met foto's.henriët schreef:we zijn heel benieuwd of het een jongen of meisje is geworden natuurlijk... houd ons op de hoogteDaphne schreef:Goede nacht! Ik denk dat ik net een uurtje geslapen heb...ik ga straks naar t ziekenhuis waar een vriendin van mij gaat bevallen vannacht (*of aan t bevallen is momenteel!!)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- JolandaOudshoorn
Iedereen een goede nacht. Ik ga lekker op tijd naar bed, na een aantal nachten slecht slapen ben ik nu heel moe!
leuk, gefeliciteerd voor haar!! Hopelijk is alles goed,Daphne schreef:Tiberius schreef:henriët schreef:
![]()
het is een meisje!!!!
![]()
als t mn eigen kind was, had ik t laten zien natuurlijk maar er zijn grenzen natuurlijk
![]()
prachtig kind!
Ik duik straks de stad in voor cadeautjes!!!
en na het stad in duiken zal het wel bed induiken zijn geworden?!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
have a good night!
t is 12 uur....dus biddag...
t is 12 uur....dus biddag...
- MarthaMartha
dank je en ook jij welterustenMarthaMartha schreef:welterusten allen
Weltrusten allemaal
- Wilma van den Berg
Daphne, gefeliciteerd hoor. Erg leuk!
Trouwens, ik weet niet wat jullie doen...maar ik ga de computer afsluiten, de dag nog eens overdenken en daarna mijn bedje waarschijnlijk opzoeken. DV tot morgen!
Trouwens, ik weet niet wat jullie doen...maar ik ga de computer afsluiten, de dag nog eens overdenken en daarna mijn bedje waarschijnlijk opzoeken. DV tot morgen!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!