refo schreef:Brrrr VVD. Dat worden weer nachtmerries. Toen ik jong was dacht ik ook dat liberaal en rechts het einde waren. Bijna SGP op de Bijbel na. Maar de sociale rechtvaardigheid is ver te zoeken bij ze. Maar wat kan dat schelen als je jong bent en een baan hebt? Niks toch. Strak pak aan, stropdas om. BartJan en Geert toejuichen. Eventueel Rutte. We zullen Nederland wel redden.
VVD is sociaal wel rechtvaardig! Wat is er rechtvaardig aan al dat linkse gepamper?
Wat heeft BartJan met Geert te maken? Helemaal niets op dit moment!
De PVV in de regering lijkt me echt verschrikkelijk! De VVD is een heel fatsoenlijke partij, die veel meer het algemene belang in het oog houdt en de rijksfinanciën weer sneller op orde krijgt dan nu met de PvdA en 20 ambtelijke werkgroepen. 40 miljard bezuinigen is met de PvdA echt niet mogelijk.
refo schreef:Het lijkt me dat Balkenende 2 tegen Balkenende 4 te veel schizofrenie oplevert. Dus zal het wel aftreden worden.
Dat denk ik ook.
refo schreef:Wat mij betreft komt er weer een CDA, CU en PvdA- kabinet. Jack de Vries, Rouvoet en Jongerius. Een nieuwe lente en een nieuw geluid. En als de mensen in het stemhokje staan, dan denken ze: PVV, TON, d66? Allemaal niks. Laten we maar gewoon weer ouderwets stemmen. Want een peiling invullen is één ding, maar je laten vertegenwoordigen is wat anders.
Wat vind jij zo goed aan Jongerius. PVV, TON, D66 inderdaad niks, hoewel D66 een gewone partij is die de rechtstaat en de parlementaire democratie gewoon steunt.
CDA-VVD-SGP zou ik de mooiste combinatie vinden. Bijna altijd hetzelfde stemgedrag.
CDA-VVD-CU is een goed alternatief, maar dat zal CU niet willen door hun linkse sympathiën.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)