ach, weten we ook weer hoe Valcke in de wedstrijd zit.Valcke schreef: ↑04 jul 2025, 22:34Dank je. Ik lees evenals jij allerlei merkwaardige beschuldigingen terug. Ik sprak inderdaad over "het huidige sentiment" ten aanzien van betrouwbaarheid versus verstaanbaarheid, waarbij betrouwbaarheid niet meer op plaats één staat, maar op plaats twee. Daarbij gebruikte ik ook het gewraakte zinnetje, zonder überhaupt iemand daarmee specifiek te bedoelen of aan te spreken. Iemand kan/mag het daarmee eens of oneens zijn, het wel of niet herkennen, zich wel of niet zich aangesproken voelen, enzovoort, maar met laster heeft hetgeen ik schreef natuurlijk niets te maken. Ik voel er ook niets voor om mij tegen zulke onzin te verdedigen.
(Gelukkig waren er trouwens ook serieuze reacties en bleek ook een inhoudelijk gesprek mogelijk.)
Het is door meerderen hier ook genoemd, als je die laatste zin er niet bij had gezet was er niks aan de hand, kunnen we prima over discuseren, maar je anderen wegzetten van het moet allemaal maar makkelijk is natuurlijk te triest voor woorden en getuigd van veel, maar niet van ootmoed