Ontwikkelingen HHK

Bertiel

Re: Ontwikkelingen HHK

Bericht door Bertiel »

Valcke schreef: 04 jul 2025, 22:34
MGG schreef: 04 jul 2025, 22:00We weten allemaal klopt niet. Ik had het niet zo negatief opgevat. Dit mede wegens de nobele houding van de verzender.
Dank je. Ik lees evenals jij allerlei merkwaardige beschuldigingen terug. Ik sprak inderdaad over "het huidige sentiment" ten aanzien van betrouwbaarheid versus verstaanbaarheid, waarbij betrouwbaarheid niet meer op plaats één staat, maar op plaats twee. Daarbij gebruikte ik ook het gewraakte zinnetje, zonder überhaupt iemand daarmee specifiek te bedoelen of aan te spreken. Iemand kan/mag het daarmee eens of oneens zijn, het wel of niet herkennen, zich wel of niet zich aangesproken voelen, enzovoort, maar met laster heeft hetgeen ik schreef natuurlijk niets te maken. Ik voel er ook niets voor om mij tegen zulke onzin te verdedigen.

(Gelukkig waren er trouwens ook serieuze reacties en bleek ook een inhoudelijk gesprek mogelijk.)
ach, weten we ook weer hoe Valcke in de wedstrijd zit.
Het is door meerderen hier ook genoemd, als je die laatste zin er niet bij had gezet was er niks aan de hand, kunnen we prima over discuseren, maar je anderen wegzetten van het moet allemaal maar makkelijk is natuurlijk te triest voor woorden en getuigd van veel, maar niet van ootmoed
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
sleeve

Bericht door sleeve »

De instituering van HHK Nunspeet-Hulshorst vindt plaats op 30 augustus. Consulent ds. W.F. 't Hart zal de dienst leiden.
(bron: Kerktijden)
Het voedingsgebied van deze nieuwe gemeente is vooral uit HHK Elspeet en HHK Doornspijk.
Ik ben benieuwd wat dit betekent voor de bouwplannen van Doornspijk.
CBG

Bericht door CBG »

sleeve schreef: Vandaag, 14:15 De instituering van HHK Nunspeet-Hulshorst vindt plaats op 30 augustus. Consulent ds. W.F. 't Hart zal de dienst leiden.
(bron: Kerktijden)
Het voedingsgebied van deze nieuwe gemeente is vooral uit HHK Elspeet en HHK Doornspijk.
Ik ben benieuwd wat dit betekent voor de bouwplannen van Doornspijk.
Als ik me niet vergis is dit in goed overleg met deze gemeentes gedaan en is er in de bouwplannen rekening mee gehouden.
Plaats reactie