Die heb ik gelezen. Kun je voor mij citeren waar staat dat De Russische Federatie die gebieden heeft afgestaan?refo schreef:Bovendien heeft Rusland die gebieden zelf afgestaan. Onder voorwaarden. Als die niet worden nageleefd heb je recht om het terug te nemen. Lees de Minsk-akkoorden.Wim Anker schreef: ↑32 minuten geledenNou, als ik Poetin was zou ik dat wel constateren. Als de EU principieel geen bezwaar heeft tegen consificatie van eigendom dan kunenn ze niet tegen mij zeggen dat ik het niet mag.elbert schreef: ↑46 minuten geledenInderdaad: je kunt niet zomaar de Krim en delen van Donetsk, Luhansk, Zaporizhia en Kherson afpakken van Oekraine. Want dat is diefstal. Sterker nog: dat is een daad van agressie.refo schreef:Ja, dat is diefstal. Dat weet je net zo goed als ik. Je hebt toch iets in de juristerij gestudeerd?
Dat is geen staand beleid. Nederlands recht is wat anders dan internationaal recht. (Een burger van) Een land dat je niet zo aardig vindt, kun je niet zomaar van alles afpakken.
Of bedoelde je dat niet?
Dat maakt het zo zwak, iedereen ziet dat de EU geen bal geeft om internationale rechtsorde maar er wel mee schemt naar anderen.
En dan niet van propaganda sites. Liever in het Cyrillisch. Dat kan ik na jaren Russische taalles wel ontcijferen.