Deze onzin is zelfs voor het Kremlin een brug te ver.refo schreef: ↑Vandaag, 09:45 Bij een misdaad moet je altijd in ogenschouw nemen: wie heeft er voordeel van?
Dat is wel duidelijk: Polen en de NAVO hebben nu reden om de oostgrens te versterken.
Dus vermoedelijk hebben ze hebben ze wat drones geleend van Oekraïne. Wat plaatjes verspreid van een nogal vreemd dak wat getroffen zou zijn. Zelensky produceert een plaatje met gele strepen.
Oorlog in Oekraine
Re: Oorlog in Oekraine
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ja maar dat getroffen huis viel mij wel op. Het leek nl een huis in aanbouw. Maar goed, laat ik me niet mengen in het stratego van refoforum. 

-
Jij wou toch (een deel van) Oekraïne aan Poetin cadeau doen? Wil je Polen beschermen of mag Poetin dat ook hebben als hij belooft niet verder te gaan dan de grenzen van de SU?refo schreef: ↑Vandaag, 09:45 Bij een misdaad moet je altijd in ogenschouw nemen: wie heeft er voordeel van?
Dat is wel duidelijk: Polen en de NAVO hebben nu reden om de oostgrens te versterken.
Dus vermoedelijk hebben ze hebben ze wat drones geleend van Oekraïne. Wat plaatjes verspreid van een nogal vreemd dak wat getroffen zou zijn. Zelensky produceert een plaatje met gele strepen.