Fijne vakantie nog!

fijne vakantie allemaal!! groetjes aan de rest van je familie!Ria schreef:Ben de komende 2 weken niet op refoforum of waar dan ook op internet..Mocht je me zo erg missen mag je me komen opzoeken in Duitsland...
Fijne vakantie nog!![]()
Tja, en dan noem je je op facebook ook nog christen....Marnix schreef:... Ik het zo ziek vind wat er in Noorwegen gebeurd is.... Gericht schieten op kinderen....
lees de reacties op GeenStijl.nl, dan zie je wat juist het christen-zijn van deze man losmaakt aan vuilspuiterij....Bonny schreef:Tja, en dan noem je je op facebook ook nog christen....Marnix schreef:... Ik het zo ziek vind wat er in Noorwegen gebeurd is.... Gericht schieten op kinderen....
Terwijl, zoals het ernaar uit ziet, de moorden politiek in plaats van religieus van aard waren. Jammer, zulke tendentieuze berichtgeving. Maar van een site als GeenStijl te verwachten.Hendrikus schreef:lees de reacties op GeenStijl.nl, dan zie je wat juist het christen-zijn van deze man losmaakt aan vuilspuiterij....Bonny schreef:Tja, en dan noem je je op facebook ook nog christen....Marnix schreef:... Ik het zo ziek vind wat er in Noorwegen gebeurd is.... Gericht schieten op kinderen....
uhm....welke revolutie, deze landen hebben er nog al een paar op hun lijst staan, soms die waarin ze denken Israel te hebben overwonnen...nee volgens mij is dat in october ergens.En de laatste kan het ook niet ziijn, want die is nog maar een haf jaar oud.Gijs83 schreef:...130 jaar geleden de 5-jarige Johannes Huibers, later bisschop van Haarlem, de eerste steen legde van het Centraal Station te Amsterdam?
...25 jaar geleden de Britse Prins Andrew(1960) Sarah Ferguson(1959) trouwde in Westminster Abbey in Londen?
...dit huwelijk na 10 jaar in 1996 uitliep op een echtscheiding?
...125 jaar geleden de eerste auto's van Gottlieb Daimler op de markt kwamen?
...85 jaar geleden de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen (NMBS) opgericht werd?
..het vandaag de dag van de revolutie is in Egypte en Libie?
Gijs83 schreef: ...we 30 jaar geleden bijna 15 uren zonneschijn achtereen hadden?