Wist je dat........[4]

Gebruikersavatar
Ria
Berichten: 337
Lid geworden op: 14 mei 2010, 14:59

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door Ria »

Ben de komende 2 weken niet op refoforum of waar dan ook op internet.. :huhu Mocht je me zo erg missen mag je me komen opzoeken in Duitsland...
Fijne vakantie nog! :love
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Gebruikersavatar
Neeltje Jans
Berichten: 446
Lid geworden op: 19 mei 2011, 21:29

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door Neeltje Jans »

Goeie vakantie allemaal!
Neeltje Jans, moeder van 4
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18768
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door helma »

Ria schreef:Ben de komende 2 weken niet op refoforum of waar dan ook op internet.. :huhu Mocht je me zo erg missen mag je me komen opzoeken in Duitsland...
Fijne vakantie nog! :love
fijne vakantie allemaal!! groetjes aan de rest van je familie!
Geniet ervan!
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door Marnix »

... Ik het zo ziek vind wat er in Noorwegen gebeurd is.... Gericht schieten op kinderen.... :(
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Neeltje Jans
Berichten: 446
Lid geworden op: 19 mei 2011, 21:29

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door Neeltje Jans »

Je moet er toch niet aan denken dat je zelf kinderen op vakantie hebt? En dat er zo'n gek langskomt?
Neeltje Jans, moeder van 4
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2481
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door Bonny »

Marnix schreef:... Ik het zo ziek vind wat er in Noorwegen gebeurd is.... Gericht schieten op kinderen.... :(
Tja, en dan noem je je op facebook ook nog christen....
The Groom's still waiting at the altar
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16800
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door Hendrikus »

Bonny schreef:
Marnix schreef:... Ik het zo ziek vind wat er in Noorwegen gebeurd is.... Gericht schieten op kinderen.... :(
Tja, en dan noem je je op facebook ook nog christen....
lees de reacties op GeenStijl.nl, dan zie je wat juist het christen-zijn van deze man losmaakt aan vuilspuiterij....
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door memento »

Hendrikus schreef:
Bonny schreef:
Marnix schreef:... Ik het zo ziek vind wat er in Noorwegen gebeurd is.... Gericht schieten op kinderen.... :(
Tja, en dan noem je je op facebook ook nog christen....
lees de reacties op GeenStijl.nl, dan zie je wat juist het christen-zijn van deze man losmaakt aan vuilspuiterij....
Terwijl, zoals het ernaar uit ziet, de moorden politiek in plaats van religieus van aard waren. Jammer, zulke tendentieuze berichtgeving. Maar van een site als GeenStijl te verwachten.
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door Gijs83 »

...130 jaar geleden de 5-jarige Johannes Huibers, later bisschop van Haarlem, de eerste steen legde van het Centraal Station te Amsterdam?
...25 jaar geleden de Britse Prins Andrew(1960) Sarah Ferguson(1959) trouwde in Westminster Abbey in Londen?
...dit huwelijk na 10 jaar in 1996 uitliep op een echtscheiding?
...125 jaar geleden de eerste auto's van Gottlieb Daimler op de markt kwamen?
...85 jaar geleden de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen (NMBS) opgericht werd?
..het vandaag de dag van de revolutie is in Egypte en Libie?
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door Gijs83 »

...1705 jaar geleden Constantius I Chlorus (56), keizer van het Romeinse Rijk overleed?
...540 jaar geleden Thomas a Kempis, augustijner kanunnik, kopiist, mysticus en schrijver (De Imitatione Christi) overleed?
...165 jaar geleden Lodewijk Napoleon Bonaparte (67), vorst van het Koninkrijk Holland (1806-1810) overleed?
...vorig jaar Henk Vonhoff (79), Nederlands bestuurder en politicus (VVD) overleed? 1967-1971: lid Tweede Kamer, 1971-1973 staatssecretaris van Cultuur, Recreatie en Maatsch.werk, 1974-1980: burgemeester van Utrecht, 1980-1996 commissaris van de koningin in Groningen.
...het 5 jaar geleden bijna 32 graden werd?
Hansie
Berichten: 223
Lid geworden op: 28 jun 2011, 19:31

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door Hansie »

Gijs83 schreef:...130 jaar geleden de 5-jarige Johannes Huibers, later bisschop van Haarlem, de eerste steen legde van het Centraal Station te Amsterdam?
...25 jaar geleden de Britse Prins Andrew(1960) Sarah Ferguson(1959) trouwde in Westminster Abbey in Londen?
...dit huwelijk na 10 jaar in 1996 uitliep op een echtscheiding?
...125 jaar geleden de eerste auto's van Gottlieb Daimler op de markt kwamen?
...85 jaar geleden de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen (NMBS) opgericht werd?
..het vandaag de dag van de revolutie is in Egypte en Libie?
uhm....welke revolutie, deze landen hebben er nog al een paar op hun lijst staan, soms die waarin ze denken Israel te hebben overwonnen...nee volgens mij is dat in october ergens.En de laatste kan het ook niet ziijn, want die is nog maar een haf jaar oud.
Mijn vraag; wist je dat die bommenwerpers in Libie, ipv de 2 weekjes die afgesproken waren, inmiddels alweer een maand of 5 onverminderd doorgaan?
albion
Berichten: 7514
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:23
Locatie: ergens in nederland

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door albion »

..ik de avatar van parsival schitterend vind?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door Gijs83 »

...55 jaar geleden op de Amerikaanse luchtmachtbasis Lakenheath in het Britse Suffolk aan de Noordzee de brandstoftank van een B-47 bommenwerper ontplofte naast een opslagplaats met kernwapens?
...195 jaar geleden begonnen is met de verplaatsing van het beeld van Ramses II naar de Nijl door Giovanni Battista Belzoni(1778-1823)?
...145 jaar geleden de eerste telegraafkabel tussen Amerika en Europa is gelegd?
...90 jaar geleden de eerste isolatie van insuline plaatsvond door Frederick Banting(1891-1941) en Charles Best(1899-1978)?
...5 jaar geleden W.G. van de Hulst jr. (89), Nederlands kunstschilder, beeldhouwer, kinderboekenschrijver en illustrator
overleed?
...we 30 jaar geleden bijna 15 uren zonneschijn achtereen hadden?
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door MarthaMartha »

Gijs83 schreef: ...we 30 jaar geleden bijna 15 uren zonneschijn achtereen hadden?
:? ;(
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
albion
Berichten: 7514
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:23
Locatie: ergens in nederland

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door albion »

...ik hoorde dat een tijdje geleden aartsbisschop Simonis de GerGem in Gouda met open dag bezocht heeft? Klopt dat?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Plaats reactie