Oppervlakkige prediking --> inzegenen homoseksuele relaties

Terri

Re: Oppervlakkige prediking --> inzegenen homoseksuele relaties

Bericht door Terri »

Johann Gottfried Walther schreef: 23 nov 2024, 12:41
Konijntje schreef: 23 nov 2024, 12:06
DDD schreef: 23 nov 2024, 11:16 Waarom zet je dat in dit draadje? Zo oppervlakkig zijn de preken van deze dominee toch helemaal niet?
Nee, verre van. De preken van dr. Visser zijn diepgaand.
Kunt u aangeven wat u diepgaand vindt aan de preken van Ds. Visser?
Ze zijn nogal erg verschillend, en hij heeft zelf ook een ontwikkeling doorgemaakt.
En ook wel eerder stop doen opwaaien ook hier op het forum. (Bijv. zijn preek over de Great Reset en toespreken van een vrouwelijke predikant die bevestigd werd)
Is het nu echt nodig om, als er een nieuwsbericht komt over het e.e.a. en het betreft een predikant, zijn wel dan niet rechtzinnigheid te gaan bespreken?
Konijntje

Re: Oppervlakkige prediking --> inzegenen homoseksuele relaties

Bericht door Konijntje »

Johann Gottfried Walther schreef: 23 nov 2024, 12:41
Konijntje schreef: 23 nov 2024, 12:06
DDD schreef: 23 nov 2024, 11:16 Waarom zet je dat in dit draadje? Zo oppervlakkig zijn de preken van deze dominee toch helemaal niet?
Nee, verre van. De preken van dr. Visser zijn diepgaand.
Kunt u aangeven wat u diepgaand vindt aan de preken van Ds. Visser?
Ze zijn nogal erg verschillend, en hij heeft zelf ook een ontwikkeling doorgemaakt.
En ook wel eerder stop doen opwaaien ook hier op het forum. (Bijv. zijn preek over de Great Reset en toespreken van een vrouwelijke predikant die bevestigd werd)
Bij nader inzien had evenwicht een beter woord geweest. Een evenwichtige prediking kenmerkt zich door zowel onze zondige staat als redding in Christus te benoemen.

Ik heb zijn preek over de Great Reset gehoord. Ik vond het destijds een interessante zienswijze.

Over een toespraak bij de bevestiging van een vrouwelijke predikant is mij niets bekend.
Plaats reactie