Wat doen we vandaag ? [6]

helma

Re: Wat doen we vandaag ? [6]

Bericht door helma »

mijn echtgenoot is vandaag jarig :love :love :sorc
hij heeft een snipperdag :yahoo
Lassie

Bericht door Lassie »

werken van 10-3
boodschappen doen

en nog veel meer.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

helma schreef:mijn echtgenoot is vandaag jarig :love :love :sorc
Van harte gefeliciteerd Helma, en dat je er nog lang getuige van mag zijn. Feliciteer je je man ook van mij?
Een hele fijne dag en God's zegen toegewenst...
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Straks bij de stichting " Haarlemmers helpen Haarlemmers" kijken naar een bankstel dat ze voor me weg hebben gezet, brrr op mijn scootmobiel maar je moet er wat voor overhebben hé. En ik ben de Heere heel dankbaar dat ik via die stichting al zoveel spullen heb gekregen zoals oa. secretaire, ladenkast, koelkast,verscheidene lampen, er komt nog een gasfornuis aan en dan nu weer dat bankstel . oh ja ook nog een stereo,installatie van sony.........
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

Mariavt schreef:
helma schreef:mijn echtgenoot is vandaag jarig :love :love :sorc
Van harte gefeliciteerd Helma, en dat je er nog lang getuige van mag zijn. Feliciteer je je man ook van mij?
Een hele fijne dag en God's zegen toegewenst...
Helma, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Mariavt schreef:Straks bij de stichting " Haarlemmers helpen Haarlemmers" kijken naar een bankstel dat ze voor me weg hebben gezet, brrr op mijn scootmobiel maar je moet er wat voor overhebben hé. En ik ben de Heere heel dankbaar dat ik via die stichting al zoveel spullen heb gekregen zoals oa. secretaire, ladenkast, koelkast,verscheidene lampen, er komt nog een gasfornuis aan en dan nu weer dat bankstel . oh ja ook nog een stereo,installatie van sony.........
Nou ik ben weggeweest en o wat was het koud op de scootmobiel maar het was de moeite waard!
Het is een heel mooi zalmkleurig echt lederen bankstel (2 en 3 zits) en vanmorgen hebben ze het gelijk gebracht.
Nou jah, gelijk.....ik was daar om half 10 en om 11 uur kwamen ze het bankstel brengen.
Ik zat dus even later bij mijn nieuwe huisje in het schuurtje te wachten en te rillen van de kou.
Toen kwamen er arbeidslieden naar buiten en zeiden: kom maar lekker binnen zitten en kreeg ik een bakje koffie. Dit is heel bijzonder want in principe mogen ze niemand op de bouwplaats toelaten en nu riepen ze me zelf.
Toen ze het bankstel kwamen brengen bleek dat ie niet door de deur van het schuurtje kon dus moest hij buiten blijven staan.
Één van de werklui heeft hem helemaal ingepakt in bouwplastic zodat het niets te lijden had buiten.

Eenmaal op weg naar huis stroomden de tranen uit mijn ogen van ontroering, dat de Heere zó goed voor zo'n nietig mensje is. Ik voelde me zó klein, en in me begon het te zingen:

Psalm 36 : 2
Uw goedheid, HEER', is hemelhoog,
Uw waarheid tot den wolkenboog,
Uw recht is als Gods bergen,
Uw oordeel grondloos; Gij behoedt,
En zegent mens en beest,en doet
Uw hulp nooit vruchtloos vergen.
Hoe groot is Uw goedgunstigheid,
Hoe zijn Uw vleuglen uitgebreid!
Hier wordt de rust geschonken;
Hier 't vette van Uw huis gesmaakt.
Een volle beek van wellust maakt,
Hier elk in liefde dronken.

Ja, gelukkig mag ik nog steeds in afhankelijkheid van Hem leven, ik kwam door en door koud thuis maar het was het waard. :)

Na het eten even mijn warme bed ingedoken en toen was ik weer opgewarmd.

Ik hoop dat de Heere ervoor zorgt dat het weer de komende weken mee zit omdat ik nog verscheidene keren naar de "stichting H. helpen H." toe moet en da's ongeveer 4 km. rijden en dat met een snelheid van 12 km per uur terwijl ik 50 km per uur gewend ben met de auto.

Droelie
Contacteer:

Bericht door Droelie »

Overdag gewerkt en nu lekker op de bank aan het hangen met spannend boek en laptoppie
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».

www.kralenjans.webs.com
huisman

Bericht door huisman »

Morgen mijn jaarlijkse uitgebreide medische keuring. :garde
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Marnix

Bericht door Marnix »

Vandaag weer lekker werken en 's avonds trainen. Gisteren in de Efteling geweest met Joanne, een vriend en een vriendin en daarna gezellig gegeten bij mijn schoonmoeder ;)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Lassie

Bericht door Lassie »

net bij de tandarts geweest en een zenuwbehandeling gehad (nu nog geen pijn, maar dat zal vanavond wel anders zijn).
voor de rest van de week rustig aan doen.
oesterschelpje

Bericht door oesterschelpje »

16 grote ramen/glazen deuren zemen, van binnen en buiten...(zucht).
Marnix

Bericht door Marnix »

Lassie schreef:net bij de tandarts geweest en een zenuwbehandeling gehad (nu nog geen pijn, maar dat zal vanavond wel anders zijn).
voor de rest van de week rustig aan doen.
Hm, zelf nooit veel last van gehad. Kreeg na afloop en zware ibuprofen mee maar die heb ik nooit nodig gehad. En de dag er na ben ik weer lekker gaan sporten en zo. Dus misschien valt het mee.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Lassie

Bericht door Lassie »

ik slik al weken achter elkaar ibuprofen, maar ik merk dat je lichaam daar niet echt van houdt.

Ach ik ga zo ff een uurtje plat met een paracetemolletje. En dan ff lekker naar buiten toe.
Marnix

Bericht door Marnix »

Hm ja, ik zou meer paracetamol slikken en minder ibuprofen dan. Dat is best wel rotzooi, heb ik me laten vertellen.

Maar goed, je slikte het tegen de ontsteking, en die is nu als het goed is weg. Wat je na zo'n behandeling nog kan hebben is last van de ingreep, die heb ik ook wel eens gehad en dat viel toen reuze mee.
Lassie

Bericht door Lassie »

15 dec. moet ik terug (om het af te laten maken, nee niet mezelf).

Straks even naar de slager voor een stamppot (geen puf en energie om te koken).

Vanavond maar even relaxen. Manlief zou vandaag in Belgie aan het werk zijn maar die is thuis gebleven en heeft ook geen oog dicht gedaan vannacht. Dus dat wordt op tijd naar bed vanavond.
Gesloten