hij heeft een snipperdag

Van harte gefeliciteerd Helma, en dat je er nog lang getuige van mag zijn. Feliciteer je je man ook van mij?helma schreef:mijn echtgenoot is vandaag jarig![]()
![]()
![]()
hij heeft een snipperdag
Helma, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man!Mariavt schreef:Van harte gefeliciteerd Helma, en dat je er nog lang getuige van mag zijn. Feliciteer je je man ook van mij?helma schreef:mijn echtgenoot is vandaag jarig![]()
![]()
![]()
hij heeft een snipperdag
Een hele fijne dag en God's zegen toegewenst...
Nou ik ben weggeweest en o wat was het koud op de scootmobiel maar het was de moeite waard!Mariavt schreef:Straks bij de stichting " Haarlemmers helpen Haarlemmers" kijken naar een bankstel dat ze voor me weg hebben gezet, brrr op mijn scootmobiel maar je moet er wat voor overhebben hé. En ik ben de Heere heel dankbaar dat ik via die stichting al zoveel spullen heb gekregen zoals oa. secretaire, ladenkast, koelkast,verscheidene lampen, er komt nog een gasfornuis aan en dan nu weer dat bankstel . oh ja ook nog een stereo,installatie van sony.........
Hm, zelf nooit veel last van gehad. Kreeg na afloop en zware ibuprofen mee maar die heb ik nooit nodig gehad. En de dag er na ben ik weer lekker gaan sporten en zo. Dus misschien valt het mee.Lassie schreef:net bij de tandarts geweest en een zenuwbehandeling gehad (nu nog geen pijn, maar dat zal vanavond wel anders zijn).
voor de rest van de week rustig aan doen.