sja, lees wat je leest... en je leest..helma schreef:volgens mij begrijp je iets verkeerd Jet

sja, lees wat je leest... en je leest..helma schreef:volgens mij begrijp je iets verkeerd Jet
Ichtus schreef:Zucht. Mijn advies voor Jet: ga naar bed...
henriët schreef:Ichtus schreef:Zucht. Mijn advies voor Jet: ga naar bed...![]()
![]()
![]()
![]()
Doe ik!!!!
Van harte gefeliciteerd. Gods zegen over de opvoeding toegewenst!MarthaMartha schreef:lieve allemaal,
Gisterenavond hebben wij een zoon gekregen.
Thijmen Juda (Thijmen)
Hij woog 3260 gram en is de mooiste baby die je ooit hebt gezien!
MM en Demo
Lieve mensen,MarthaMartha schreef:lieve allemaal,
Thijmen Juda (Thijmen)
MM en Demo
Van harte gefeliciteerd!!!!MarthaMartha schreef:lieve allemaal,
Thijmen Juda (Thijmen)
MM en Demo
en wat is de bruidschat?oesterschelpje schreef:Ze zijn nu aan de procedure "uithuwelijken" begonnen......
Nee hoor, niet geraakt.Ander schreef:Laat één ding wel duidelijk zijn: Mijn bijdrage over de nachtelijke uitspattingen van onze kinderen zijn geenszins bedoeld om zielig te doen ofzo. Ze waren ook wat hilarisch bedoeld. Ik zie ook dat mensen dat zo opvatten.
Ik realiseer me ook dat het juist voor mensen die het kruis van de kinderloosheid moeten dragen juist pijnlijk kan zijn. Ik hoop echt dat zij zich hierdoor niet geraakt voelen. Mocht dit zo zijn, dan spijt me dat oprecht!
Een beetje ultranuchterheid kan soms ook geen kwaad. Kinderen krijgen zal heerlijk zijn, en af en toe wat minder heerlijk. Ik geloof niet in een roze wolk die vijfentwintig jaar standhoudt.Ander schreef:Laat één ding wel duidelijk zijn: Mijn bijdrage over de nachtelijke uitspattingen van onze kinderen zijn geenszins bedoeld om zielig te doen ofzo. Ze waren ook wat hilarisch bedoeld. Ik zie ook dat mensen dat zo opvatten.
Ik realiseer me ook dat het juist voor mensen die het kruis van de kinderloosheid moeten dragen juist pijnlijk kan zijn. Ik hoop echt dat zij zich hierdoor niet geraakt voelen. Mocht dit zo zijn, dan spijt me dat oprecht!
Ja hoor, hij kwam vanmorgen voor het eerst om 6 uur.henriët schreef:@ Ander,
alle ziektekiemen weer weg daar?
Kan jij s aan je vrouw vragen wanneer die laatste fles eraf ging s avonds?!
---Jet wil vroeger naar bed---
Hahaha, Ander, grappig! Maarre.. dat hysterishe daar moet ie nu juist doorheen... Zo geef je toch nog toe.....Ander schreef:Ja hoor, hij kwam vanmorgen voor het eerst om 6 uur.henriët schreef:@ Ander,
---Jet wil vroeger naar bed---Kwam goed uit, pa kon hem nog net even flessen/wassen/aankleden voordat hij naar zijn werk ging.
Hij eet met de pot mee, wil 's morgens om 6 uur een fles en krijgt om 22:00 uur ook nog een fles. Bij de eerste waren we ook wat harder, gewoon laten huilen maar het beroerde is nu dat hij met zijn volume 's nachts heel de firma Ander wakkerjoelt. Vandaar dat we hem nu toch wat sneller pakken. Gisteravond hebben we hem een uur laten huilen. (Zei tegen mijn vrouw: we gaan naar Jet luisteren.) Maar hij werd echt compleet hysterisch, dat is ook weer zielig.
henriët schreef:Hahaha, Ander, grappig! Maarre.. dat hysterishe daar moet ie nu juist doorheen... Zo geef je toch nog toe.....Ander schreef:Ja hoor, hij kwam vanmorgen voor het eerst om 6 uur.henriët schreef:@ Ander,
---Jet wil vroeger naar bed---Kwam goed uit, pa kon hem nog net even flessen/wassen/aankleden voordat hij naar zijn werk ging.
Hij eet met de pot mee, wil 's morgens om 6 uur een fles en krijgt om 22:00 uur ook nog een fles. Bij de eerste waren we ook wat harder, gewoon laten huilen maar het beroerde is nu dat hij met zijn volume 's nachts heel de firma Ander wakkerjoelt. Vandaar dat we hem nu toch wat sneller pakken. Gisteravond hebben we hem een uur laten huilen. (Zei tegen mijn vrouw: we gaan naar Jet luisteren.) Maar hij werd echt compleet hysterisch, dat is ook weer zielig.
Sja, die firma wakker schreeuwen, dat is wel een punt natuurlijk.. daar zit je ook niet op te wachten.
Hier krijgt ze om 11 uur nog een fles en dan kan ik ze makkelijk laten doorslapen tot half 9. Maar dan stop je s avonds zo laat. Maar jullie benjamin is natuurlijk wat ouder. Die eet al met de pot mee. Ik zit nog op 5 flessen op een dag. Maar ik wil gewoon terug naar 4 flessen die wat voller zijn en dan fruit tussendoor....
t Is wat al die kinders...