Baby's enzo...

henriët

Re: Baby's enzo...

Bericht door henriët »

helma schreef:volgens mij begrijp je iets verkeerd Jet :humhihi
sja, lees wat je leest... en je leest..
:tilt :huhu
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Zucht. Mijn advies voor Jet: ga naar bed...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
oesterschelpje

Bericht door oesterschelpje »

Ze zijn nu aan de procedure "uithuwelijken" begonnen...... :jongle
henriët

Bericht door henriët »

Ichtus schreef:Zucht. Mijn advies voor Jet: ga naar bed...
:oops :slurp :) :garde

Doe ik!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ichtus

Bericht door Ichtus »

henriët schreef:
Ichtus schreef:Zucht. Mijn advies voor Jet: ga naar bed...
:oops :slurp :) :garde

Doe ik!!!!
:super
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Marieke

Bericht door Marieke »

MarthaMartha schreef:lieve allemaal,

Gisterenavond hebben wij een zoon gekregen.
Thijmen Juda (Thijmen)

Hij woog 3260 gram en is de mooiste baby die je ooit hebt gezien!

MM en Demo
Van harte gefeliciteerd. Gods zegen over de opvoeding toegewenst!
gertje

Bericht door gertje »

Thijmen Juda (Thijmen)

MM en Demo
Lieve mensen,

Van harte gefelciteerd met jullie zoon !!
Gods zegen toegewenst bij de opvoeding!
Jo-Ann

Bericht door Jo-Ann »

Thijmen Juda (Thijmen)

MM en Demo
Van harte gefeliciteerd!!!!
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

oesterschelpje schreef:Ze zijn nu aan de procedure "uithuwelijken" begonnen...... :jongle
en wat is de bruidschat?
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
jvdg

Bericht door jvdg »

Ander schreef:Laat één ding wel duidelijk zijn: Mijn bijdrage over de nachtelijke uitspattingen van onze kinderen zijn geenszins bedoeld om zielig te doen ofzo. Ze waren ook wat hilarisch bedoeld. Ik zie ook dat mensen dat zo opvatten.

Ik realiseer me ook dat het juist voor mensen die het kruis van de kinderloosheid moeten dragen juist pijnlijk kan zijn. Ik hoop echt dat zij zich hierdoor niet geraakt voelen. Mocht dit zo zijn, dan spijt me dat oprecht!
Nee hoor, niet geraakt.
Bedankt voor je empathie.

Maar als je er twee wilt afstaan......
Heb jij rust, en wij zijn blij. :)
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Ander schreef:Laat één ding wel duidelijk zijn: Mijn bijdrage over de nachtelijke uitspattingen van onze kinderen zijn geenszins bedoeld om zielig te doen ofzo. Ze waren ook wat hilarisch bedoeld. Ik zie ook dat mensen dat zo opvatten.

Ik realiseer me ook dat het juist voor mensen die het kruis van de kinderloosheid moeten dragen juist pijnlijk kan zijn. Ik hoop echt dat zij zich hierdoor niet geraakt voelen. Mocht dit zo zijn, dan spijt me dat oprecht!
Een beetje ultranuchterheid kan soms ook geen kwaad. Kinderen krijgen zal heerlijk zijn, en af en toe wat minder heerlijk. Ik geloof niet in een roze wolk die vijfentwintig jaar standhoudt.
henriët

Bericht door henriët »

@ Ander,
alle ziektekiemen weer weg daar?

Kan jij s aan je vrouw vragen wanneer die laatste fles eraf ging s avonds?!

---Jet wil vroeger naar bed---
Ander

Bericht door Ander »

henriët schreef:@ Ander,

Ja hoor, hij kwam vanmorgen voor het eerst om 6 uur. :) Kwam goed uit, pa kon hem nog net even flessen/wassen/aankleden voordat hij naar zijn werk ging.

Hij eet met de pot mee, wil 's morgens om 6 uur een fles en krijgt om 22:00 uur ook nog een fles. Bij de eerste waren we ook wat harder, gewoon laten huilen maar het beroerde is nu dat hij met zijn volume 's nachts heel de firma Ander wakkerjoelt. Vandaar dat we hem nu toch wat sneller pakken. Gisteravond hebben we hem een uur laten huilen. (Zei tegen mijn vrouw: we gaan naar Jet luisteren. ;) ) Maar hij werd echt compleet hysterisch, dat is ook weer zielig.
henriët

Bericht door henriët »

Ander schreef:

Ja hoor, hij kwam vanmorgen voor het eerst om 6 uur. :) Kwam goed uit, pa kon hem nog net even flessen/wassen/aankleden voordat hij naar zijn werk ging.

Hij eet met de pot mee, wil 's morgens om 6 uur een fles en krijgt om 22:00 uur ook nog een fles. Bij de eerste waren we ook wat harder, gewoon laten huilen maar het beroerde is nu dat hij met zijn volume 's nachts heel de firma Ander wakkerjoelt. Vandaar dat we hem nu toch wat sneller pakken. Gisteravond hebben we hem een uur laten huilen. (Zei tegen mijn vrouw: we gaan naar Jet luisteren. ;) ) Maar hij werd echt compleet hysterisch, dat is ook weer zielig.
Hahaha, Ander, grappig! Maarre.. dat hysterishe daar moet ie nu juist doorheen... Zo geef je toch nog toe.....
Sja, die firma wakker schreeuwen, dat is wel een punt natuurlijk.. daar zit je ook niet op te wachten.

Hier krijgt ze om 11 uur nog een fles en dan kan ik ze makkelijk laten doorslapen tot half 9. Maar dan stop je s avonds zo laat. Maar jullie benjamin is natuurlijk wat ouder. Die eet al met de pot mee. Ik zit nog op 5 flessen op een dag. Maar ik wil gewoon terug naar 4 flessen die wat voller zijn en dan fruit tussendoor....

t Is wat al die kinders...
Orchidee

Bericht door Orchidee »

henriët schreef:
Ander schreef:

Hahaha, Ander, grappig! Maarre.. dat hysterishe daar moet ie nu juist doorheen... Zo geef je toch nog toe.....
Sja, die firma wakker schreeuwen, dat is wel een punt natuurlijk.. daar zit je ook niet op te wachten.

Hier krijgt ze om 11 uur nog een fles en dan kan ik ze makkelijk laten doorslapen tot half 9. Maar dan stop je s avonds zo laat. Maar jullie benjamin is natuurlijk wat ouder. Die eet al met de pot mee. Ik zit nog op 5 flessen op een dag. Maar ik wil gewoon terug naar 4 flessen die wat voller zijn en dan fruit tussendoor....

t Is wat al die kinders...
:oO ze is nog zo klein...ik gaf altijd volledig borstvoeding het eerste half jaar, en daarna tot ongeveer 1 jaar afbouwen, totdat ze gewone melk mochten...
En fruit en groentehapjes pas na het half jaar, ging prima :super
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Plaats reactie