Zo geweldig zeg.MarthaMartha schreef:bloeddruk 110 / 64, dus primaMara schreef:Fijn johEn bloeddruk ? Ook niet onbelangrijk
![]()
Nog even en je man kan je rollen
Als ik die heb, val ik van mn graatje

Zo geweldig zeg.MarthaMartha schreef:bloeddruk 110 / 64, dus primaMara schreef:Fijn johEn bloeddruk ? Ook niet onbelangrijk
![]()
Nog even en je man kan je rollen
ik mag nog 11 weken....oesterschelpje schreef:Fijn om te horen, MM!!
Ach, die 11 kilo valt best wel mee hoor!![]()
Wij zijn bijna even groot, maar bij mij was het veeeeeeeeeeel meer!
Leg die badeens even achter slot en grendel, als demo die ziet is hij zo verknocht aan dat ding en heeft de kleine straks geen badeend meer.MarthaMartha schreef:net het kraampakket van Pro life gekregen met van alles en nog wat, het leukst: een witte omslagdoek.
en bij de verloskundige een leuke zwitsal schoudertas met allemaal info over borstvoeding, een leuk tijdschrift, diverse zwitsal monstertjes en een geel badeendje.... zo leuk!
Ja, demo, dat is gaaf. Als je in bad zit moet je eend helemaal naar de bodem duwen en dan loslaten. Zo'n eend gaat dan springen. Doe ik ook altijd.Auto schreef:Leg die badeend even achter slot en grendel, als demo die ziet is hij zo verknocht aan dat ding en heeft de kleine straks geen badeend meer.MarthaMartha schreef:net het kraampakket van Pro life gekregen met van alles en nog wat, het leukst: een witte omslagdoek.
en bij de verloskundige een leuke zwitsal schoudertas met allemaal info over borstvoeding, een leuk tijdschrift, diverse zwitsal monstertjes en een geel badeendje.... zo leuk!
Vereniging IVDGBE io (Instandhouding van de Gele Bad Eend)Ander schreef:Ja, demo, dat is gaaf. Als je in bad zit moet je eend helemaal naar de bodem duwen en dan loslaten. Zo'n eend gaat dan springen. Doe ik ook altijd.Auto schreef:Leg die badeend even achter slot en grendel, als demo die ziet is hij zo verknocht aan dat ding en heeft de kleine straks geen badeend meer.MarthaMartha schreef:net het kraampakket van Pro life gekregen met van alles en nog wat, het leukst: een witte omslagdoek.
Kan ik dan alvast meelevend lid worden van de vereniging??Auto schreef:Vereniging IVDGBE io (Instandhouding van de Gele Bad Eend)Ander schreef:Ja, demo, dat is gaaf. Als je in bad zit moet je eend helemaal naar de bodem duwen en dan loslaten. Zo'n eend gaat dan springen. Doe ik ook altijd.Auto schreef:Leg die badeend even achter slot en grendel, als demo die ziet is hij zo verknocht aan dat ding en heeft de kleine straks geen badeend meer.MarthaMartha schreef:net het kraampakket van Pro life gekregen met van alles en nog wat, het leukst: een witte omslagdoek.
Vz Ander
Secr. Jean
Penningmeester Auto (aftredend ivm de regel dat in het jaar dat laatste kind de leeftijd van 5 jaar heeft mogen bereiken)
Assessor Eilander
Aspirant lid: democritus
Weet je wel dat juist ouderen weer terug gaan verlangen naar hun kindertijd?Auto schreef:Vereniging IVDGBE io (Instandhouding van de Gele Bad Eend)Ander schreef:Ja, demo, dat is gaaf. Als je in bad zit moet je eend helemaal naar de bodem duwen en dan loslaten. Zo'n eend gaat dan springen. Doe ik ook altijd.Auto schreef:Leg die badeend even achter slot en grendel, als demo die ziet is hij zo verknocht aan dat ding en heeft de kleine straks geen badeend meer.MarthaMartha schreef:net het kraampakket van Pro life gekregen met van alles en nog wat, het leukst: een witte omslagdoek.
Vz Ander
Secr. Jean
Penningmeester Auto (aftredend ivm de regel dat in het jaar dat laatste kind de leeftijd van 5 jaar heeft mogen bereiken)
Assessor Eilander
Aspirant lid: democritus
Joanne is zich momenteel ook aan het orienteren, niet voor haarzelf maar als kado voor mijn zusjeMarthaMartha schreef:Wie heeft hier ervaring met draagdoeken voor baby's?
Ik kan op internet weinig vinden aan vergelijk welke doeken het meest veilig zijn...
lachen, die heb ik hier ook nog ergens in een doos zitten....Marnix schreef:hehe, die bruid-en-bruidegom-eendjes staan bij ons op de badrand. Die stonden in onze hotelkamer na de bruiloft, samen met een zak snoephartjes en rozenblaadjes die door de hele kamer lagen
Stomme is alleen dat ze niet goed kunnen zwemmen, als je ze in het water zet vallen ze voorover.