Ander schreef:Moet jij er wel eens uit voor je kinderen 's nachts, Bert?
wat dacht ge, Ander....
we hebben 8 (acht) kinderen...
onze jongste is nu 3....
Ander schreef:Moet jij er wel eens uit voor je kinderen 's nachts, Bert?
Ja ik kom uit een gezin van 11, mijn vader ging er 's nachts nooit uit, of toch wel, alleen om de wieg op gehoorafstand ergens achter in de stal te zetten ofzo. Dus vandaar mijn vraag. Je geeft geen helder antwoord.Bert Mulder schreef:Ander schreef:Moet jij er wel eens uit voor je kinderen 's nachts, Bert?
wat dacht ge, Ander....
onze jongste is nu 3....
Dan vermoed ik wel dat ik weet wie van jullie gezin het langst in de stal heeft gestaan vanwege het loeien wat hij voortbrengtAnder schreef:Ja ik kom uit een gezin van 11, mijn vader ging er 's nachts nooit uit, of toch wel, alleen om de wieg op gehoorafstand ergens achter in de stal te zetten ofzo. Dus vandaar mijn vraag. Je geeft geen helder antwoord.Bert Mulder schreef:Ander schreef:Moet jij er wel eens uit voor je kinderen 's nachts, Bert?
wat dacht ge, Ander....
onze jongste is nu 3....
Ander schreef:Haha, wat een leuke reacties. Ik lach me een kriek! Nee hoor, Jet, ik zal ze echt niet komen brengen. Ben net met de twee oudste naar de speeltuin geweest. Daar staan twee wipkippen. 'k Hield m'n hart vast, hoe wilder hoe beter. Maar 'k heb er van genoten hoor...Auto schreef:Zegt Ander dan iets anders? Van Dale zegt bij "Janken" = (jammerend) huilen ...... Daarnaast stelt hij een aantal zaken vast en hij gaat zelfs nog een fles klaarmaken ......henriët schreef:Joehoeee Ander, kom op man!!!!Ander schreef: Nou, bij ons was het vannacht weer drie keer raak. En dan ben ik een partij chagrijnig. Waarom ga midden in de nacht liggen janken?? Je moest eens weten hoe goed je het hebt. Hou gewoon je ***. Maar ja, hij bleef janken, dus papa maar naar beneden voor een fles. Maar... Je krijgt er heel veel voor terug, echt waar! Maar drie kinderen onder de vier is best bedrijvig, en dat houdt niet op na zeven uur 's avonds. 't Wordt tijd dat de jeugdbond peuter/babykampen gaan organiseren, geven we ze een weekje mee.
Zo spreek je niet over je kids!!!!!!
Enne.. shake hands, ik voelde me ook wel wat sjaggie, maar daar kunnen die kids niet aan doen.
Enne... kinderen huilen.. en janken niet..
Enne....die fles moet je gewoon niet geven s nachts.. 2 nachten.. en t is over!!
Als je t niet meer aankan met je kids, breng ze maar hoor....
Ik zie hier een ploeterende vader die midden in de nacht voor zijn kroost zorgt.
@auto: je omschrijving van mijn activiteiten 's nachts is treffend.
@Schemerlichtje: je overdrijft wel een beetje hoor, ik sprak niet respectloos.
@Mara: hartelijk dank voor je pb. Heel mooi om te lezen!
van harte allebei!!!MarthaMartha schreef:lieve allemaal,
Gisterenavond hebben wij een zoon gekregen.
Thijmen Juda (Thijmen)
Hij woog 3260 gram en is de mooiste baby die je ooit hebt gezien!
MM en Demo
tja, je kunt mijn moeder vragen over mij persoonlijk... ik heb de eerste nacht helemaal doorgeslapen...Auto schreef: Dan vermoed ik wel dat ik weet wie van jullie gezin het langst in de stal heeft gestaan vanwege het loeien wat hij voortbrengt
(even ter verheldering, ik weet bijna zeker dat jij dat niet bent geweest)
Ach ja, we kennen jou ondertussen wel een beetje. En als je echt zo'n klagert geweest zou zijn, dan had jij een heel andere avater gehad. Iedere keer geniet ik weer een beetje van jou schatjes.Ander schreef:Laat één ding wel duidelijk zijn: Mijn bijdrage over de nachtelijke uitspattingen van onze kinderen zijn geenszins bedoeld om zielig te doen ofzo. Ze waren ook wat hilarisch bedoeld. Ik zie ook dat mensen dat zo opvatten.
Ik realiseer me ook dat het juist voor mensen die het kruis van de kinderloosheid moeten dragen juist pijnlijk kan zijn. Ik hoop echt dat zij zich hierdoor niet geraakt voelen. Mocht dit zo zijn, dan spijt me dat oprecht!
ik las t ook wel hilarisch hoor, maar idd, daarom reageerd ik ook wat serieuzer zeg maar...Ander schreef:Laat één ding wel duidelijk zijn: Mijn bijdrage over de nachtelijke uitspattingen van onze kinderen zijn geenszins bedoeld om zielig te doen ofzo. Ze waren ook wat hilarisch bedoeld. Ik zie ook dat mensen dat zo opvatten.
Ik realiseer me ook dat het juist voor mensen die het kruis van de kinderloosheid moeten dragen juist pijnlijk kan zijn. Ik hoop echt dat zij zich hierdoor niet geraakt voelen. Mocht dit zo zijn, dan spijt me dat oprecht!
ah, zo had ik hem nooit bekeken. Er gaat een kwartje vallen.Auto schreef: Dan vermoed ik wel dat ik weet wie van jullie gezin het langst in de stal heeft gestaan vanwege het loeien wat hij voortbrengt
(even ter verheldering, ik weet bijna zeker dat jij dat niet bent geweest)
uhm...JolandaOudshoorn schreef:Ach ja, we kennen jou ondertussen wel een beetje. En als je echt zo'n klagert geweest zou zijn, dan had jij een heel andere avater gehad. Iedere keer geniet ik weer een beetje van jou schatjes.Ander schreef:Laat één ding wel duidelijk zijn: Mijn bijdrage over de nachtelijke uitspattingen van onze kinderen zijn geenszins bedoeld om zielig te doen ofzo. Ze waren ook wat hilarisch bedoeld. Ik zie ook dat mensen dat zo opvatten.
Kunnen we geen huwelijk arrangeren???![]()
![]()
Ja, leuk Jo. Zo'n blondje met zo'n donkertje. Dat wordt een knap stel!JolandaOudshoorn schreef:Ach ja, we kennen jou ondertussen wel een beetje. En als je echt zo'n klagert geweest zou zijn, dan had jij een heel andere avater gehad. Iedere keer geniet ik weer een beetje van jou schatjes.Ander schreef:Laat één ding wel duidelijk zijn: Mijn bijdrage over de nachtelijke uitspattingen van onze kinderen zijn geenszins bedoeld om zielig te doen ofzo. Ze waren ook wat hilarisch bedoeld. Ik zie ook dat mensen dat zo opvatten.
![]()
jullie zijn beide getrouwd meen ikAnder schreef:Ja, leuk Jo. Zo'n blondje met zo'n donkertje. Dat wordt een knap stel!JolandaOudshoorn schreef:Ach ja, we kennen jou ondertussen wel een beetje. En als je echt zo'n klagert geweest zou zijn, dan had jij een heel andere avater gehad. Iedere keer geniet ik weer een beetje van jou schatjes.Ander schreef:Laat één ding wel duidelijk zijn: Mijn bijdrage over de nachtelijke uitspattingen van onze kinderen zijn geenszins bedoeld om zielig te doen ofzo. Ze waren ook wat hilarisch bedoeld. Ik zie ook dat mensen dat zo opvatten.
![]()