henriët schreef:Nee, dat meen ik echt.Orchidee schreef:henriët schreef:
Ik ga liever naar het zh om te bevallen dan naar het zh voor de kaakchirurg.Ben je mal ofzo

henriët schreef:Nee, dat meen ik echt.Orchidee schreef:henriët schreef:
Ik ga liever naar het zh om te bevallen dan naar het zh voor de kaakchirurg.Ben je mal ofzo
en als de bevalling achter de rug is, heb je ook wat moois in handen!MarthaMartha schreef:na een nacht stuiteren van kiespijn was ik blij dat er tandartsen zijn en dat ik mocht...
ontsteking, wortelkanaalbehandeling.... VRESELIJK!!!
De ellende benadert wel een bevalling ja... voordat het eindelijk echt verdoofd was en de pijn als ie op zo'n zenuw zit...
't is alleen wat eerder klaar, dat dan weer wel.
henriët schreef:en als de bevalling achter de rug is, heb je ook wat moois in handen!MarthaMartha schreef:na een nacht stuiteren van kiespijn was ik blij dat er tandartsen zijn en dat ik mocht...
ontsteking, wortelkanaalbehandeling.... VRESELIJK!!!
De ellende benadert wel een bevalling ja... voordat het eindelijk echt verdoofd was en de pijn als ie op zo'n zenuw zit...
't is alleen wat eerder klaar, dat dan weer wel.
Lijkt me verstandig om weer even langs te gaan of de assistente bellen en vragen of dat normaal is als je na 8 dagen nóg napijn hebt. 'k Zou well actie ondernemen als ik jou was. Want napijn is geen pretje en ik wist ook niet dat het normaal is dat het na 6 weken pas over is of iig pas begint te minderen, dus húp naar de tandarts jij....Zita schreef:Ik heb vorige week een kies laten repareren (composietvulling). Kan het dan goed zijn als je na acht dagen nog steeds (na)pijn hebt?
En volgens mij heeft de tandarts bij de halfjaarlijkse (een maand daarvoor) narigheid over het hoofd gezien.
Ja, dat kan. ik heb het de vorige keer ook een paar weken gehad.Zita schreef:Ik heb vorige week een kies laten repareren (composietvulling). Kan het dan goed zijn als je na acht dagen nog steeds (na)pijn hebt?
En volgens mij heeft de tandarts bij de halfjaarlijkse (een maand daarvoor) narigheid over het hoofd gezien.
Waarom heb je dat idee?Zita schreef:Hoe zit het trouwens als een tandarts een fout moet herstellen? Ik heb het idee dat er ofwel ruimte zit onder de onlangs aangebrachte vulling, of dat hij het niet voldoende heeft uitgeboord, en dat er gewoon nog een gat zit te woekeren. Is dat des tandarts fout voor des tandarts rekening, of kan hij opnieuw aan het boren en metselen gaan, waarvoor ik dan mag kromliggen? Niet dat het me wat uitmaakt voor de behandelkeuze, hoogstens voor de ergernis.
Als ik iets hards kauw, doet die kies zeer. De vulling lijkt dan ergens op te drukken. En bij warm en zoet doet het ook pijn. Nou ja, zodra ik weer genoeg energie heb, ga ik weer bij die snoes langs.refo schreef:Waarom heb je dat idee?Zita schreef:Hoe zit het trouwens als een tandarts een fout moet herstellen? Ik heb het idee dat er ofwel ruimte zit onder de onlangs aangebrachte vulling, of dat hij het niet voldoende heeft uitgeboord, en dat er gewoon nog een gat zit te woekeren. Is dat des tandarts fout voor des tandarts rekening, of kan hij opnieuw aan het boren en metselen gaan, waarvoor ik dan mag kromliggen? Niet dat het me wat uitmaakt voor de behandelkeuze, hoogstens voor de ergernis.
Gelukkig is het een snoesZita schreef:Als ik iets hards kauw, doet die kies zeer. De vulling lijkt dan ergens op te drukken. En bij warm en zoet doet het ook pijn. Nou ja, zodra ik weer genoeg energie heb, ga ik weer bij die snoes lang