De tandarts.....vind je het ook zo erg??

Orchidee

Re: De tandarts.....vind je het ook zo erg??

Bericht door Orchidee »

henriët schreef:
Orchidee schreef:
henriët schreef:
Ik ga liever naar het zh om te bevallen dan naar het zh voor de kaakchirurg.
:bobo Ben je mal ofzo :wiz
Nee, dat meen ik echt.
:oO geef mij maar af en toe een wortelkanaalbehandeling oid, dan mag jij een bevalling van mij :8|
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

na een nacht stuiteren van kiespijn was ik blij dat er tandartsen zijn en dat ik mocht...

ontsteking, wortelkanaalbehandeling.... VRESELIJK!!!

De ellende benadert wel een bevalling ja... voordat het eindelijk echt verdoofd was en de pijn als ie op zo'n zenuw zit...
't is alleen wat eerder klaar, dat dan weer wel.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
henriët

Bericht door henriët »

MarthaMartha schreef:na een nacht stuiteren van kiespijn was ik blij dat er tandartsen zijn en dat ik mocht...

De ellende benadert wel een bevalling ja... voordat het eindelijk echt verdoofd was en de pijn als ie op zo'n zenuw zit...
en als de bevalling achter de rug is, heb je ook wat moois in handen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
oesterschelpje

Bericht door oesterschelpje »

henriët schreef:
MarthaMartha schreef:na een nacht stuiteren van kiespijn was ik blij dat er tandartsen zijn en dat ik mocht...

en als de bevalling achter de rug is, heb je ook wat moois in handen!

Dat kan je van deze ellende niet zeggen.....

Brrrr, ik heb een oproep gehad om een afspraak te maken.
Voorlopig nog maar even wegstoppen, voordat oesterman hem vindt.
Die is altijd zo trouw in dit soort bezoeken, ik smokkel het liefst nog een paar maanden!
De oesterschelpjes hebben er ook niet zo een moeite mee, maar het liefst hou ik mijn oesterschelp potdicht!
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Ik mag morgen weer..............
Deze keer vind ik het niet zo erg, 'k hoef alleen de prothese maar bij te laten werken
4 weken nadat ik behandeld ben past ie in mijn mond, daarvòór was mijn kaak nog steeds te dik.
De zwelling neemt nu pas af. En dan hoef ik nooooooooooooit meer naar de tandarts tenzij het is voor vervanging van de prothese, maar dat duurt nog wel ruim een jaartje...... :yahoo
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Ik heb vorige week een kies laten repareren (composietvulling). Kan het dan goed zijn als je na acht dagen nog steeds (na)pijn hebt?
En volgens mij heeft de tandarts bij de halfjaarlijkse (een maand daarvoor) narigheid over het hoofd gezien. :bobo
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Zita schreef:Ik heb vorige week een kies laten repareren (composietvulling). Kan het dan goed zijn als je na acht dagen nog steeds (na)pijn hebt?
En volgens mij heeft de tandarts bij de halfjaarlijkse (een maand daarvoor) narigheid over het hoofd gezien. :bobo
Lijkt me verstandig om weer even langs te gaan of de assistente bellen en vragen of dat normaal is als je na 8 dagen nóg napijn hebt. 'k Zou well actie ondernemen als ik jou was. Want napijn is geen pretje en ik wist ook niet dat het normaal is dat het na 6 weken pas over is of iig pas begint te minderen, dus húp naar de tandarts jij....
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
helma

Bericht door helma »

Zita schreef:Ik heb vorige week een kies laten repareren (composietvulling). Kan het dan goed zijn als je na acht dagen nog steeds (na)pijn hebt?
Ja, dat kan. ik heb het de vorige keer ook een paar weken gehad.
Het gáát over.
Mara

Bericht door Mara »

Er stond gisteren een leuke foto in het AD:

J.W.M. BANGERT
Tandarts
Behandeling na afspraak
Aan het (oude) telefoonnummer te zien ergens in Noord Holland (?) 02263 - *****
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Zojuist kwam de rekening binnen van de kwelling van de afgelopen keer. Slechts € 211,-. Daar krijg je dan toch wel een royale hoeveelheid pijn voor. En van.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Hoe zit het trouwens als een tandarts een fout moet herstellen? Ik heb het idee dat er ofwel ruimte zit onder de onlangs aangebrachte vulling, of dat hij het niet voldoende heeft uitgeboord, en dat er gewoon nog een gat zit te woekeren. Is dat des tandarts fout voor des tandarts rekening, of kan hij opnieuw aan het boren en metselen gaan, waarvoor ik dan mag kromliggen? Niet dat het me wat uitmaakt voor de behandelkeuze, hoogstens voor de ergernis.
refo

Bericht door refo »

Zita schreef:Hoe zit het trouwens als een tandarts een fout moet herstellen? Ik heb het idee dat er ofwel ruimte zit onder de onlangs aangebrachte vulling, of dat hij het niet voldoende heeft uitgeboord, en dat er gewoon nog een gat zit te woekeren. Is dat des tandarts fout voor des tandarts rekening, of kan hij opnieuw aan het boren en metselen gaan, waarvoor ik dan mag kromliggen? Niet dat het me wat uitmaakt voor de behandelkeuze, hoogstens voor de ergernis.
Waarom heb je dat idee?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Neeltje Jans

Bericht door Neeltje Jans »

Ik zou dan wel zo snel mogelijk teruggaan, dan kan hij/zij de link nog leggen met de behandeling, en is de kans groter dat het inderdaad als 'garantie' gezien wordt. Maar je kan het ook gewoon vragen natuurlijk, dan weet je het zeker.
Neeltje Jans, moeder van 4
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

refo schreef:
Zita schreef:Hoe zit het trouwens als een tandarts een fout moet herstellen? Ik heb het idee dat er ofwel ruimte zit onder de onlangs aangebrachte vulling, of dat hij het niet voldoende heeft uitgeboord, en dat er gewoon nog een gat zit te woekeren. Is dat des tandarts fout voor des tandarts rekening, of kan hij opnieuw aan het boren en metselen gaan, waarvoor ik dan mag kromliggen? Niet dat het me wat uitmaakt voor de behandelkeuze, hoogstens voor de ergernis.
Waarom heb je dat idee?
Als ik iets hards kauw, doet die kies zeer. De vulling lijkt dan ergens op te drukken. En bij warm en zoet doet het ook pijn. Nou ja, zodra ik weer genoeg energie heb, ga ik weer bij die snoes langs.
Neeltje Jans

Bericht door Neeltje Jans »

Zita schreef:Als ik iets hards kauw, doet die kies zeer. De vulling lijkt dan ergens op te drukken. En bij warm en zoet doet het ook pijn. Nou ja, zodra ik weer genoeg energie heb, ga ik weer bij die snoes lang
Gelukkig is het een snoes :haha
Het kan ook zijn dat de vulling net te dik, te hoog is, dat had ik laatst met een vulling achterin m'n voortand. Had ik ook veel last van, maar geen zin om weer terug te gaan, was er al 3 weken achtereen (nou ja 1 keer per week dan) geweest. En na een paar weken was dat gevoel toch weg. Maar pijn bij warm of zoet had ik daar niet bij.
Neeltje Jans, moeder van 4
Plaats reactie