Het gevaar is dat het als een promotie van het 'merk' GG wordt gezien. Ik denk wel dat de intentie goed was, maar dat de uitwerking niet goed overdacht is. Er zijn hier op refoforum velen die geen liefde, ja zelfs haat koesteren jegens de GG, dus ik zou alle reacties, net zoals het spel, niet al te serieus nemen.TSD schreef: ↑30 mei 2024, 20:54Ok.GGotK schreef: ↑30 mei 2024, 19:06Natuurlijk is dat een grap/parodie, maar dat was ook niet mijn quote.
In elk geval begrijp ik de reacties niet echt. Wat is er nu mis met een kerken-memorie?
Er zijn werkelijk van ieder onderwerp en van heel veel organisaties, ook kerkelijke, wel memorie of kwartetspellen.
Ik zie werkelijk niet in waarom dat hier zo afkeurend beoordeeld moet worden.
Ik hoef het spel niet, maar wat er voor kwaad in steekt is mij een raadsel en als het in huis komt zou ik het prima vinden als de kinderen hier mee spelen.
Gereformeerde Gemeenten
Re: Gereformeerde Gemeenten
-
Misschien drink jij geen of minder dan gemiddeld azijn? Het gemiddelde ligt in de dagen dat het curatorium vergadert naar schatting op 2 shotjes per dag.TSD schreef: ↑30 mei 2024, 20:54Ok.GGotK schreef: ↑30 mei 2024, 19:06Natuurlijk is dat een grap/parodie, maar dat was ook niet mijn quote.
In elk geval begrijp ik de reacties niet echt. Wat is er nu mis met een kerken-memorie?
Er zijn werkelijk van ieder onderwerp en van heel veel organisaties, ook kerkelijke, wel memorie of kwartetspellen.
Ik hoef het spel niet, maar wat er voor kwaad in steekt is mij een raadsel en als het in huis komt zou ik het prima vinden als de kinderen hier mee spelen.
Ik vind het eerlijk gezegd wel een leuk spel.
Alleen dat met die dominees klopt volgens mij niet.
Alleen dat met die dominees klopt volgens mij niet.
-
- Verbannen
-
Ach schei toch uit met je haat richting GG.GGotK schreef: ↑30 mei 2024, 21:10Het gevaar is dat het als een promotie van het 'merk' GG wordt gezien. Ik denk wel dat de intentie goed was, maar dat de uitwerking niet goed overdacht is. Er zijn hier op refoforum velen die geen liefde, ja zelfs haat koesteren jegens de GG, dus ik zou alle reacties, net zoals het spel, niet al te serieus nemen.TSD schreef: ↑30 mei 2024, 20:54Ok.
Als je dat echt denkt mag je wel eens komen met alle forummers die de GG ‘haten’. Ik ben oprecht benieuwd naar de ‘vele’ die je bedoeld.
Sorry maar je komt zo wel een beetje over als een zielenpoot hoor. En dat is nergens voor nodig.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Laten we het spel spelen. Ik begin wel.GerefGemeente-lid schreef: ↑30 mei 2024, 18:39 Het is dat het al 1 april is geweest. Want anders...
Maar misschien is het wel leuk voor de kerkenraden, voor in de pauze van de kerkenraadsvergaderingen.![]()
Is het een vrouw?
Fides Quaerens Intellectum
Of een sudoku van maken: samen hebben ze x kinderen.
-
- Verbannen
-
Of een kwartet. Mag ik van de kinderen van ons ....
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Dit spel zorgt er voor dat de kinderen 'uren' van mobiel verlost zijn. Of komt er ook een digitale versie?
Zeker, met een rondleiding door het betreffende gebouw.
Ik verbaas me zeer over dit spelletje. Hoe krijgen ze het verzonnen. Ik denk dat ik er maar om grinnik. Al is er diep in mij iets dat aan huilen denkt bij dit nieuws.
Dat huilen begrijp ik ook. Maar het grinniken is iets wat ik ver van we houdt. En niet om zwaarheid of naarheid, maar het tekent wel een zekere oppervlakkigheid of misschien wel een vorm van verlegenheid.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Natuurlijk is ook dit iets om verdrietig over te zijn. Wat zijn we ver weg bij wat we zouden moeten zijn. Geen kerk uitgezonderd.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Waarom al die zwaarmoedigheid om een spelletje?
Zo spannend is het natuurlijk niet.
Of je kriebels krijgt bij de uitgave van zon spelletje is mi afhankelijk van de reden van uitgave.
Komt het uit de gedachte van interne eenheid of is het een wat meer ludieke actie van JBGG om geld binnen te harken voor een of ander doel.
Dat maakt nog wel verschil.
Of je kriebels krijgt bij de uitgave van zon spelletje is mi afhankelijk van de reden van uitgave.
Komt het uit de gedachte van interne eenheid of is het een wat meer ludieke actie van JBGG om geld binnen te harken voor een of ander doel.
Dat maakt nog wel verschil.