Gereformeerde Gemeenten

GGotK

Re: Gereformeerde Gemeenten

Bericht door GGotK »

TSD schreef: 30 mei 2024, 20:54
GGotK schreef: 30 mei 2024, 19:06
TSD schreef: 30 mei 2024, 19:02
GGotK schreef: 30 mei 2024, 17:55
Als ik iets plaats, is het nooit als grap of grappig bedoeld. En er komen dus waarschijnlijk nog 4 vervolgspelletjes.
Volgens mij is dat met die domineespasfoto’s echt een grap.

Het is natuurlijk van een heel andere orde als een memorie met kerkgebouwen.

Ik geloof er in elk geval geen spat van.
Natuurlijk is dat een grap/parodie, maar dat was ook niet mijn quote.
Ok.

In elk geval begrijp ik de reacties niet echt. Wat is er nu mis met een kerken-memorie?

Er zijn werkelijk van ieder onderwerp en van heel veel organisaties, ook kerkelijke, wel memorie of kwartetspellen.

Ik zie werkelijk niet in waarom dat hier zo afkeurend beoordeeld moet worden.

Ik hoef het spel niet, maar wat er voor kwaad in steekt is mij een raadsel en als het in huis komt zou ik het prima vinden als de kinderen hier mee spelen.
Het gevaar is dat het als een promotie van het 'merk' GG wordt gezien. Ik denk wel dat de intentie goed was, maar dat de uitwerking niet goed overdacht is. Er zijn hier op refoforum velen die geen liefde, ja zelfs haat koesteren jegens de GG, dus ik zou alle reacties, net zoals het spel, niet al te serieus nemen.
MGG

Bericht door MGG »

GGotK schreef: 30 mei 2024, 17:55
Als ik iets plaats, is het nooit als grap of grappig bedoeld. En er komen dus waarschijnlijk nog 4 vervolgspelletjes.

Ok.

In elk geval begrijp ik de reacties niet echt. Wat is er nu mis met een kerken-memorie?

Er zijn werkelijk van ieder onderwerp en van heel veel organisaties, ook kerkelijke, wel memorie of kwartetspellen.

Ik hoef het spel niet, maar wat er voor kwaad in steekt is mij een raadsel en als het in huis komt zou ik het prima vinden als de kinderen hier mee spelen.
Misschien drink jij geen of minder dan gemiddeld azijn? Het gemiddelde ligt in de dagen dat het curatorium vergadert naar schatting op 2 shotjes per dag.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Ik vind het eerlijk gezegd wel een leuk spel.
Alleen dat met die dominees klopt volgens mij niet.
GerefGemeente-lid
Verbannen

Bericht door GerefGemeente-lid »

Tiberius schreef: 30 mei 2024, 21:23 Ik vind het eerlijk gezegd wel een leuk spel.
Alleen dat met die dominees klopt volgens mij niet.
Klopt. Het twitterbericht van meneer Dubbeldam klopt wel en dat van meneer Bunt is een grap, die ik zeer kan waarderen.
HersteldHervormd

Bericht door HersteldHervormd »

GGotK schreef: 30 mei 2024, 21:10

Ok.

Het gevaar is dat het als een promotie van het 'merk' GG wordt gezien. Ik denk wel dat de intentie goed was, maar dat de uitwerking niet goed overdacht is. Er zijn hier op refoforum velen die geen liefde, ja zelfs haat koesteren jegens de GG, dus ik zou alle reacties, net zoals het spel, niet al te serieus nemen.
Ach schei toch uit met je haat richting GG.
Als je dat echt denkt mag je wel eens komen met alle forummers die de GG ‘haten’. Ik ben oprecht benieuwd naar de ‘vele’ die je bedoeld.

Sorry maar je komt zo wel een beetje over als een zielenpoot hoor. En dat is nergens voor nodig.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Anselmus

Bericht door Anselmus »

GerefGemeente-lid schreef: 30 mei 2024, 18:39 Het is dat het al 1 april is geweest. Want anders...

Maar misschien is het wel leuk voor de kerkenraden, voor in de pauze van de kerkenraadsvergaderingen. :haha
Laten we het spel spelen. Ik begin wel.
Is het een vrouw?
Fides Quaerens Intellectum
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Of een sudoku van maken: samen hebben ze x kinderen.
GerefGemeente-lid
Verbannen

Bericht door GerefGemeente-lid »

Tiberius schreef: 30 mei 2024, 22:40 Of een sudoku van maken: samen hebben ze x kinderen.
:yahoo
HersteldHervormd

Bericht door HersteldHervormd »

Tiberius schreef: 30 mei 2024, 22:40 Of een sudoku van maken: samen hebben ze x kinderen.
Of een kwartet. Mag ik van de kinderen van ons ....
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
CvdW

Bericht door CvdW »

Dit spel zorgt er voor dat de kinderen 'uren' van mobiel verlost zijn. Of komt er ook een digitale versie?
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

CvdW schreef: 31 mei 2024, 07:14 Dit spel zorgt er voor dat de kinderen 'uren' van mobiel verlost zijn. Of komt er ook een digitale versie?
Zeker, met een rondleiding door het betreffende gebouw.
Ik verbaas me zeer over dit spelletje. Hoe krijgen ze het verzonnen. Ik denk dat ik er maar om grinnik. Al is er diep in mij iets dat aan huilen denkt bij dit nieuws.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Ad Anker schreef: 31 mei 2024, 07:47
CvdW schreef: 31 mei 2024, 07:14 Dit spel zorgt er voor dat de kinderen 'uren' van mobiel verlost zijn. Of komt er ook een digitale versie?
Ik verbaas me zeer over dit spelletje. Hoe krijgen ze het verzonnen. Ik denk dat ik er maar om grinnik. Al is er diep in mij iets dat aan huilen denkt bij dit nieuws.
Dat huilen begrijp ik ook. Maar het grinniken is iets wat ik ver van we houdt. En niet om zwaarheid of naarheid, maar het tekent wel een zekere oppervlakkigheid of misschien wel een vorm van verlegenheid.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
pierre27

Bericht door pierre27 »

Ad Anker schreef: 31 mei 2024, 07:47
Natuurlijk is ook dit iets om verdrietig over te zijn. Wat zijn we ver weg bij wat we zouden moeten zijn. Geen kerk uitgezonderd.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

Waarom al die zwaarmoedigheid om een spelletje?
HHR

Bericht door HHR »

Zo spannend is het natuurlijk niet.
Of je kriebels krijgt bij de uitgave van zon spelletje is mi afhankelijk van de reden van uitgave.
Komt het uit de gedachte van interne eenheid of is het een wat meer ludieke actie van JBGG om geld binnen te harken voor een of ander doel.
Dat maakt nog wel verschil.
Plaats reactie