Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
dubben of het verantwoord is om werkwaarts te gaan. Vooralsnog kunnen we hier het erf niet af, maar over een halfuur verwachten we een sneeuwschuiver.
de thuiszorg die me komt wassen en aankleden (en die in andere plaatsen wonen), hebben collega's uit peazens-moddergat ingeschakeld omdat er voor de anderen geen doorkomen aan is........Rens schreef:er is bijna niemand die hier nog wat kán, want alleen de boeren met hun tractoren kunnen het dorp nog in of uit............overig verkeer is vrijwel niet mogelijk óf je moet levensmoe zijn om het er op te wagen........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Daarom rijdt iedereen hier een 4wieldrive...Zita schreef:dubben of het verantwoord is om werkwaarts te gaan. Vooralsnog kunnen we hier het erf niet af, maar over een halfuur verwachten we een sneeuwschuiver.
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Zoiets ga ik ook aangeven bij mijn werkgever, straks om 8.30! Het is niet te doen, heb gister 1.5uur over 30 min. gedaan... een rotonde heb ik vierkant genomen (bijzonder knap kan ik je zeggen...!Rens schreef:de thuiszorg die me komt wassen en aankleden (en die in andere plaatsen wonen), hebben collega's uit peazens-moddergat ingeschakeld omdat er voor de anderen geen doorkomen aan is........Rens schreef:er is bijna niemand die hier nog wat kán, want alleen de boeren met hun tractoren kunnen het dorp nog in of uit............overig verkeer is vrijwel niet mogelijk óf je moet levensmoe zijn om het er op te wagen........

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
mijn man heeft een uur geprobeerd weg te komen..
maar de Astra krijgt geen grip op de weg
nu blijft hij lekker thuis
vanmiddag dus samen sleeën
maar de Astra krijgt geen grip op de weg
nu blijft hij lekker thuis

vanmiddag dus samen sleeën

ik moet er straks doorheen met de fiets... 

heel veel sterkte Lassie!!!!!!!!! als we je uit moeten graven, dan horen we het wel!!Lassie schreef:ik moet er straks doorheen met de fiets...
Moderatorbericht:
GAB en verloofde kunnen ook niet naar Middelburg; er rijden geen treinen....
Joepie, ik MAG van mijn werk niet eens terug naar mijn gezinnetje 30min, verderop! Ze vinden het onverantwoord! Zitten we heerlijk op 1 lijn! Al vind ik het wle jammer van het gezin, klikte erg gezellig! Nu gaat er een collega die in de buurt woont heen! Ik misschien in Gouda.Daphne schreef:Zoiets ga ik ook aangeven bij mijn werkgever, straks om 8.30! Het is niet te doen, heb gister 1.5uur over 30 min. gedaan... een rotonde heb ik vierkant genomen (bijzonder knap kan ik je zeggen...!Rens schreef:de thuiszorg die me komt wassen en aankleden (en die in andere plaatsen wonen), hebben collega's uit peazens-moddergat ingeschakeld omdat er voor de anderen geen doorkomen aan is........Rens schreef:er is bijna niemand die hier nog wat kán, want alleen de boeren met hun tractoren kunnen het dorp nog in of uit............overig verkeer is vrijwel niet mogelijk óf je moet levensmoe zijn om het er op te wagen........) snelweg was ook al niet echt een pretje
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- JolandaOudshoorn
Weer verse sneeuw gevallen, dus straks maar lopend de boodschappen doen. En verder gaan met de sneeuwpoppen. We 1 kleine (ong. 1 meter) een middelgrote (ongeveer 1.80 meter) en een mega-mega (ruim 2 meter)

Ik weet, mijn Verlosser leeft
ik ben ook thuis...... eerst met de fiets geprobeerd om naar de andere kant van de keistad te gaan. Toen met de auto geprobeerd (ging opzich wel)... maar m'n vriendin durfde niet zo met de auto de weg op te gaan. Dus ik heb vandaag een dagje vrij. Vanavond ook geen EHBO.
Nu straks maar eens achter een CV monteur aan.
letterlijk of figuurlijk?????Lassie schreef:

Moderatorbericht:
Aan het werk en vanavond kerstavond op mannenvereniging.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik had gister geen keus. Om 6.45 uur moest ik met de auto naar mijn werk. 30 km. over de snelweg. Nog niet gestrooid. Heb er ruim een half uur over gedaan. De terugweg reed ik 15 km. over de snelweg.
Sja, ik kon niet zomaar vrij krijgen....Maar het was bere gezellig. Toen een patiënt met ontslag ging zei direct een ander: mag ik bij het raam?
Sja, ik kon niet zomaar vrij krijgen....Maar het was bere gezellig. Toen een patiënt met ontslag ging zei direct een ander: mag ik bij het raam?

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vanmiddag heerlijk wezen skie-sleeën.
Van twee paar oude skies heeft mijn man twee sleeën gemaakt.
je kunt ermee remmen en sturen. En ze gaan hárd!!
We zijn naar het Veenendaals skiegebied geweest; het was er gezellig druk.
We hebben er allemaal van genoten

Van twee paar oude skies heeft mijn man twee sleeën gemaakt.
je kunt ermee remmen en sturen. En ze gaan hárd!!
We zijn naar het Veenendaals skiegebied geweest; het was er gezellig druk.
We hebben er allemaal van genoten