Wat doen we vandaag? [5]

Zita
Moderator

Re: Wat doen we vandaag? [5]

Bericht door Zita »

dubben of het verantwoord is om werkwaarts te gaan. Vooralsnog kunnen we hier het erf niet af, maar over een halfuur verwachten we een sneeuwschuiver.
Rens

Bericht door Rens »

Rens schreef:er is bijna niemand die hier nog wat kán, want alleen de boeren met hun tractoren kunnen het dorp nog in of uit............overig verkeer is vrijwel niet mogelijk óf je moet levensmoe zijn om het er op te wagen........
de thuiszorg die me komt wassen en aankleden (en die in andere plaatsen wonen), hebben collega's uit peazens-moddergat ingeschakeld omdat er voor de anderen geen doorkomen aan is........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Zita schreef:dubben of het verantwoord is om werkwaarts te gaan. Vooralsnog kunnen we hier het erf niet af, maar over een halfuur verwachten we een sneeuwschuiver.
Daarom rijdt iedereen hier een 4wieldrive...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Daphne

Bericht door Daphne »

Rens schreef:
Rens schreef:er is bijna niemand die hier nog wat kán, want alleen de boeren met hun tractoren kunnen het dorp nog in of uit............overig verkeer is vrijwel niet mogelijk óf je moet levensmoe zijn om het er op te wagen........
de thuiszorg die me komt wassen en aankleden (en die in andere plaatsen wonen), hebben collega's uit peazens-moddergat ingeschakeld omdat er voor de anderen geen doorkomen aan is........
Zoiets ga ik ook aangeven bij mijn werkgever, straks om 8.30! Het is niet te doen, heb gister 1.5uur over 30 min. gedaan... een rotonde heb ik vierkant genomen (bijzonder knap kan ik je zeggen...! :jongle ) snelweg was ook al niet echt een pretje :?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
helma

Bericht door helma »

mijn man heeft een uur geprobeerd weg te komen..
maar de Astra krijgt geen grip op de weg

nu blijft hij lekker thuis :yahoo

vanmiddag dus samen sleeën :super
Lassie

Bericht door Lassie »

ik moet er straks doorheen met de fiets... :bobo
Rens

Bericht door Rens »

Lassie schreef:ik moet er straks doorheen met de fiets... :bobo
heel veel sterkte Lassie!!!!!!!!! als we je uit moeten graven, dan horen we het wel!!
Moderatorbericht:
helma

Bericht door helma »

GAB en verloofde kunnen ook niet naar Middelburg; er rijden geen treinen....
Daphne

Bericht door Daphne »

Daphne schreef:
Rens schreef:
Zoiets ga ik ook aangeven bij mijn werkgever, straks om 8.30! Het is niet te doen, heb gister 1.5uur over 30 min. gedaan... een rotonde heb ik vierkant genomen (bijzonder knap kan ik je zeggen...! :jongle ) snelweg was ook al niet echt een pretje :?
Joepie, ik MAG van mijn werk niet eens terug naar mijn gezinnetje 30min, verderop! Ze vinden het onverantwoord! Zitten we heerlijk op 1 lijn! Al vind ik het wle jammer van het gezin, klikte erg gezellig! Nu gaat er een collega die in de buurt woont heen! Ik misschien in Gouda.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Weer verse sneeuw gevallen, dus straks maar lopend de boodschappen doen. En verder gaan met de sneeuwpoppen. We 1 kleine (ong. 1 meter) een middelgrote (ongeveer 1.80 meter) en een mega-mega (ruim 2 meter) :yahoo :yahoo :yahoo
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lassie

Bericht door Lassie »

ik ben ook thuis...... eerst met de fiets geprobeerd om naar de andere kant van de keistad te gaan. Toen met de auto geprobeerd (ging opzich wel)... maar m'n vriendin durfde niet zo met de auto de weg op te gaan. Dus ik heb vandaag een dagje vrij. Vanavond ook geen EHBO.

Nu straks maar eens achter een CV monteur aan.
Rens

Bericht door Rens »

Lassie schreef:

Nu straks maar eens achter een CV monteur aan.
letterlijk of figuurlijk?????

:haha :haha :haha :haha
Moderatorbericht:
Lourens

Bericht door Lourens »

Aan het werk en vanavond kerstavond op mannenvereniging.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
vlinder

Bericht door vlinder »

Ik had gister geen keus. Om 6.45 uur moest ik met de auto naar mijn werk. 30 km. over de snelweg. Nog niet gestrooid. Heb er ruim een half uur over gedaan. De terugweg reed ik 15 km. over de snelweg.
Sja, ik kon niet zomaar vrij krijgen....Maar het was bere gezellig. Toen een patiënt met ontslag ging zei direct een ander: mag ik bij het raam? :huhu
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
helma

Bericht door helma »

vanmiddag heerlijk wezen skie-sleeën.
Van twee paar oude skies heeft mijn man twee sleeën gemaakt.
je kunt ermee remmen en sturen. En ze gaan hárd!!
We zijn naar het Veenendaals skiegebied geweest; het was er gezellig druk.
We hebben er allemaal van genoten :) :)
Gesloten