Waar denk je op dit moment aan? [4]

Roos2018

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Roos2018 »

De Rijssenaar schreef: Gisteren, 20:32 Ik vind eigenlijk dat Huisman wel heel snel heel fanatiek is en niet echt gezellig is op het forum. Ken hem niet, maar krijg niet echt goeie indruk zo
@doeslief :)

Normaal gesproken zal ik niet snel op dit soort posts reageren, maar
ik ken Huisman sinds 2018 van een groot aantal posts op dit forum.
Vind hem een stabiele factor en kan me totaal niet vinden in jouw beschuldigingen, dus neem ik het maar ff voor hem op.

Iedereen goede Pinksteren toegewenst!
pierre27

Bericht door pierre27 »

Roos2018 schreef: Gisteren, 22:50
De Rijssenaar schreef: Gisteren, 20:32 Ik vind eigenlijk dat Huisman wel heel snel heel fanatiek is en niet echt gezellig is op het forum. Ken hem niet, maar krijg niet echt goeie indruk zo
@doeslief :)

Normaal gesproken zal ik niet snel op dit soort posts reageren, maar
ik ken Huisman sinds 2018 van een groot aantal posts op dit forum.
Vind hem een stabiele factor en kan me totaal niet vinden in jouw beschuldigingen, dus neem ik het maar ff voor hem op.

Iedereen goede Pinksteren toegewenst!
Ik ken hem van gezicht en vind hem ook een betrokken en stabiele factor. Jammer dat hij door sommigen vervelend wordt weggezet. Ik irriteer me ook aan de manier van vergelijken. Ongeveer bij alles wordt de GG gehaald en neergezet. En dat is blijkbaar de vrucht van het nieuwe leven. Heel bizar. Inmiddels weet ik dat reageren op deze posters weinig tot geen zin heeft.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
MGG

Bericht door MGG »

Forummer schreef: Gisteren, 22:44
MGG schreef: Gisteren, 21:54
Forummer schreef: Gisteren, 21:03
huisman schreef: Gisteren, 20:48

Ik ben best gezellig maar kan slecht tegen nestbevuiling. Wat deze twee mannen in de video voor verschrikkelijks zeggen en doen gebruiken om je eigen nest te bevuilen vind ik verwerpelijk. En dan druk ik mij best netjes uit.
Misschien kun je dan beter gaan werken aan je irritatie tegen nestbevuiling. Het neemt namelijk allergische vormen aan. Wat deze twee mannen in deze en andere video's zeggen slaat ook in mijn ogen voor een groot deel nergens op. En ik keur hun gedrag ook zeker niet goed. Maar daar lees je in je allergie aan voorbij lijkt het wel.

Eigenlijk hoop ik je ooit nog eens IRL te ontmoeten zonder dat we van elkaar weten wie we zijn, en dan te ontdekken dat je inderdaad veel gezelliger bent dan hier op het forum.
Blijkbaar kijk je de video's van deze heren. Ik ben wel benieuwd naar wat je erin trekt?
Door een link hier op het forum... maar het trekt mij eerlijk gezegd niet aan. Alleen wilde ik mij niet baseren op 1 video dus heb er meerdere (deels) bekeken en de website ook. Ik kom regelmatig tegen dat men oordeelt aan de hand van een los citaat of een enkele preek of video. Ik heb inmiddels geleerd dat dat niet de manier is.

Ik praat hun manier net zo min goed als dat ik de manier die voorkomt in de GG goedpraat.
Het siert je dat je de moeite nam om breder te kijken voordat je een conclusie trok. Persoonlijk denk ik op basis van 1 minuut dat het tijdverspilling is. Maar op basis van zo'n korte waarneming weet je het zelden zeker.
Plaats reactie