Kleine ergernissen

DDD

Re: Kleine ergernissen

Bericht door DDD »

Het is geen logisch antwoord, want dat is de vraag niet. Het stroomprijzen vergelijken is alleen het enige middel dat ik ken. Als je een antwoord op deze vraag dit antwoord geeft, dan kun je gewoon niet lezen. Een vraag beantwoorden, is niet willekeurig reageren op een enkel trefwoord.
Hoopvol

Bericht door Hoopvol »

DDD schreef: 12 nov 2024, 00:38 Het is geen logisch antwoord, want dat is de vraag niet. Het stroomprijzen vergelijken is alleen het enige middel dat ik ken. Als je een antwoord op deze vraag dit antwoord geeft, dan kun je gewoon niet lezen. Een vraag beantwoorden, is niet willekeurig reageren op een enkel trefwoord.
Inderdaad, het antwoord is niet erg logisch.
Ik snap niet dat ze niet verwezen hebben naar sites zoals https://ned.nl/ of https://energieopwek.nl/.
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

Hier enkele berichten geknipt. Graag ontopic.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Herman schreef: 12 nov 2024, 22:24 Hier enkele berichten geknipt. Graag ontopic.
Hebt u mijn mail gelezen?
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
HersteldHervormd

Bericht door HersteldHervormd »

-knip- Dit draagt niet bij aan inhoudelijke discussies
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Heel klein ergernisje, want het kan gebeuren: ergens in een polder in Zeeland staan met een lekke band en aan het wachten op de vrienden van de ANWB.
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

Zeeuw schreef: 18 nov 2024, 17:38 Heel klein ergernisje, want het kan gebeuren: ergens in een polder in Zeeland staan met een lekke band en aan het wachten op de vrienden van de ANWB.
Sterkte. Sigaar bij je?
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Ad Anker schreef: 18 nov 2024, 17:43
Zeeuw schreef: 18 nov 2024, 17:38 Heel klein ergernisje, want het kan gebeuren: ergens in een polder in Zeeland staan met een lekke band en aan het wachten op de vrienden van de ANWB.
Sterkte. Sigaar bij je?
Zeker, zeker. Al is de naam voor dit trieste ding meer 'sprietje', maar ach, als ik er 2 aan elkaar plak lijkt het toch wat.
Marco

Bericht door Marco »

Het ruimen van bladeren kan kennelijk niet meer met een bezem. Er loopt hier al dagenlang iemand door de wijk met een nogal luidruchtige bladblazer.
merel

Bericht door merel »

Het ruimen van blad zou voor mij sowieso een ergernis zijn. Bladeren zijn juist heel goed voor het bodemleven, insecten en egels.
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Helemaal mee eens. Maar als wij hier het blad laten liggen, is ons erf in het voorjaar helemaal groen van de jonge boompjes. Want onze boom laat niet alleen z'n bladeren vallen maar zeker zoveel vruchtjes. Dus wij pakken er toch ook een hark en bladblazer bij.
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
‭‭
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

merel schreef:Het ruimen van blad zou voor mij sowieso een ergernis zijn. Bladeren zijn juist heel goed voor het bodemleven, insecten en egels.
Juist. Helemaal mee eens.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
merel

Bericht door merel »

Groot Blankenstein schreef: 19 nov 2024, 14:31 Helemaal mee eens. Maar als wij hier het blad laten liggen, is ons erf in het voorjaar helemaal groen van de jonge boompjes. Want onze boom laat niet alleen z'n bladeren vallen maar zeker zoveel vruchtjes. Dus wij pakken er toch ook een hark en bladblazer bij.
Ook dan kan je her en der hopen bladeren neerleggen in de tuin
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Dat zou idd een optie zijn..

Een beetje een middenweg. Daar ga ik het hier nog eens over hebben. Maar alles laten liggen, dat gaat hier nooit meer gebeuren 🙈

🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
‭‭
DDD

Bericht door DDD »

merel schreef: 19 nov 2024, 14:20 Het ruimen van blad zou voor mij sowieso een ergernis zijn. Bladeren zijn juist heel goed voor het bodemleven, insecten en egels.
Juist. Maar als iemand anders verantwoordelijk is voor het onderhoud van je tuin, dan kan dat wel een ingewikkelde discussie zijn. en het nadele van de bladeren is ook dat ze op het gras veel kwaad kunnen.

Ik vind het ingewikkeld, in ieder geval.
Plaats reactie