Kleine ergernissen
Re: Kleine ergernissen
Het is geen logisch antwoord, want dat is de vraag niet. Het stroomprijzen vergelijken is alleen het enige middel dat ik ken. Als je een antwoord op deze vraag dit antwoord geeft, dan kun je gewoon niet lezen. Een vraag beantwoorden, is niet willekeurig reageren op een enkel trefwoord.
Inderdaad, het antwoord is niet erg logisch.DDD schreef: ↑12 nov 2024, 00:38 Het is geen logisch antwoord, want dat is de vraag niet. Het stroomprijzen vergelijken is alleen het enige middel dat ik ken. Als je een antwoord op deze vraag dit antwoord geeft, dan kun je gewoon niet lezen. Een vraag beantwoorden, is niet willekeurig reageren op een enkel trefwoord.
Ik snap niet dat ze niet verwezen hebben naar sites zoals https://ned.nl/ of https://energieopwek.nl/.
Hier enkele berichten geknipt. Graag ontopic.
-
-knip- Dit draagt niet bij aan inhoudelijke discussies
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Heel klein ergernisje, want het kan gebeuren: ergens in een polder in Zeeland staan met een lekke band en aan het wachten op de vrienden van de ANWB.
Zeker, zeker. Al is de naam voor dit trieste ding meer 'sprietje', maar ach, als ik er 2 aan elkaar plak lijkt het toch wat.
Het ruimen van bladeren kan kennelijk niet meer met een bezem. Er loopt hier al dagenlang iemand door de wijk met een nogal luidruchtige bladblazer.
Het ruimen van blad zou voor mij sowieso een ergernis zijn. Bladeren zijn juist heel goed voor het bodemleven, insecten en egels.
Helemaal mee eens. Maar als wij hier het blad laten liggen, is ons erf in het voorjaar helemaal groen van de jonge boompjes. Want onze boom laat niet alleen z'n bladeren vallen maar zeker zoveel vruchtjes. Dus wij pakken er toch ook een hark en bladblazer bij.
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
- Maanenschijn
Juist. Helemaal mee eens.merel schreef:Het ruimen van blad zou voor mij sowieso een ergernis zijn. Bladeren zijn juist heel goed voor het bodemleven, insecten en egels.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Ook dan kan je her en der hopen bladeren neerleggen in de tuinGroot Blankenstein schreef: ↑19 nov 2024, 14:31 Helemaal mee eens. Maar als wij hier het blad laten liggen, is ons erf in het voorjaar helemaal groen van de jonge boompjes. Want onze boom laat niet alleen z'n bladeren vallen maar zeker zoveel vruchtjes. Dus wij pakken er toch ook een hark en bladblazer bij.
Dat zou idd een optie zijn..
Een beetje een middenweg. Daar ga ik het hier nog eens over hebben. Maar alles laten liggen, dat gaat hier nooit meer gebeuren

Een beetje een middenweg. Daar ga ik het hier nog eens over hebben. Maar alles laten liggen, dat gaat hier nooit meer gebeuren
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
Juist. Maar als iemand anders verantwoordelijk is voor het onderhoud van je tuin, dan kan dat wel een ingewikkelde discussie zijn. en het nadele van de bladeren is ook dat ze op het gras veel kwaad kunnen.
Ik vind het ingewikkeld, in ieder geval.