geslacht

Zou jij willen weten of het een jongen of meisje is?

Ja natuurlijk!
6
20%
Nee natuurlijk niet.
15
50%
Hmm dat weet ik niet.
9
30%

Totaal aantal stemmen: 30

MarthaMartha

Re: geslacht

Bericht door MarthaMartha »

Auto schreef:Het doet me denken wat vrienden overkwam. Beiden wilden niet weten wat het zou worden, ze komen voor de echo en er wordt gevraagd wilt u weten wat het is? Beiden volmondig "neen", zitten ze naar de echo te kijken en vraagt die vriend wat is dat en wijst iets aan............ zegt de verloskundige droog "u wilt toch niet weten wat het is, dan wilt u ook nu geen antwoord op uw vraag" ..... hij kijkt zijn vrouw een beetje onbegrijpend aan waarop zij tegen hem zei "Sukkel" .......... :haha
:haha
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Tiberius schreef:Bij ons was het (jaren geleden bij de 2e) net andersom.

Vooraf vroegen we of we mochten weten wat het is.
"Nee hoor. Wij zien dat wel, maar mogen dat niet zeggen", was het antwoord. Tegenwoordig zijn ze gelukkig niet meer zo kinderachtig.

Na afloop van de echo zei ik: "Leuk om te zien dat het weer een meisje is." (Ik heb net zoveel verstand van echo's als een aap van een roestig horloge).
"Hoe komt u daar nou bij, meneer, dat is helemaal niet zo", zei de echografiste.
"Mooi bedankt. Dat wilde ik alleen maar even weten". :)
slimmerd :humhihi
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
albion

Bericht door albion »

Wij wilden het ook niet weten, maar toen ik in het ziekenhuis lag versprak de verpleegster zich. Ik wist toen dat het een jongen was. (Ze verraadde zich doordat ze schrok omdat ze zich versprak, anders had ik het niet eens gemerkt)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

albion schreef:Wij wilden het ook niet weten, maar toen ik in het ziekenhuis lag versprak de verpleegster zich. Ik wist toen dat het een jongen was. (Ze verraadde zich doordat ze schrok omdat ze zich versprak, anders had ik het niet eens gemerkt)
:) :yahoo :super
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Marnix

Bericht door Marnix »

Erasmiaan schreef:Ik moet altijd hier aan denken:

Gelijk gij niet weet, welke de weg des winds zij, of hoedanig de beenderen zijn in den buik van een zwangere vrouw, alzo weet gij het werk Gods niet, Die het alles maakt.
het leuke is nou juist dat ze tegenwoordig met de medische mogelijkheden die er zijn, dat wel kunnen weten. Vroeger wist je niet hoe een kind er voor de bevalling uit zag, tegenwoordig kan je dat dus wel zien.

Dus ik weet niet precies wat je met deze tekst wil zeggen?
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
BJD

Bericht door BJD »

Tiberius schreef:Bij ons was het (jaren geleden bij de 2e) net andersom.

Vooraf vroegen we of we mochten weten wat het is.
"Nee hoor. Wij zien dat wel, maar mogen dat niet zeggen", was het antwoord. Tegenwoordig zijn ze gelukkig niet meer zo kinderachtig.

Na afloop van de echo zei ik: "Leuk om te zien dat het weer een meisje is." (Ik heb net zoveel verstand van echo's als een aap van een roestig horloge).
"Hoe komt u daar nou bij, meneer, dat is helemaal niet zo", zei de echografiste.
"Mooi bedankt. Dat wilde ik alleen maar even weten". :)
:haha :haha
Plaats reactie