Help

Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Sluit me volledig bij jouw posting aan Mirror!!
Gerrie

Bericht door Gerrie »

De laatste tijd zie ik nauwelijks verpleegkundigen meer in een rok. Bij het uniform hoort een witte broek. Ook soldaten zie je altijd in lange broek (ik baseer mij op het RD) en vrouwelijke politieagenten in rok, bestaan ze nog?

Ik hoor graag als het in jullie omgeving anders is.
The Critical Brother

Bericht door The Critical Brother »

Origineel geplaatst door Gerrie
De laatste tijd zie ik nauwelijks verpleegkundigen meer in een rok. Bij het uniform hoort een witte broek. Ook soldaten zie je altijd in lange broek (ik baseer mij op het RD) en vrouwelijke politieagenten in rok, bestaan ze nog?


Ik hoor graag als het in jullie omgeving anders is.
Inderdaad Gerrie,

Ook de practische kant komt dan nog aan bod.

- Wel eens een politie-agente in rok krijtstrepen op de weg zien trekken na een ongeval of een recalcitrante arrestant zien inrekenen?

- Wel eens een vrouwelijke soldaat in rok de stormbaan zien nemen of zien abseilen?

By the way, wel eens meisjes in rok zien skiën of langlaufen?

Ook zie ik nog al eens (refo)schoolmeisjes in regenbroek voorbij gaan, kan het dan in eens wel? :$

Het is toch zwart / wit c.q. niet / wel ?????

Nogmaals, ik laat iedereen in zijn / haar waarde, maar ik kan het soms gewoon niet volgen. Het staat buiten mijn belevingswereld zogezegd...........

Wie legt mij dit uit?


The Critical Brother (niet van zwaarwegende principes hoor!)
thomas

Bericht door thomas »

De laatste tijd zie ik nauwelijks verpleegkundigen meer in een rok. Bij het uniform hoort een witte broek.
Ze bestaan nog wel, maar mijn vrouw draagt ook liever een broek. Dat heeft ook te maken met wat Kislev zegt, juist vanwege de zedigheid. In rok of jurk ben je sneller het slachtoffer van (dubbelzinnige) sexistische opmerkingen. Een broek zorgt voor meer bescherming, in verschillende opzichten dus.

Thomas.
Plaats reactie