"...........kikker in je bil"
Re: "...........kikker in je bil"
Nou ja, op 1 april beginnen ook dingen die echt zijn. Ik vraag me dus sterk af of het een grap is... dan zou men voor een geintje negatieve publiciteit op de markt brengen.... Overigens zijn er al meer maatschappijen met dergelijke ideeen gekomen.
Overigens vind ik dat ze dan een uitzondering moeten maken voor mensen die heel dik zijn wegens medische problemen. Als die er niet zijn en ze gewoon teveel eten en te weinig bewegen, kan ik me voorstellen dat men zegt: Tja, je neemt twee stoelen in beslag, dus mag je daar ook voor betalen.
Overigens vind ik dat ze dan een uitzondering moeten maken voor mensen die heel dik zijn wegens medische problemen. Als die er niet zijn en ze gewoon teveel eten en te weinig bewegen, kan ik me voorstellen dat men zegt: Tja, je neemt twee stoelen in beslag, dus mag je daar ook voor betalen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Jawel, maar als ik de volgende passage leesMarnix schreef:Nou ja, op 1 april beginnen ook dingen die echt zijn. Ik vraag me dus sterk af of het een grap is... dan zou men voor een geintje negatieve publiciteit op de markt brengen.... Overigens zijn er al meer maatschappijen met dergelijke ideeen gekomen.
krijg ik het gevoel dat dat wel heel veel praktische rompslomp en onverkwikkelijke taferelen op gaat leveren.Als vanaf die datum in het vliegtuig blijkt dat iemand toch niet in een stoel past, wordt de passagier geweigerd. Het criterium hiervoor is dat de leuningen van de stoel op en neer moeten kunnen. Zwaarlijvige mensen krijgen wel 25 procent korting bij het boeken van een tweede stoel. Als het vliegtuig niet is volgeboekt, kan de passagier de kosten van het tweede ticket terugkrijgen.
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Vliegveiligheid....
ff KLM gebeld:
Zijn corpulente passagiers verplicht een extra stoel te reserveren?
Corpulente passagiers zijn niet verplicht een extra stoel te reserveren. Voor meer informatie of voor speciale voorzieningen kunt u contact opnemen met het KLM Service Center.
ff KLM gebeld:
Zijn corpulente passagiers verplicht een extra stoel te reserveren?
Corpulente passagiers zijn niet verplicht een extra stoel te reserveren. Voor meer informatie of voor speciale voorzieningen kunt u contact opnemen met het KLM Service Center.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Tja, maar hoe gaat dat nu dan?Josephus schreef:krijg ik het gevoel dat dat wel heel veel praktische rompslomp en onverkwikkelijke taferelen op gaat leveren.
'Breed' persoon komt vliegtuig in lopen en blijkt niet in één stoel te passen. En dan? Vliegtuig is vol.. Dan maar 'smaller' persoon er uit, om 'breed' van een extra stoel te voorzien?
Of geeft men dat van tevoren aan, zodat die tweede stoel van tevoren geboekt is? Ook leuk natuurlijk, maar dan betaalt de luchtvaartmaatschappij in principe die stoel: ze konden die niet verkopen aan iemand anders. Dan is de oplossing: betaal voor die stoel - maar alleen als het vliegtuig vol zit, nog niet eens zo heel gek.
Het ziet er trouwens allemaal serieus genoeg uit. De aankondiging is ook veel te vroeg voor een 1-april grap..
Dat vind ik niet. Hoe vroeger de aankondiging, hoe groter de kans op het slagen van de grap.Marco schreef:Het ziet er trouwens allemaal serieus genoeg uit. De aankondiging is ook veel te vroeg voor een 1-april grap..
Nou ja, we zullen wel zien. Als het toch serieus is, voorspel ik veel vertragingen en andere ellende.
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
mmm nog maar gauw een reis boeken dan 

Ik snap het verband met de topictitel niet?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- MarthaMartha
Niet?Luther schreef:Ik snap het verband met de topictitel niet?
Roepen jouw kids dat niet als je ergens intuint....
"1 april, kikker in je bil..."
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
het KLM nieuws staat op websites door de hele wereld, en KLM kennende is het echt waar.
Je betaalt ook al 50 euro meer op rij 44 omdat er 2 ipv 3 stoelen naaste elkaar staan.Vlak naast de wc's (van de 777)
bij de stoelen met een beetje extra beenruimte worden ook de babies met wiegjes geplaatst, dus voor 50 euro en met een beetje pech is het de halve nacht gejengel en gekrijs.
En zo is het altijd wat.
O ja, Je mag je ook nog schuldig voelen over het milieu en een vrijwillige bijdrage betalen voor het CO2 verbruik, maar er rijden wel 4 zwaar volgeladen trolleys met belastingvrije artikelen door de gang, waar niemand iets van koopt, omdat het aan de grond goedkoper is...de vlekken van de soep op een turbulente vlucht zit trouwens nog steeds in mijn kleren...maar over all was de service een stuk beter dan het was...Air France leert ons moeras-eenden wel wat bourgondisch is....
Je betaalt ook al 50 euro meer op rij 44 omdat er 2 ipv 3 stoelen naaste elkaar staan.Vlak naast de wc's (van de 777)
bij de stoelen met een beetje extra beenruimte worden ook de babies met wiegjes geplaatst, dus voor 50 euro en met een beetje pech is het de halve nacht gejengel en gekrijs.
En zo is het altijd wat.
O ja, Je mag je ook nog schuldig voelen over het milieu en een vrijwillige bijdrage betalen voor het CO2 verbruik, maar er rijden wel 4 zwaar volgeladen trolleys met belastingvrije artikelen door de gang, waar niemand iets van koopt, omdat het aan de grond goedkoper is...de vlekken van de soep op een turbulente vlucht zit trouwens nog steeds in mijn kleren...maar over all was de service een stuk beter dan het was...Air France leert ons moeras-eenden wel wat bourgondisch is....

Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
...die er nooit meer uit wil!!helma schreef:mmm nog maar gauw een reis boeken dan
Maar op de site van de KLM staat dat het NIET waar is.
--------------
Nee, dat heb ik liever niet. Ik vind het een ordinair gezegde.MarthaMartha schreef:Niet?Luther schreef:Ik snap het verband met de topictitel niet?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Tja, Luther, de traditie is taai.......Luther schreef:Nee, dat heb ik liever niet. Ik vind het een ordinair gezegde.MarthaMartha schreef:Niet?Luther schreef:Ik snap het verband met de topictitel niet?

Als het over de traditie gaat, dan hoort er bij 1 april:jvdg schreef:Tja, Luther, de traditie is taai.......Luther schreef: Nee, dat heb ik liever niet. Ik vind het een ordinair gezegde.
Op 1 april
verloor Alva zijn bril.
Dat is historie.Luther schreef:Als het over de traditie gaat, dan hoort er bij 1 april:jvdg schreef:Tja, Luther, de traditie is taai.......Luther schreef: Nee, dat heb ik liever niet. Ik vind het een ordinair gezegde.
Op 1 april
verloor Alva zijn bril.

haha, ze zijn zich natuurlijk rot geschrokken van de reakties.refo schreef:...die er nooit meer uit wil!!helma schreef:mmm nog maar gauw een reis boeken dan
Maar op de site van de KLM staat dat het NIET waar is.
lijkt prinsjesdag wel lekt ook altijd uit voor dat het mag.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?