Ik ook niet.Evangelist schreef: ↑13 jun 2024, 21:53Ik zou er geen enkele moeite mee hebben als de Mossad alles van ons zou weten.
Een kabinet van PVV, VVD, NSC en BBB
-
- Verbannen
Re: Komt er een kabinet van PVV, VVD, NSC en BBB?
Dat zou niet zo slim zijn.Evangelist schreef: ↑13 jun 2024, 21:53Ik zou er geen enkele moeite mee hebben als de Mossad alles van ons zou weten.
Ook het RD meldt dat Markuszower niet door de screening van de AIVD is gekomen.MGG schreef: ↑13 jun 2024, 22:0020 minuten gelden schreef het NRC 'Welke belastende feiten de AIVD over Markuszower boven water kreeg, is onbekend.'
Je zei 'we allang wisten' dus het leek alsof je iets had van jaren terug.
Vind je het nog steeds zo'n geweldige vent? En kom je nog op je schreden terug van het verkondigen van de onwaarheden over TImmermans en de Godsdienstvrijheid van het onderwijs? Je vindt mijn toon aanmatigend maar ondertussen schrijf je in het ene naar het andere bericht aantoonbare onzin.GerefGemeente-lid schreef: Ik vind het helemaal prima dat Markuszower minister wordt van Asiel en Migratie.
Laatst gewijzigd door MarJT op 13 jun 2024, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
GerefGemeente-lid schreef: ↑13 jun 2024, 22:12Ik ook niet.Evangelist schreef: ↑13 jun 2024, 21:53Ik zou er geen enkele moeite mee hebben als de Mossad alles van ons zou weten.

-
- Verbannen
Dat schreef ik. Je moet niet @MGG verwijten maken.
En verder ga je nergens inhoudelijk op in, maar ventileer je vooral je eigen mening over degenen die ons land gaan besturen. We leven in een vrije democratie en we dienen onze overheid met respect te eren, volgens het vijfde gebod. Dus iets minder veroordelend zou je wel mogen zijn. En dat zeg ik ook tegen @Profesto.
Jullie toon komt aanmatigend en laatdunkend over en is bovendien erg polariserend. Wees respectvol richting anderen.
En verder ga je nergens inhoudelijk op in, maar ventileer je vooral je eigen mening over degenen die ons land gaan besturen. We leven in een vrije democratie en we dienen onze overheid met respect te eren, volgens het vijfde gebod. Dus iets minder veroordelend zou je wel mogen zijn. En dat zeg ik ook tegen @Profesto.
Jullie toon komt aanmatigend en laatdunkend over en is bovendien erg polariserend. Wees respectvol richting anderen.
Laatst gewijzigd door GerefGemeente-lid op 13 jun 2024, 22:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Frans Timmermans maakt onderdeel uit van de overheid en verdient daarom hetzelfde respect. Feitelijke onjuistheden horen daar niet bij.
-
- Verbannen
Nee. Hij is een gekozen volksvertegenwoordiger. Dat is heel wat anders. Bovendien heb ik me nergens respectloos uitgelaten, maar alleen gezegd dat ik blij ben dat iemand die de vrijheid van onderwijs wil afschaffen en allerlei genderidelogische verplichtingen wil opleggen aan scholen e.d., niet in het kabinet komt.
Timmermans wil de vrijheid van onderwijs niet afschaffen.GerefGemeente-lid schreef: ↑13 jun 2024, 22:25Nee. Hij is een gekozen volksvertegenwoordiger. Dat is heel wat anders. Bovendien heb ik me nergens respectloos uitgelaten, maar alleen gezegd dat ik blij ben dat iemand die de vrijheid van onderwijs wil afschaffen en allerlei genderidelogische verplichtingen wil opleggen aan scholen e.d., niet is gekozen.
Volksvertegenwoordigers zijn onderdeel van de overheid, zo hield de rechter Gideon van Meijeren deze week nog voor.
Een wonderbaarlijk moment van herkenning.huisman schreef: ↑13 jun 2024, 21:33Vooraf. Een kabinet met PVV zou niet mijn keuze zijn. Maar om nu zo kortzichtig zuur te doen zoals jij vind ik ook vreemd.
Dit hele circus gebeurt elke formatie. Nu wat andere namen maar ben bv. blij met de namen op defensie. In elk kabinet zitten ook wat zwakke broeders of zusters. Die worden wel door de ambtenaren in bescherming genomen.
Ben ook blij met een CU’er op onderwijs. Minister van financiën is een kanjer. Minister van buitenlandse zaken is een topdiplomaat en zo zitten er nog meer goede bestuurder in dit toekomstig kabinet.
Zal ze kritisch volgen maar niet met populistische bewoordingen als bananenrepubliek. Je bent net zo populistisch als Wilders met zijn nepparlement.

-
- Verbannen
Jawel. Lees het verkiezingsprogramma er maar op na. Artikel 23 moet helemaal veranderd worden.
Zie: https://www.pvda.nl/de-beste-start-voor ... orstellen/
Dus er mag geen Bijbelse voorstelling meer gemaakt worden van de verhouding man-vrouw, en er mag geen gesloten toelatingsbeleid meer zijn. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dat tast de vrijheid van onderwijs in onze reformatorische gezindte tot op het bot aan, met alle gevolgen van dien.
Ik begrijp niet dat er hier op het forum zovelen dit levensgevaarlijke standpunt niet willen erkennen.
Het punt is, dat deze opvattingen ook bij de VVD leven, toch?
-
Natuurlijk mag dat wel, zolang je maar niet verder gaat dan Artikel 1 toelaat mag je alles blijven doceren.GerefGemeente-lid schreef: ↑13 jun 2024, 22:33Jawel. Lees het verkiezingsprogramma er maar op na. Artikel 23 moet helemaal veranderd worden.
Zie: https://www.pvda.nl/de-beste-start-voor ... orstellen/
Dus er mag geen Bijbelse voorstelling meer gemaakt worden van de verhouding man-vrouw, en er mag geen gesloten toelatingsbeleid meer zijn. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dat tast de vrijheid van onderwijs in onze reformatorische gezindte tot op het bot aan, met alle gevolgen van dien.
Ik begrijp niet dat er hier op het forum zovelen dit levensgevaarlijke standpunt niet willen erkennen.
En als het verslapt ligt het echt niet alleen aan de leerlingen die van buiten de kerken in de scholen komen, zolang je niet kan zeggen dat ze de grondslag niet respecteren al helemaal niet.
-
- Verbannen
Je blaast wel heel hoog van de toren als je mij wijst op dat ik met respect onze overheid dient te eren en ondertussen een voorgedragen minister en vice-premier fantastisch vindt die onder ander zei dat:GerefGemeente-lid schreef: ↑13 jun 2024, 22:22 Dat schreef ik. Je moet niet @MGG verwijten maken.
- minister Kaag zich omringt met terroristen
- Asielzoekers vergelijkt met beesten en hyena's
- het migratiebeleid een misdaad is tegen Nederlanders
- en dat de verantwoordelijke politici voor tribunalen gedaagd moeten worden
En dan nog het vijfde gebod aanhalen. Je durft. Nee, ik ben niet zo respectvol naar mensen die geen enkele moeite hebben met politici die (bijbelse) grondrechten vertrappen en haat naar hun medemens tentoonspreiden. Het zou je sieren om je te distantiëren van dit soort figuren.
Edit: excuses aan @MGG voor het verkeerd citeren.
Laatst gewijzigd door MarJT op 13 jun 2024, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Je schreef:GerefGemeente-lid schreef: ↑13 jun 2024, 22:25Nee. Hij is een gekozen volksvertegenwoordiger. Dat is heel wat anders. Bovendien heb ik me nergens respectloos uitgelaten, maar alleen gezegd dat ik blij ben dat iemand die de vrijheid van onderwijs wil afschaffen en allerlei genderidelogische verplichtingen wil opleggen aan scholen e.d., niet in het kabinet komt.
Iemand zonder enige onderbouwing deze misdaad toeschrijven zonder enige onderbouwing vind ik zeer respectloos. En het is nu duidelijk aangetoond dat je insinuatie nergens op gebaseerd is.GerefGemeente-lid schreef:En met Timmermans aan het roer, wordt de christenvervolging in Nederland geboren. Daar blijf ik liever nog veel verder bij vandaan.