Een kabinet van PVV, VVD, NSC en BBB
Re: Komt er een kabinet van PVV, VVD, NSC en BBB?
Ik vind het nauwelijks een verbetering.
De PVV heeft vanaf het begin met Gom van Strien laten zien dat ze moeite hebben met goede kandidaten leveren.
Verder over het nieuwe kabinet: ik heb geen idee wat hier extraparlementair aan zou zijn. Het is gewoon een kabinet met politici, soms van een andere partij dan de coalitiepartijen.
De PVV heeft vanaf het begin met Gom van Strien laten zien dat ze moeite hebben met goede kandidaten leveren.
Verder over het nieuwe kabinet: ik heb geen idee wat hier extraparlementair aan zou zijn. Het is gewoon een kabinet met politici, soms van een andere partij dan de coalitiepartijen.
Ik probeer zo af en toe studenten wat bij te brengen over conditionele kansen. Gegeven dat we met PVV in kabinet zitten, is Faber niet erg beroerd. Zonder deze conditie is het dat wel.Profesto schreef: ↑13 jun 2024, 19:37 Ik vind het nauwelijks een verbetering.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
We zijn echt gereduceerd tot een of andere bananenrepubliek met dit hele circus.
-
Bron/bewijs? Zover ik weet melde het AIVD enkel een risico.Philip schreef: ↑13 jun 2024, 19:34Alles beter dan Gidi Markuszower, waarvan we allang wisten dat hij banden had met een buitenlandse geheime dienst. Over gevaren voor het landsbelang gesproken...Profesto schreef: ↑13 jun 2024, 19:32Dat is de mevrouw die in een tweet loog over een steekincident dat gepleegd werd door een autochtone Nederlander. Zij dacht dat het een allochtoon met een noord Afrikaans uiterlijk was.
Toen zij door Nieuwsuur geconfronteerd werd, zei ze voortdurend: "Mijn tweet klopt".
En dat wordt dus nu minister.![]()
We hebben jarenlang een premier gehad zonder geheugen voor belangrijke gebeurtenissen. Hij kon snel een dossier tot zich nemen, maar niet langer dan een dag onthouden. En dat ging ook.Profesto schreef: ↑13 jun 2024, 19:32Dat is de mevrouw die in een tweet loog over een steekincident dat gepleegd werd door een autochtone Nederlander. Zij dacht dat het een allochtoon met een noord Afrikaans uiterlijk was.
Toen zij door Nieuwsuur geconfronteerd werd, zei ze voortdurend: "Mijn tweet klopt".
-
Het bijzonder algemeen vormend onderwijs, beroepsonderwijs en hoger onderwijs, dat aan de bij of krachtens de wet te stellen voorwaarden voldoet en dat op gelijke voet toegankelijk is voor alle kinderen die de grondslag van de onderwijsinstelling respecteren, wordt naar dezelfde maatstaf als het openbaar onderwijs uit de openbare kas bekostigd.
https://www.pvda.nl/de-beste-start-voor ... orstellen/
Daar ben ik het opzich wel mee eens. Zolang iedereen de grondregels accepteert, mag je diegene niet weigeren.
https://www.pvda.nl/de-beste-start-voor ... orstellen/
Daar ben ik het opzich wel mee eens. Zolang iedereen de grondregels accepteert, mag je diegene niet weigeren.
-
Wat is het probleem daarvan eigenlijk? Het zal wel over de Mossad gaan. Maar dat is toch gewoon een zeer betrouwbare organisatie?Philip schreef: ↑13 jun 2024, 19:34Alles beter dan Gidi Markuszower, waarvan we allang wisten dat hij banden had met een buitenlandse geheime dienst. Over gevaren voor het landsbelang gesproken...Profesto schreef: ↑13 jun 2024, 19:32Dat is de mevrouw die in een tweet loog over een steekincident dat gepleegd werd door een autochtone Nederlander. Zij dacht dat het een allochtoon met een noord Afrikaans uiterlijk was.
Hartelijke groet,
Evangelist
Evangelist
Maar wel een buiten controle van Nederland. Ook spioneren voor befriended mogendheid mag niet.Evangelist schreef:Wat is het probleem daarvan eigenlijk? Het zal wel over de Mossad gaan. Maar dat is toch gewoon een zeer betrouwbare organisatie?
Ook vreemd dat Wilders hier minder problemen mee heeft dan met Olongren die door geboorte dubbele nationaliteit heeft.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
NRC meldde dat in het liveblog. En natuurlijk is de Mossad beter dan de KGB, maar je wilt niet dat vertrouwelijke informatie bij een buitenlandse geheime dienst terecht komt.MGG schreef: ↑13 jun 2024, 19:46Bron/bewijs? Zover ik weet melde het AIVD enkel een risico.Philip schreef: ↑13 jun 2024, 19:34Alles beter dan Gidi Markuszower, waarvan we allang wisten dat hij banden had met een buitenlandse geheime dienst. Over gevaren voor het landsbelang gesproken...Profesto schreef: ↑13 jun 2024, 19:32Dat is de mevrouw die in een tweet loog over een steekincident dat gepleegd werd door een autochtone Nederlander. Zij dacht dat het een allochtoon met een noord Afrikaans uiterlijk was.
Vooraf. Een kabinet met PVV zou niet mijn keuze zijn. Maar om nu zo kortzichtig zuur te doen zoals jij vind ik ook vreemd.
Dit hele circus gebeurt elke formatie. Nu wat andere namen maar ben bv. blij met de namen op defensie. In elk kabinet zitten ook wat zwakke broeders of zusters. Die worden wel door de ambtenaren in bescherming genomen.
Ben ook blij met een CU’er op onderwijs. Minister van financiën is een kanjer. Minister van buitenlandse zaken is een topdiplomaat en zo zitten er nog meer goede bestuurder in dit toekomstig kabinet.
Zal ze kritisch volgen maar niet met populistische bewoordingen als bananenrepubliek. Je bent net zo populistisch als Wilders met zijn nepparlement.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik hoop dat de ambtenaren hun werk trouw zullen doen en niet gaan tegenwerken omdat een bewindspersoon ze niet aanstaat.
-
Ik zou er geen enkele moeite mee hebben als de Mossad alles van ons zou weten.Philip schreef: ↑13 jun 2024, 20:57NRC meldde dat in het liveblog. En natuurlijk is de Mossad beter dan de KGB, maar je wilt niet dat vertrouwelijke informatie bij een buitenlandse geheime dienst terecht komt.MGG schreef: ↑13 jun 2024, 19:46Bron/bewijs? Zover ik weet melde het AIVD enkel een risico.Philip schreef: ↑13 jun 2024, 19:34Alles beter dan Gidi Markuszower, waarvan we allang wisten dat hij banden had met een buitenlandse geheime dienst. Over gevaren voor het landsbelang gesproken...Profesto schreef: ↑13 jun 2024, 19:32
Dat is de mevrouw die in een tweet loog over een steekincident dat gepleegd werd door een autochtone Nederlander. Zij dacht dat het een allochtoon met een noord Afrikaans uiterlijk was.
Hartelijke groet,
Evangelist
Evangelist
-
20 minuten gelden schreef het NRC 'Welke belastende feiten de AIVD over Markuszower boven water kreeg, is onbekend.'Philip schreef: ↑13 jun 2024, 20:57NRC meldde dat in het liveblog. En natuurlijk is de Mossad beter dan de KGB, maar je wilt niet dat vertrouwelijke informatie bij een buitenlandse geheime dienst terecht komt.MGG schreef: ↑13 jun 2024, 19:46Bron/bewijs? Zover ik weet melde het AIVD enkel een risico.Philip schreef: ↑13 jun 2024, 19:34Alles beter dan Gidi Markuszower, waarvan we allang wisten dat hij banden had met een buitenlandse geheime dienst. Over gevaren voor het landsbelang gesproken...Profesto schreef: ↑13 jun 2024, 19:32
Dat is de mevrouw die in een tweet loog over een steekincident dat gepleegd werd door een autochtone Nederlander. Zij dacht dat het een allochtoon met een noord Afrikaans uiterlijk was.
Je zei 'we allang wisten' dus het leek alsof je iets had van jaren terug.
Klopt, in 2010 heeft de AIVD toenmalig minister Hirsch Ballin ingelicht over deze banden. Het is niet duidelijk wat er in de brief van deze week staat, maar bronnen vermoeden hetzelfde.