Asjeblieft Wim
Get a room.
Uitstoot heeft lang niet alleen met brandstofverbruik te maken. Dat is echt de domste opmerking die ik in tijden op dit forum heb gelezen. Dan heb je wel zo’n geen idee waarover je praat eigenlijk had ik geen eens moeten reageren.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
We gaan vandaag weer vriendelijk verder.
Maar wat wordt dan wel bedoelt met de 80% uitstoot? Over welke uitstoot gaat het en t.o.v. wat is de reductie?
Ja, dat politieke spel was droef. Wat mooi om te horen dat er in elk geval nog toekomst is.
Ik vind het altijd een treurig gezicht, die lege Stellendamse steigers.
(En sorry dat mijn vraag zo'n nare nasleep kreeg.)
Sorry dat ik niet begreep dat er enkel een goed gevoel moest komen en juistheid en waarheid irrelevant waren.Edelweiss schreef: .....
(En sorry dat mijn vraag zo'n nare nasleep kreeg.).....
Uitstoot van restgassen na verbranding.
Welnee, maar niet gelijk zo blaffen maakt een gesprek prettiger én jou veel aardiger
Fijne avond allemaal!
Dat heeft dus met het verbranden van brandstof te maken, ( alleen maar). Een katalysator kan dan zorgen voor een vollediger verbranding zodat restgassen minder worden. Maar dat heeft toch alleen te maken met de motoren? M.a.w een niet pulse visser haalt toch dezelfde reductie op uitstoot per liter diesel bij dezelfde motor?
Nee dat heb ik toch ook niet gezegd. Dan zou trouwens de uitstoot nog verder omlaag gaan want dan gaat het verbruik in de zomermaanden dat ze aan bodembevissing drastisch omlaag