Zeker dat scheelt fors. Naar ik aanneem zijn dan ook de aanwezige faciliteiten anders.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Morgen weer weg van de Verborgen Hoek.
Zo’n beetje de achtste keer inmiddels. Prima camping, geen klachten. Rustig, schoon, en de jongens vermaken zich hier altijd opperbest. Daar doen we het voor.
Voor mij hoeft het allemaal niet zo sociaal. Ik ben graag op mezelf. De ontmoetingen laat ik meestal aan me voorbijgaan. Toch kijk ik m’n ogen altijd weer uit bij de refo’s. Ze weten van een campingplek een mini-gemeenschap te maken. Fascinerend om te zien.
Zelf houd ik niet zo van een ‘eigen sfeer ophoping’ in de zomer. Maar eerlijk is eerlijk: het is mooi dat er plekken zijn waar mensen zich thuis kunnen voelen in hun eigen kring. En hier is het allemaal net wat losser dan op Schoolzicht. Dat scheelt.
Kortom: de jongens blij, ik m’n rust (meestal), en morgen weer naar huis. Tot de volgende keer dan maar weer, Verborgen Hoek.
Zo’n beetje de achtste keer inmiddels. Prima camping, geen klachten. Rustig, schoon, en de jongens vermaken zich hier altijd opperbest. Daar doen we het voor.
Voor mij hoeft het allemaal niet zo sociaal. Ik ben graag op mezelf. De ontmoetingen laat ik meestal aan me voorbijgaan. Toch kijk ik m’n ogen altijd weer uit bij de refo’s. Ze weten van een campingplek een mini-gemeenschap te maken. Fascinerend om te zien.
Zelf houd ik niet zo van een ‘eigen sfeer ophoping’ in de zomer. Maar eerlijk is eerlijk: het is mooi dat er plekken zijn waar mensen zich thuis kunnen voelen in hun eigen kring. En hier is het allemaal net wat losser dan op Schoolzicht. Dat scheelt.
Kortom: de jongens blij, ik m’n rust (meestal), en morgen weer naar huis. Tot de volgende keer dan maar weer, Verborgen Hoek.
-
Mooi om te lezen. Onze ervaringen met Vakanz zijn eigenlijk altijd wel positief; 1 keer wat minder.J.C. Philpot schreef: ↑Vandaag, 08:35Het weer was wisselvallig, maar dat heeft mijn pret niet mogen drukken. Erg genoten van de omgeving, en goede gesprekken mogen hebben met broeders uit de PKN/GG/GGiN. En mooie wandelingen gemaakt.Henk J schreef: ↑Vandaag, 08:25Goede vakantie gehad? Mooie omgeving daar he.J.C. Philpot schreef: ↑Vandaag, 07:17 Inpakken voor de terugreis morgenochtend. En nog even genieten van het Beijerse landschap.
Weer een positieve Vakanz ervaring rijker (we hebben ook weleens wat minder aansluiting gehad qua sfeer, zoals vorig jaar in Frankrijk).
Verschil is soms wel erg groot. Wij zaten in januari voor €360,- een volle week in een redelijk comfortabel huis op een park. Datzelfde huis kost nu voor een week €3000,- . Dat is bizar maar het zal wel verhuurt worden.
Dat zo’n huis een keer het dubbele kost in het hoogseizoen maar 9 keer zoveel zou wettelijk verboden moeten worden.
Is er überhaupt een regulering van huurprijzen voor vakantiewoningen of is het echt wat de gek ervoor geeft?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Volgens mij het laatste. Het is bizar. Ik kan me goed voorstellen dat veel mensen het niet meer kunnen betalen. Vakantie wordt weer een luxegoed.
Ik zie ook om me heen bij klasgenoten van de jongste dat veel kinderen niet op vakantie gaan.