Ik ben nog nooit met de boot uit NewCastle geweest dus Ad je maakt er een rommeltje van.

Ik ben nog nooit met de boot uit NewCastle geweest dus Ad je maakt er een rommeltje van.
Wij leggen op dag 1 in 14 uur ongeveer 800 km af. Op dag 2 rijden we dan 400 km. Ook dat duurt in de bergen 6 a 7 uur. Vorig jaar zijn we in 1 dag teruggereden; van 13.30 uur - 6.00 uur. Dat was niet heel prettig.Ambtenaar schreef: ↑29 jul 2024, 09:26Meer nauwkeurig gezegd, ik vertrek op het moment dat ik de drukte bij de bottlenecks zoveel als mogelijk vermijd.
Wij leggen gemiddeld zo'n 100 km per uur af, inclusief pauzes. Meestal reizen wij ook niet meer dan 8-9 uur per dag. Afgelopen zaterdag was de gemiddelde snelheid lager dan 50 km per uur. Dat had ik nog nooit meegemaakt.
Zelfs aan een adelaar..FlyingEagle schreef: ↑29 jul 2024, 16:29 Huisman zou een trip van Amersfoort naar Zwolle nog met het vliegtuig verkopen…![]()
Bourdon16 schreef:Zelfs aan een adelaar..FlyingEagle schreef: ↑29 jul 2024, 16:29 Huisman zou een trip van Amersfoort naar Zwolle nog met het vliegtuig verkopen…![]()
Volgens mij moet je een Zeeuw zijn om deze post te kunnen doorgronden.Ararat schreef:Samen met de rest van Nederland, een deel van Duitsland en één gesluierde familie gezeten op het enige echte strand dat daadwerkelijk strand genoemd mag worden: het Noordzeestrand.
Tussen de Zeeuwse paalhoofden welteverstaan. Dat maakt het nog echter dan echt.
Welnee.FlyingEagle schreef: ↑31 jul 2024, 05:45Volgens mij moet je een Zeeuw zijn om deze post te kunnen doorgronden.Ararat schreef:Samen met de rest van Nederland, een deel van Duitsland en één gesluierde familie gezeten op het enige echte strand dat daadwerkelijk strand genoemd mag worden: het Noordzeestrand.
Tussen de Zeeuwse paalhoofden welteverstaan. Dat maakt het nog echter dan echt.