Bruto waarschijnlijkDDD schreef:De vakbonden maken zich sterk voor een verhoging van het minimumloon naar € 14,- per uur.

Bruto waarschijnlijkDDD schreef:De vakbonden maken zich sterk voor een verhoging van het minimumloon naar € 14,- per uur.
Dat denk ik niet. Mijn vorige hulp zat in de bijstand en had 6 werkhuizen. Dat is 1200 in de maand aan extra inkomsten erbijDDD schreef:Uiteraard, maar wat jij betaalt, is ook bruto.
Dat is dan superillegaal. Je kunt op legale wijze een werkster nemen, kun je aan de RMU vragen.merel schreef:Dat denk ik niet. Mijn vorige hulp zat in de bijstand en had 6 werkhuizen. Dat is 1200 in de maand aan extra inkomsten erbijDDD schreef:Uiteraard, maar wat jij betaalt, is ook bruto.
Dan is het nog steeds bruto, maar dan handelt de ander illegaal. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.merel schreef:Dat denk ik niet. Mijn vorige hulp zat in de bijstand en had 6 werkhuizen. Dat is 1200 in de maand aan extra inkomsten erbijDDD schreef:Uiteraard, maar wat jij betaalt, is ook bruto.
...en daar moet je dus ook niet aan mee willen werken. Maar goed, het is al voorbij begrijp ik.DDD schreef:Dan is het nog steeds bruto, maar dan handelt de ander illegaal. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.merel schreef:Dat denk ik niet. Mijn vorige hulp zat in de bijstand en had 6 werkhuizen. Dat is 1200 in de maand aan extra inkomsten erbijDDD schreef:Uiteraard, maar wat jij betaalt, is ook bruto.
eilander schreef:...en daar moet je dus ook niet aan mee willen werken. Maar goed, het is al voorbij begrijp ik.DDD schreef:Dan is het nog steeds bruto, maar dan handelt de ander illegaal. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.merel schreef:Dat denk ik niet. Mijn vorige hulp zat in de bijstand en had 6 werkhuizen. Dat is 1200 in de maand aan extra inkomsten erbijDDD schreef:Uiteraard, maar wat jij betaalt, is ook bruto.
Misschien zou je kunnen zoeken naar deze zelfde omschrijving in andere woorden. Bijvoorbeeld: gebrek aan empathie en affiniteit.Isala schreef:Wie weet er meer over laaggevoeligheid?
Er is ontzettend veel informatie over hooggevoeligheid.
Het zelfs zo dat als ik laaggevoeligheid in de zoekbalk type, dat die mij automatisch 'verbetert' in hooggevoeligheid.
Maar nee, laaggevoeligheid dus.
Ik kan her en der wat kleine artikeltjes lezen, vaak columns als tegenreactie op de overvloed aan 'hoog'.
Maar een gedegen studie over 'laag' kan ik niet zo gauw vinden.
Wie weet er zelf wat over, of heeft een link naar een goed onderbouwd artikel of studie?
Alvast dank.
Besef je niet dat dit heel kwetsend kan overkomen, omdat je niet weet of zij het vraagt voor haar kind?refo schreef: Herken je jouw kind (gedeeltelijk) in bovenstaande kenmerken? Dan is het waarschijnlijk gewoon zichzelf en bestaat er alleen nog geen classificatie voor zijn soort. Het valt dan onder de noemer ‘kind’ of zo…
Bestaat het dan? Het is inderdaad niet te googelen.Mara schreef:Besef je niet dat dit heel kwetsend kan overkomen, omdat je niet weet of zij het vraagt voor haar kind?refo schreef: Herken je jouw kind (gedeeltelijk) in bovenstaande kenmerken? Dan is het waarschijnlijk gewoon zichzelf en bestaat er alleen nog geen classificatie voor zijn soort. Het valt dan onder de noemer ‘kind’ of zo…
Misschien is dit wel een groot verdriet in haar leven.
Er zijn ook volwassenen die deze diagnose krijgen.