Als ik op een vergelijkingssite ga kijken weet ik ook niet wat ik kiezen moet...

Maar hoe weet je nu op welk aanbod je ingaat? Heb ook op gaslicht.com gekeken maar dan krijg je nog zoveel mogelijkeden. Op basis van wat maak je dan je keuze?JvW schreef:Ik wissel elk jaar via gaslicht.com. Het is super simpel en het scheelt bakken met geld…
En nooit meer een contract wat langer loopt dan een jaar, de overstap-premie is (relatief) het hoogst bij elk jaar wisselen.
haha, yes.. thanks!Tiberius schreef:Probeer het zelf eens: je eerste bericht wijzigen.
Nu kan het nog.
Ik vul mijn te verwachten verbruiken in en geef aan dat ik een éénjarig contract wil. Vervolgens op prijs sorteren (totale jaarkosten inclusief instappremie krijg je dan te zien).FlyingEagle schreef:Maar hoe weet je nu op welk aanbod je ingaat? Heb ook op gaslicht.com gekeken maar dan krijg je nog zoveel mogelijkeden. Op basis van wat maak je dan je keuze?JvW schreef:Ik wissel elk jaar via gaslicht.com. Het is super simpel en het scheelt bakken met geld…
En nooit meer een contract wat langer loopt dan een jaar, de overstap-premie is (relatief) het hoogst bij elk jaar wisselen.
Ik bekijk het ook jaarlijks, en pak dan de goedkoopste zónder welkomstbonus. Dan heb je nl. de laagste tarieven.DDD schreef:Ik las op Tweakers dat sommige mensen die jaarlijks overstappen een relatief hoog tarief betalen, vanwege de hoge bonus.
Ik zit standaard bij Greenchoice, omdat ik een principiële energieleverancier belangrijk vind en geen betere weet, ondanks de affaire met de directie.
Ik ook. En net als bij @DDD is dat een principiële keus.Tiberius schreef:Ik zit bij Energiedirect.
Van mij niet echt een principiële keus. Eerder zat ik bij het collectief Gezinsenergie en die hadden berekend dat Energiedirect voor onze situatie het voordeligst was. Na onze verhuizing zijn we daar gebleven. Hier is het overigens alleen elektriciteit, gas hebben we niet.Mistig schreef:Ik ook. En net als bij @DDD is dat een principiële keus.Tiberius schreef:Ik zit bij Energiedirect.