Is inderdaad na te luisteren. Heldere preek!Bezorgd schreef:Oke, dus niets aan de hand. Dacht dat de hele dienst achter een slotje zat.windorgel schreef:Je kan gewoon meeluisteren hoor. Volgens mij was meekijken altijd alleen voor de gemeente.Bezorgd schreef:Wel bijzonder als andere diensten altijd wel openbaar waren. Toch?
Afscheid en intrede [2]
Re: RE: Re: Afscheid en intrede [2]
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Re: Afscheid en intrede [2]
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
-
- Verbannen
Tjonge, wat een prachtige samenzang...Mistig schreef:https://www.kerkomroep.nl/#/kerken/21866
Niet zacht en ingetogen...?GerefGemeente-lid schreef:Tjonge, wat een prachtige samenzang...Mistig schreef:https://www.kerkomroep.nl/#/kerken/21866
En gelukkig niet door twee voorzangers!!
Als je dan in de toespraak hoort dat er ook 1/3 van de gemeente is en er wordt zó gezongen, dan vraag ik me af of dat verantwoord is.GerGem schreef:Niet zacht en ingetogen...?GerefGemeente-lid schreef:Tjonge, wat een prachtige samenzang...Mistig schreef:https://www.kerkomroep.nl/#/kerken/21866
Zeker wel. Van zingen wordt je niet ziek. Mooi en terecht dat 1/3 van de leden in het gebouw aanwezig mag zijn.
+1Ad Anker schreef:Zeker wel. Van zingen wordt je niet ziek. Mooi en terecht dat 1/3 van de leden in het gebouw aanwezig mag zijn.
Ik vind het eerder -2.eilander schreef:+1Ad Anker schreef:Zeker wel. Van zingen wordt je niet ziek. Mooi en terecht dat 1/3 van de leden in het gebouw aanwezig mag zijn.
Begrijp het niet.
In zijn vorige gemeente was de kerkenraad wat verstandiger op dit punt

+2. Geweldig fijn een opkomende gemeente.eilander schreef:+1Ad Anker schreef:Zeker wel. Van zingen wordt je niet ziek. Mooi en terecht dat 1/3 van de leden in het gebouw aanwezig mag zijn.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Als mensen bij klachten thuis blijven en de ventilatie op orde is, is er geen enkele reden om niet te zingen. De achterliggende maanden zijn veel gemeenten in de GerGem, en OudGerGem en GerGem in Ned blijven zingen. Er zijn geen uitbraken geweest. Daarmee is genoegzaam aangetoond dat zingen geen kwaad kan.Mistig schreef:Als je dan in de toespraak hoort dat er ook 1/3 van de gemeente is en er wordt zó gezongen, dan vraag ik me af of dat verantwoord is.GerGem schreef:Niet zacht en ingetogen...?GerefGemeente-lid schreef:Tjonge, wat een prachtige samenzang...Mistig schreef:https://www.kerkomroep.nl/#/kerken/21866
Er zit natuurlijk wel verschil tussen uit volle borst zingen en ingetogen zingen.
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
-
- Verbannen
+3.pierre27 schreef:+2. Geweldig fijn een opkomende gemeente.eilander schreef:+1Ad Anker schreef:Zeker wel. Van zingen wordt je niet ziek. Mooi en terecht dat 1/3 van de leden in het gebouw aanwezig mag zijn.
Vanavond de intredepreek gehoord. We hoorden hier de oude waarheid van leven en dood, vloek en zegen.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Gesprek over bovenstem afgesplitst.
D.v. 27 Juni hoopt Ds. B Reinders afscheid te nemen van de hhg Katwijk aan Zee.
D.v. 7 Juli hoopt hij bevestigd te worden door Ds. Flapper in de vogg Oldebroek.
D.v. 7 Juli hoopt hij bevestigd te worden door Ds. Flapper in de vogg Oldebroek.