strand en zwembad: onverantwoord

prinses

Bericht door prinses »

... moet er niet aan denken: rug aan rug, teen aan teen op een strand gaan liggen, evenmin poedelen, maar dat is mijn persoonlijke smaak dus ik respecteer de waterratten hier op OSW. Maar daar komt zeker ook bij het aapjes kijken wat op het strand volop gebeurt. Geef mij maar een mooie wandeling op het strand in rustige uurtjes en in alle seizoenen.
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Paar weken geleden in Straat Mocambique gezwommen. Heerlijk!
Maar hier in Nederland kun je als christen eigenlijk niet meer op badplaatsen zijn. De één loopt er nog naakter bij dan de ander. Of als ik het zo mag zeggen: de één loopt er nog sexyer bij dan de ander. Bah! Daar kun je toch met je gedoopte voorhoofd niet tussen lopen, of wel?
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Billy
Ik zal badplaatsen als De Koog ( texel) , Scheveningen, Zandvoort etc absoluut meiden.
Tjsa, en toen viel je door de mand :D

(Tenzij je 'mijden' bedoelt ;) )
WSO

Bericht door WSO »

En in straat Mozambiek zwemmen ze allemaal in driedelig grijs zeker?

Wat deed je daar eigenlijk? De natuur helpen slopen als toerist?
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Oorspronkelijk gepost door WSO
En in straat Mozambiek zwemmen ze allemaal in driedelig grijs zeker?

Wat deed je daar eigenlijk? De natuur helpen slopen als toerist?
Wat een leuke opmerking! Zeker de laatste 2 opmerkingen!

Misschien wordt het tijd dat een slotje op deze discussie gaat?
Jongere

Bericht door Jongere »

Oorspronkelijk gepost door kridje
Misschien wordt het tijd dat een slotje op deze discussie gaat?
:+:+:u:u:thu:thu
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Eh ja: in de Bijbel wordt geboden dat we één iets niet mogen ontdekken. Waarom is dat ene iets in Nederland bij vrouwen uitgebreid tot drie ietsen?
Ik weet niet over welke tekst uit de Bijbel je het hebt, ik ken wel deze:

Lev. 18 : 16,17
16 Gij zult de schaamte der huisvrouw uws broeders niet ontdekken; het is de schaamte uws broeders.
17 Gij zult de schaamte ener vrouw en harer dochter niet ontdekken; de dochter haars zoons, noch de dochter van haar dochter zult gij nemen, om haar schaamte te ontdekken; zij zijn nabestaanden; het is een schandelijke daad.
enz. (er staat een hele lijst in dat hoofdstuk)

Maar daar gaat het niet over 1, 2 of 3 ietsen hoor ;)

Verder lees ik niet veel over ontdekken van "ietsen", waar je op zou kunnen doelen.
MB

Bericht door MB »

Oorspronkelijk gepost door pingpongbal
Eh ja: in de Bijbel wordt geboden dat we één iets niet mogen ontdekken. Waarom is dat ene iets in Nederland bij vrouwen uitgebreid tot drie ietsen?
Ik weet niet over welke tekst uit de Bijbel je het hebt, ik ken wel deze:

Lev. 18 : 16,17
16 Gij zult de schaamte der huisvrouw uws broeders niet ontdekken; het is de schaamte uws broeders.
17 Gij zult de schaamte ener vrouw en harer dochter niet ontdekken; de dochter haars zoons, noch de dochter van haar dochter zult gij nemen, om haar schaamte te ontdekken; zij zijn nabestaanden; het is een schandelijke daad.
enz. (er staat een hele lijst in dat hoofdstuk)

Maar daar gaat het niet over 1, 2 of 3 ietsen hoor ;)

Verder lees ik niet veel over ontdekken van "ietsen", waar je op zou kunnen doelen.

Op een gewoon strand is er dus geen problemo.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door MB
En Daphne vertel je ervaringen. Is het echt zo schokkend als Majorka zegt?
:,:,:,

Hoe heb je het gehad? ;)
Laat ik 't zo zeggen.... (:t hoe formuleren we dit vandaag.... :t )

Kijk mij doet 't allemaal niets...
Ik heb es na liggen denken toen ik op mn strandlakentje lag.... Majorka heeft opzich best wel een klein beetje veel gelijk!
Ontzettend zeg... je kon nie om je heen kijken of er lagen mensen topless te zonnen... er liepen zelfs jongens
met een string te zwaaien... en riepen...

joehoe.... van wie is deze?! nou sorry... spoor je dan niet of....

maargoed.... je hebt altijd vreemde mensen op deze aardkloot dus.... tja....
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waarom mensen hun mond hiervan vol kunnen hebben (en fel discussieren) als ze (blijkbaar) zo moeten strijden tegen deze zonden..........
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
visje

Bericht door visje »

Ben vandaag de hele dag naar het Veluwemeerstrand geweest.

Géén rare dingen gezien daar hoor, alleen mensen die net als wij verkoeling zochten en lekker wilden zwemmen...

....komen we thuis, moeten we die radio 3 muziek van onze buurman weer aanhoren, nou ik blij dat ik de hele dag lekker aan het strand gelegen heb, had ik anders de hele dag naar dat gejengel aan moeten luisteren.
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Billy
Ik zal badplaatsen als De Koog ( texel) , Scheveningen, Zandvoort etc absoluut meiden.
Tjsa, en toen viel je door de mand :D

(Tenzij je 'mijden' bedoelt ;) )

...................eeeeeeeehhhhhhhhhhh..............:bu:bu:bu:bu:bu:bu
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jelle

Bericht door Jelle »

Er is geen fijner plekje dan mijn tuin. een herrie van de buren, lekker met mijn voeten in een badje en soms er zelf helemaal in:,:,:,:,:, Strand???????? zeker geen druk strand, ik heb geen zin om rijtje aan rijtje te moeten zitten. Als ik ga dan toch graag een liever een rusti strand waar men een eind moet lopen om bij zijn naast zittende buren te komen.
Verder ben ik het aan het strand bijzonder snel zat en ga dan liever wat anders doen, vandaar dat men jelle niet zoveel op een strand zal aantreffen.
Wel ben ik er op gesteld om een goede knal gele zwembroek te dragen met pijpen tot op de knieën.:,
Plaats reactie