Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
De familie vermaakt zich met de Woord en Daad werelddag:
https://www.youtube.com/user/WoordenDaa ... 0d4833a994
https://www.youtube.com/user/WoordenDaa ... 0d4833a994
Samen met man, jongste dochter en as schoonzoon, mijn oudste dochter geholpen met verhuizen naar haar nieuwe stek

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
En nu even uitpuffen allemaal. Verhuizen vind ik altijd een flinke klus.Orchidee schreef:Samen met man, jongste dochter en as schoonzoon, mijn oudste dochter geholpen met verhuizen naar haar nieuwe stek
Geeft wel voldoening dat ze nu kan genieten van haar nieuwe plekje.

Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Werken, thuisonderwijs, ommetjes lopen
- Lilian1975
Vanmorgen narcissen gezien in het park tijdens ommetje. En met het zonnetje was dat al een mooie knipoog naar het voorjaar. En dan te bedenken dat we misschien heel veel sneeuw krijgen. Ik heb daar zo ongelofelijk veel zin in.Zeeuw schreef:Werken, thuisonderwijs, ommetjes lopen
Want dat stukje winter had ik nog een beetje gemist.

Ja, dat lijkt me heerlijk. Lekker een weekend vol sneeuw. Blauwe lucht. Lekker koud.Lilian1975 schreef:Vanmorgen narcissen gezien in het park tijdens ommetje. En met het zonnetje was dat al een mooie knipoog naar het voorjaar. En dan te bedenken dat we misschien heel veel sneeuw krijgen. Ik heb daar zo ongelofelijk veel zin in.Zeeuw schreef:Werken, thuisonderwijs, ommetjes lopen
Sneeuw valt niet uit blauwe lucht.Zeeuw schreef:Ja, dat lijkt me heerlijk. Lekker een weekend vol sneeuw. Blauwe lucht. Lekker koud.Lilian1975 schreef:Vanmorgen narcissen gezien in het park tijdens ommetje. En met het zonnetje was dat al een mooie knipoog naar het voorjaar. En dan te bedenken dat we misschien heel veel sneeuw krijgen. Ik heb daar zo ongelofelijk veel zin in.Zeeuw schreef:Werken, thuisonderwijs, ommetjes lopen
En niet alleen citroenen geven zuur sap.refo schreef:Sneeuw valt niet uit blauwe lucht.Zeeuw schreef:Ja, dat lijkt me heerlijk. Lekker een weekend vol sneeuw. Blauwe lucht. Lekker koud.Lilian1975 schreef:Vanmorgen narcissen gezien in het park tijdens ommetje. En met het zonnetje was dat al een mooie knipoog naar het voorjaar. En dan te bedenken dat we misschien heel veel sneeuw krijgen. Ik heb daar zo ongelofelijk veel zin in.Zeeuw schreef:Werken, thuisonderwijs, ommetjes lopen
Wat hebben citroenen daar nu weer mee te maken, die zijn niet wit en zijn niet blauw.
Wel zuur, net als de verwachte wind.refo schreef:Wat hebben citroenen daar nu weer mee te maken, die zijn niet wit en zijn niet blauw.
- Niet meer zo actief -
-
- Verbannen
Nee nee, @Mannetje, het is: Wel zuur, net als @refo.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Zelf vind je dit wel netjes?Jantje schreef:Nee nee, @Mannetje, het is: Wel zuur, net als @refo.
De verstandige lezer oordele zelf.Jantje schreef:Nee nee, @Mannetje, het is: Wel zuur, net als @refo.
- Niet meer zo actief -
Normaliter ben ik dol op winters weer, maar niet nu ons dak open ligt en we alle zeilen moeten bijzetten om het huis en de vloer warm te houden.Zeeuw schreef:Ja, dat lijkt me heerlijk. Lekker een weekend vol sneeuw. Blauwe lucht. Lekker koud.Lilian1975 schreef:Vanmorgen narcissen gezien in het park tijdens ommetje. En met het zonnetje was dat al een mooie knipoog naar het voorjaar. En dan te bedenken dat we misschien heel veel sneeuw krijgen. Ik heb daar zo ongelofelijk veel zin in.Zeeuw schreef:Werken, thuisonderwijs, ommetjes lopen
Was het noodzakelijk dat in dit seizoen te doen dan?merel schreef:Normaliter ben ik dol op winters weer, maar niet nu ons dak open ligt en we alle zeilen moeten bijzetten om het huis en de vloer warm te houden.Zeeuw schreef:Ja, dat lijkt me heerlijk. Lekker een weekend vol sneeuw. Blauwe lucht. Lekker koud.Lilian1975 schreef:Vanmorgen narcissen gezien in het park tijdens ommetje. En met het zonnetje was dat al een mooie knipoog naar het voorjaar. En dan te bedenken dat we misschien heel veel sneeuw krijgen. Ik heb daar zo ongelofelijk veel zin in.Zeeuw schreef:Werken, thuisonderwijs, ommetjes lopen