Nee, leg eens uit.Jantje schreef:Ik ben in ieder geval blij dat er (op de valreep) nog een ledenvergadering belegd wordt. Ik denk dat velen dat hier wel zullen begrijpen. Of niet?
Beroepingswerk discussie [5]
Re: Beroepingswerk discussie [5]
-
- Verbannen
1 keer is genoeg hoor.
Maar ds. IJsselstein is beroepbaar en ik vind het een hele geschikte predikant voor onze gemeente.
Maar ds. IJsselstein is beroepbaar en ik vind het een hele geschikte predikant voor onze gemeente.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Het kan nog net voor de avondklok. Of gaat het digitaal?Jantje schreef:Ik ben in ieder geval blij dat er (op de valreep) nog een ledenvergadering belegd wordt. Ik denk dat velen dat hier wel zullen begrijpen. Of niet?
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
-
- Verbannen
Deels digitaal en je moet in tijdvakken je stem uitbrengen in de kerk zelf, vanaf 19.45 uur tot 20.45 uur. Als de avondklok al is ingesteld, beginnen ze om 18.30 uur al. Dus alles is al ingecalculeerd.Bruna schreef:Het kan nog net voor de avondklok. Of gaat het digitaal?Jantje schreef:Ik ben in ieder geval blij dat er (op de valreep) nog een ledenvergadering belegd wordt. Ik denk dat velen dat hier wel zullen begrijpen. Of niet?

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Re: RE: Re: Beroepingswerk discussie [5]
Probleem is opgelost volgens mij.Maanenschijn schreef:Ik snap niks van je kritiek. Werkt op mijn telefoon prima. Ik heb met geen balkje hoeven schuiven.Jantje schreef:Zijn vader misschien?crossmountain schreef:Op de smartphone weet ik niet hoe die overkomt, maar op de PC zeer overzichtelijk! Begrijp alleen de foto van het kerkinterieur niet op de beroepingspagina. Lijkt me geen GerGem. En ik vraag me af van wie Ds. van Dieren een foto op zijn bureau heeft staan? https://www.gergeminfo.nl/voorgangers/ca-van-dierenJantje schreef:Geheel eens met @SanderL. Vooral de pagina van het beroepingswerk is zeer onoverzichtelijk, met name op de smartphone. Daar bestaan toch automatische aanpassingen voor per website?
En verder: op je smartphone moet je steeds met dat balkje schuiven, dat is niet handig.
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
-
- Verbannen
Ds. H. Brons is ook beroepbaar. Vind je die predikant geen geschikte predikant voor je gemeente dan?Jantje schreef:1 keer is genoeg hoor.
Laatst gewijzigd door Piet Puk op 16 jan 2021, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Piet Puk schreef:Ds. H. Brons is ook beroepbaar. Vind je die predikant geen gele geschikte predikant voor je gemeente dan?Jantje schreef:1 keer is genoeg hoor.

- Niet meer zo actief -
Wat bedoel je met (op de valreep) ?Jantje schreef:Ik ben in ieder geval blij dat er (op de valreep) nog een ledenvergadering belegd wordt. Ik denk dat velen dat hier wel zullen begrijpen. Of niet?
Mannetje schreef:Piet Puk schreef:Ds. H. Brons is ook beroepbaar. Vind je die predikant geen gele geschikte predikant voor je gemeente dan?Jantje schreef:1 keer is genoeg hoor.

Ik had gemeenten als Zeist, Boskoop en Waarde ook nog wel verwacht...Jantje schreef:Ik ben in ieder geval blij dat er (op de valreep) nog een ledenvergadering belegd wordt. Ik denk dat velen dat hier wel zullen begrijpen. Of niet?
Tsja, hoe vaak wordt een beroep procentueel gezien aangenomen?Jantje schreef:1 keer is genoeg hoor.
Ik vind het een geschikte predikant overigens voor zeer veel gemeenten.
-
- Verbannen
Wel, 25 januari vervalt de beslissingstermijn voor de eerste beroepen.refo schreef:Wat bedoel je met (op de valreep) ?Jantje schreef:Ik ben in ieder geval blij dat er (op de valreep) nog een ledenvergadering belegd wordt. Ik denk dat velen dat hier wel zullen begrijpen. Of niet?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Misschien beroepen die gemeenten ook nog wel. Op de valreep, dat dan weer welTom schreef:Ik had gemeenten als Zeist, Boskoop en Waarde ook nog wel verwacht...Jantje schreef:Ik ben in ieder geval blij dat er (op de valreep) nog een ledenvergadering belegd wordt. Ik denk dat velen dat hier wel zullen begrijpen. Of niet?

Ja, wat wil dat zeggen? Als de weg daar niet heen word geleid, betekent dit: bedanken voor die beroepen. Waarom zo bang dat je 'buiten de boot' valt?Jantje schreef:Wel, 25 januari vervalt de beslissingstermijn voor de eerste beroepen.refo schreef:Wat bedoel je met (op de valreep) ?Jantje schreef:Ik ben in ieder geval blij dat er (op de valreep) nog een ledenvergadering belegd wordt. Ik denk dat velen dat hier wel zullen begrijpen. Of niet?