4 januari stemt er anders nog een gemeente. En nee, vooralsnog bedoel ik niet mijn eigen gemeente.Piet Puk schreef:Vanavond hangt die helicopter boven HoutenHerman schreef:Gisteren om 20:00 hing hier een helikopter in de lucht boven Geldermalsen en hield o.a. de Tunnelweg in de gaten. Ik kan me toch niet aan het grapje onttrekken dat de verslaggeving van het beroepingswerk van de GG wel erg vergaande middelen gebruikt om zich op de hoogte te stellen.
Beroepingswerk discussie [5]
-
- Verbannen
Re: Beroepingswerk discussie [5]
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Ik weet het, maar die zullen dan een ander tweetal moeten voordragen(wanneer betreffende predikant op tweetal staat). Zo werkt dat nou eenmaal.Jantje schreef:4 januari stemt er anders nog een gemeente. En nee, vooralsnog bedoel ik niet mijn eigen gemeente.Piet Puk schreef:Vanavond hangt die helicopter boven Houten :humhihiHerman schreef:Gisteren om 20:00 hing hier een helikopter in de lucht boven Geldermalsen en hield o.a. de Tunnelweg in de gaten. Ik kan me toch niet aan het grapje onttrekken dat de verslaggeving van het beroepingswerk van de GG wel erg vergaande middelen gebruikt om zich op de hoogte te stellen.
Verwacht je op korte termijn nog meer ledenvergaderingen Jantje?
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
-
- Verbannen
Misschien nog één andere gemeente. Maar daar zijn nooit tweetallen van bekend. En natuurlijk de plaats waar ik woon. Maar ik heb nog niets gehoord of gelezen.Bruna schreef:Verwacht je op korte termijn nog meer ledenvergaderingen Jantje?

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Heb je ook 'gergem-oorlog' ?Jantje schreef:De 'gergem-mét' is natuurlijk altijd beter als de 'gergem-zónder'.eilander schreef:Dat we 'gergem' en 'gergeminned' hadden, wist ik al. Maar nu hebben we ook 'gergem-mét' en 'gergem-zónder.'Bezorgd schreef:[q
Ik dacht dat ik alleen audio uitzendingen zag. Ik vond het ook al vreemd
Krijgen we nu binnenkort zoiets als 'Als je het ooit waagt met een meisje thuis te komen uit een 'gergem-zónder'...' Enzovoorts. Breidt dat nu zelf maar uit.
Alsjeblieft, mensen. Wat een gekkigheid.

Gergem speciaal misschien?
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Bedoelde je Moerkapelle?Jantje schreef:Misschien nog één andere gemeente. Maar daar zijn nooit tweetallen van bekend. En natuurlijk de plaats waar ik woon. Maar ik heb nog niets gehoord of gelezen.Bruna schreef:Verwacht je op korte termijn nog meer ledenvergaderingen Jantje?
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
Dat noemen ze in de volksmond GGiNUkkie schreef:Gergem speciaal misschien?
-
- Verbannen
Ja. Dat was die van 4 januari.Bruna schreef:Bedoelde je Moerkapelle?Jantje schreef:Misschien nog één andere gemeente. Maar daar zijn nooit tweetallen van bekend. En natuurlijk de plaats waar ik woon. Maar ik heb nog niets gehoord of gelezen.Bruna schreef:Verwacht je op korte termijn nog meer ledenvergaderingen Jantje?
Verder mogelijk nog eventueel één of twee andere gemeenten. En dan heb je daarnaast de gemeente alhier nog.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Piet Puk schreef:Dat noemen ze in de volksmond GGiNUkkie schreef:Gergem speciaal misschien?

Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1

Piet Puk schreef:Dat noemen ze in de volksmond GGiNUkkie schreef:Gergem speciaal misschien?

De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Ik weet niet of het bedoeld is om hier te melden maar wat een waardeloze en onoverzichtelijke nieuwe website is gergeminfo geworden. Heel jammer dat de website weer moest veranderen.
Het is gewoon de moderne website-indeling. Als je die al van andere websites kent, dan vind je zo de weg en anders zijn er de uitrolmenu's.
-
Zo zie je maar, smaken verschillen. Ik vind de nieuwe website een stuk frisser, uitnodigender en overzichtelijker. Ook de foto's van de predikanten zijn aanzienlijk verbeterd. En mooi dat de foto's van de kerkgebouwen zijn toegevoegd. Ik vind het jammer dat je dit als "waardeloos" betiteld en ik denk dat deze kwalificatie geen recht doet.SanderL schreef:Ik weet niet of het bedoeld is om hier te melden maar wat een waardeloze en onoverzichtelijke nieuwe website is gergeminfo geworden. Heel jammer dat de website weer moest veranderen.
-
- Verbannen
Geheel eens met @SanderL. Vooral de pagina van het beroepingswerk is zeer onoverzichtelijk, met name op de smartphone. Daar bestaan toch automatische aanpassingen voor per website?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje