Wat doen we vandaag?
- J.C. Philpot
Re: Wat doen we vandaag?
Ik heb deze morgen volledig online een examen gedaan voor een certificaat voor mijn werk.
Ik had het examen al in een examenlokatie geboekt, maar kon hem gelukkig omboeken (ivm de lockdown). Een lege kamer bij mijn ouders gereserveerd, van te voren alles op de laptop afsluiten, ID fotograferen en de kamer.
Je word dan de hele tijd in de gaten gehouden via de webcam en de microfoon, waarschijnlijk door iemand uit India, en je mag je plek niet verlaten tussentijds. Gelukkig ging alles goed, en heb ik het certificaat behaald.
Ik had het examen al in een examenlokatie geboekt, maar kon hem gelukkig omboeken (ivm de lockdown). Een lege kamer bij mijn ouders gereserveerd, van te voren alles op de laptop afsluiten, ID fotograferen en de kamer.
Je word dan de hele tijd in de gaten gehouden via de webcam en de microfoon, waarschijnlijk door iemand uit India, en je mag je plek niet verlaten tussentijds. Gelukkig ging alles goed, en heb ik het certificaat behaald.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
- J.C. Philpot
En los daarvan heb ik een jubileum vandaag: 14 jaar refoforum-lid.J.C. Philpot schreef:Ik heb deze morgen volledig online een examen gedaan voor een certificaat voor mijn werk.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
En¿?¿? Helemaal zonder valeriaan?J.C. Philpot schreef:En los daarvan heb ik een jubileum vandaag: 14 jaar refoforum-lid.J.C. Philpot schreef:Ik heb deze morgen volledig online een examen gedaan voor een certificaat voor mijn werk.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gefeliciteerd met het behalen van een certificaat zo op de valreep van 2020!J.C. Philpot schreef:Gelukkig ging alles goed, en heb ik het certificaat behaald.
Ja hartelijk gefeliciteerdnewton schreef:Gefeliciteerd met het behalen van een certificaat zo op de valreep van 2020!J.C. Philpot schreef:Gelukkig ging alles goed, en heb ik het certificaat behaald.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gefeliciteerd! Je zal toch naar de wc moeten zeg :-)J.C. Philpot schreef:Ik heb deze morgen volledig online een examen gedaan voor een certificaat voor mijn werk.
emmer onder het bureau...
gefeliciteerd heer Philphot
gefeliciteerd heer Philphot
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gefeliciteerd!J.C. Philpot schreef:Ik heb deze morgen volledig online een examen gedaan voor een certificaat voor mijn werk.
Is ook een ervaring zo he?

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
Via de livestream het online kerstfeest van de zondagschool kijken wat zo om 19.00 begint. Raar om er niet live bij te zijn deze keer, maar dankbaar dat het ook zo kan! Ze hebben de ouders van de kinderen die iets op mochten zeggen gevraagd een filmpje te maken en die worden als het lukt in de uitzending verwerkt. Hebben de kinderen het niet voor niets ingestudeerd.
Laten wij de belijdenis van de hoop onwrikbaar vasthouden, want Hij Die het beloofd heeft, is getrouw. (Hebreeën 10: 23 HSV)
- Maanenschijn
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?
Hier precies hetzelfde. Van diverse forummers muzikaal kunnen genieten. En van alle kinderen natuurlijk! Ontzettend mooi gedaan.Cornelia83 schreef:Via de livestream het online kerstfeest van de zondagschool kijken wat zo om 19.00 begint. Raar om er niet live bij te zijn deze keer, maar dankbaar dat het ook zo kan! Ze hebben de ouders van de kinderen die iets op mochten zeggen gevraagd een filmpje te maken en die worden als het lukt in de uitzending verwerkt. Hebben de kinderen het niet voor niets ingestudeerd.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Werken, erwtensoep maken, schoonmaken, bedden verschonen en nog een uurtje behang trekken.
Ziek zijn...
Al drie dagen misselijk,
soms heel erg.
Vandaag nog een dokter gebeld.
9 wachtenden voor u.
Medicijn voorgeschreven,
geen verder onderzoek.
Al drie dagen misselijk,
soms heel erg.
9 wachtenden voor u.
Medicijn voorgeschreven,
geen verder onderzoek.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Beterschap.
Mijn vrouw waarschuwt me jaarlijks voor te overvloedig eten van kerststollen met amandelspijs en kerstkransen.
Mijn vrouw waarschuwt me jaarlijks voor te overvloedig eten van kerststollen met amandelspijs en kerstkransen.
Balen omdat ik positief getest ben. Had het niet verwacht, heb geen klachten tot nu toe. Dus voor ons geen diensten die we bij kunnen wonen, helaas.
Beterschap DIA.-DIA- schreef:Ziek zijn...
Al drie dagen misselijk,
soms heel erg.
9 wachtenden voor u.
Medicijn voorgeschreven,
geen verder onderzoek.