Het was voor mij ook maar een voorbeeld

Dus je aanwinst is een thuiskantoor?refo schreef:Vandaag mijm kantoor verplaatst naar een leegstaande kamer thuis. Ik had een kantoor elders, maar dat gebruik ik niet meer.
Maar goed dat ik ga verhuizen, anders zou ik 'mijn blik omhoog' gaan missen als ik naar de Plus ga.refo schreef:Vandaag mijm kantoor verplaatst naar een leegstaande kamer thuis. Ik had een kantoor elders, maar dat gebruik ik niet meer.
Echte of een feest?Ambtenaar schreef:Een Zwarte Snorre
Een echte Twentse met Schotse invloed , uit Den Ham.Ukkie schreef: Echte of een feest?
Dus niet je uiterlijk maar je vervoermiddel heeft een verandering ondergaan.Ambtenaar schreef:Een echte Twentse met Schotse invloed , uit Den Ham.Ukkie schreef: Echte of een feest?
Dat is vast een heel mooi boek, @DIA!-DIA- schreef:Een mooi kerstpakketje van de kerk!
Zoals elk jaar zat ook een boek bij.
Deze keer: 'EN ALDAAR ZAL GEEN NACHT ZIJN'
Meditaties voor ouderen.
Door ds. M. Karens
Daar mag je na het nuttigen ervan geen gebruik meer van maken. Het is een vat gerijpte imperial stout.Ukkie schreef: Dus niet je uiterlijk maar je vervoermiddel heeft een verandering ondergaan.
Haha na wat gepuzzel zit ik er nog naast.Ambtenaar schreef:Daar mag je na het nuttigen ervan geen gebruik meer van maken. Het is een vat gerijpte imperial stout.Ukkie schreef: Dus niet je uiterlijk maar je vervoermiddel heeft een verandering ondergaan.