Wat moet je toch met een jurk die je maar twee dagen per jaar kan dragen?Christen schreef:Knalrode kerstjurk
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
- Niet meer zo actief -
Net als een trouwjurk? Slechts 1 dag....Mannetje schreef:Wat moet je toch met een jurk die je maar twee dagen per jaar kan dragen?Christen schreef:Knalrode kerstjurk

Bruiloften van 7 dagen zijn w.b. je trouwjurk rendabeler. Voor je portemonnee wellicht niet schat ik zo in.
Fijn. Vrolijke kleur in donkere dagen!Christen schreef:Knalrode kerstjurk
Zo'n opmerking kan alleen een man maken.Mannetje schreef:Wat moet je toch met een jurk die je maar twee dagen per jaar kan dragen?Christen schreef:Knalrode kerstjurk
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Wat is een kerstjurk? Met een eland erop?Christen schreef:Knalrode kerstjurk
misschien zoiets?refo schreef:Wat is een kerstjurk? Met een eland erop?Christen schreef:Knalrode kerstjurk

O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Ik hou het liever bij zoiets
. https://www.primark.com/nl/the-edit/dam ... ba4228d62e
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Dodo
samanthi schreef:misschien zoiets?refo schreef:Wat is een kerstjurk? Met een eland erop?Christen schreef:Knalrode kerstjurk

Dat zou moeilijk kiezen zijn! Sommige zijn wel een beetje koud aan de schouders...
Mara schreef:Zo'n opmerking kan alleen een man maken.Mannetje schreef:Wat moet je toch met een jurk die je maar twee dagen per jaar kan dragen?Christen schreef:Knalrode kerstjurk

Ik wist dat je ging happen

- Niet meer zo actief -
Ha, ha... nee, toch iets anders.
Kan hem ook op andere dagen aan hoor. Maar het was een opmerking van hier thuis. Mama, echt een kerstjurk.. nu nog zo'n muts op.

Kan hem ook op andere dagen aan hoor. Maar het was een opmerking van hier thuis. Mama, echt een kerstjurk.. nu nog zo'n muts op.

"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Ik kon niet zien of je dit grappig bedoelde, uitlokkend of dat dit een serieuze vraag was.Mannetje schreef:Mara schreef:Zo'n opmerking kan alleen een man maken.Mannetje schreef:Wat moet je toch met een jurk die je maar twee dagen per jaar kan dragen?Christen schreef:Knalrode kerstjurk![]()
![]()
![]()
Ik wist dat je ging happen
Er waren 3 mogelijkheden in jouw geval.

Bij Marks and Spencer zijn ze mooier. Bij deze kun je na één wasbeurt de naadjes al opnieuw dichtstikken.Orchidee schreef:Ik hou het liever bij zoiets
Ik droeg vorig jaar een jurk met kant erin verwerkt, maar met 2 energieke kittens is dat echt een no go.
Dus ik houd het bij een simpel wollen jurkje, lekker warm. O, hij is trouwens donkerrood Christen. De kleur van Bordeauxwijn.

Je hebt een beetje gelijk @mara
Je hebt ook nachtkleding die goed blijft bij de Primark vandaan, maar bij marksandspencer zijn ze mooier

Je hebt ook nachtkleding die goed blijft bij de Primark vandaan, maar bij marksandspencer zijn ze mooier

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Christenen zouden niet bij de Primark moet kopen. Er is namelijk een reden dat alles zo goedkoop is, en de mensen die de kleding produceren betalen de prijs.Orchidee schreef:Je hebt een beetje gelijk @mara
Het is gewoon van zeer slechte kwaliteit. Ik begrijp niet dat mensen daar terug blijven keren.Ambtenaar schreef:Christenen zouden niet bij de Primark moet kopen. Er is namelijk een reden dat alles zo goedkoop is, en de mensen die de kleding produceren betalen de prijs.Orchidee schreef:Je hebt een beetje gelijk @mara
Dan kun je je geld beter uitgeven bij de Zeeman.
Ik kocht deze zomer een katoenen bretons jurkje, voor slechts 8.99.
Heerlijk draagbaar tijdens de hitte. Wassen, drogen en weer aan.
Verrassend goede kwaliteit.
Orchidee schreef:Ik hou het liever bij zoiets

O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?