Haha! Ik hoor zogezegd bij de 'chronisch zieken'. Die krijgen, samen met de bejaarden, jaarlijks een presentje.Terri schreef:Fijn dat ze dat opmerken en je een goed boek geven en wat lekkers.Posthoorn schreef: Ik hoor bij de zielige mensen in de kerk.
Alhoewel niemand het denk ik fijn vindt om tot de zieligerds te behoren natuurlijk.
Ik mag hopen dat zij dat vinden en jij niet!
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Volgens mij gewoon weer op de 25e december.Jantje schreef:Tiberius schreef:Laat juist: een dag later dan vorig jaar.Herman schreef:Ik dacht juist aan de attentie voor de senioren.
Kerst valt vroeg van het jaar.
Wel was het vorig jaar op woensdag en donderdag en dit jaar op vrijdag en zaterdag. Dus 2 dagen later.
Een nieuwe draadloze deurbel. Er zitten 50 ringtones op, waaronder een oproep vanaf de minaret, zoals die op vrijdag klinkt vanaf de minaret.
Althans, zo klinkt het. Ik heb ze nog niet allemaal beluisterd, want de katjes werden er helemaal hieperdepieper van.
Ik heb maar gekozen voor een kerstmelodietje.
Althans, zo klinkt het. Ik heb ze nog niet allemaal beluisterd, want de katjes werden er helemaal hieperdepieper van.
Ik heb maar gekozen voor een kerstmelodietje.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Nieuw kapsel.
Ik moest nodig naar de kapper want er groeide een flinke woestenij op mijn hoofd.
Ik moest nodig naar de kapper want er groeide een flinke woestenij op mijn hoofd.
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Nieuwe banken
Dit heb ik vorige week gedaan. Ook mijn haren werden wat wild, en dat past niet zo bij een oude bedaagde man met witte haren van de grote zorgen des levens.Ukkie schreef:Nieuw kapsel.
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Nieuwe sifon onder het bad. Lekt het tenminste ook niet meer...
Secretaire, ontworpen door Cees Braakman.
Helemaal retroAmbtenaar schreef:Secretaire, ontworpen door Cees Braakman.
Ja die zijn echt heel leukmerel schreef:Helemaal retroAmbtenaar schreef:Secretaire, ontworpen door Cees Braakman.Leuk!
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Een negatieve coronatest

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Heel fijn Orchidee! Altijd weer spannend hè.Orchidee schreef:Een negatieve coronatest
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Bladmuziek gekregen van iemand van RF
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Knalrode kerstjurk 
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Gaaf!samanthi schreef:Bladmuziek gekregen van iemand van RF
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther